TEMAT OGÓLNY
Re: TEMAT OGÓLNY
chodzi mi o to że skoro np elfy będą miały i tak wyższą inicjatywę i będą atakowały to bardziej opłaca sie brac QK skoro i tak bedą walic ostatni
20 WL zjada ci 12 QK w 2 tury... Queści zawsze biją ostatni. Na elfy są słabym wyborem.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Ale do walki czy ogólnie radzenia sobie z elfami? Bo szczucie ich damselką w walce wręcz nie jest zbyt trafionym pomysłem, nawet jeśli damselka nazywa się Kazimiera Szczuka i akurat ma okres 
Standard w armii to 2-3 duże lance realmów. Do tego dla mnie obowiązkowe są dwa trebusze - jak siądzie placek w taki oddział elfów, to przeciwnik ściąga wiaderko modeli i rycerze już nie boją się tam wpakować do walki.

Standard w armii to 2-3 duże lance realmów. Do tego dla mnie obowiązkowe są dwa trebusze - jak siądzie placek w taki oddział elfów, to przeciwnik ściąga wiaderko modeli i rycerze już nie boją się tam wpakować do walki.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jak to w Łodzi, ludzie grają różnymi niegrywalnymi jednostkami, więc i Questing Knightów można było spotkać, a sam gram Elfami. Otóż nie chodzi nawet o to, kto atakuje pierwszy, ale ta jednostka w Close Combacie ma 3+ Save'a i nawet Łucznikami zdarzyło mi się ich pogonić bo jakby nie było, umiera ich wtedy 2 razy więcej niż Realmów/Errantów/Grali 
P.S.: Dodam jednak, że jako modele Rycerzy, to Questci podobały mi się najbardziej

P.S.: Dodam jednak, że jako modele Rycerzy, to Questci podobały mi się najbardziej

Za niska przeżywalność w stosunku do kosztu punktowego. Prościej mówiąc: kiepski save w walce i bicie na końcu - zdąży spaść połowa rycerzy zanim sami zadadzą jakieś obrażenia.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dlatego opłaca się ich brać na wysoką I bo i tak klepną jako drudzy 

Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Pytanie - czy w CC QK mogą używać broni ręcznej i tarczy?
QK mają wkońcu 4S. I w CC mogą bić lepiej niż (poza fazą szarży) KOTRy. I do tej siły 4 dodać brzytwę... (lub inny sztandar, który ze względów pkt nie można dać kotrom)
Wtedy
AS2+; WW4; S4 + std brzytwy= +2 AP
I wcisnąć zero z beasta...
Stuningowane kotry.
QK mają wkońcu 4S. I w CC mogą bić lepiej niż (poza fazą szarży) KOTRy. I do tej siły 4 dodać brzytwę... (lub inny sztandar, który ze względów pkt nie można dać kotrom)
Wtedy
AS2+; WW4; S4 + std brzytwy= +2 AP
I wcisnąć zero z beasta...
Stuningowane kotry.
Gaude Mater Bretonnia
Niestety nie mogą. Zasady podstawowe mówią, że jeśli jednostka jest wyposażona w inną broń oprócz podstawowej broni ręcznej (halabardy, włócznie, broń wielka), to musi jej używać cały czas.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
Właśnie moje 6 QK przyjęły szarżę elfiego rydwanu z lwami, ustały impakty. W pierwszej turze walki QK wbili 2W i w drugiej turze 2W co zabiło rydwan. Zostało 4 QK - w kolejnej turze salwowali się ucieczką przed W lionami. Q vow powinien dawać stubborna.
Gaude Mater Bretonnia
1. Stubborn czyniłby z nich bardziej grywalna jednostkeGorrador pisze:Właśnie moje 6 QK przyjęły szarżę elfiego rydwanu z lwami, ustały impakty. W pierwszej turze walki QK wbili 2W i w drugiej turze 2W co zabiło rydwan. Zostało 4 QK - w kolejnej turze salwowali się ucieczką przed W lionami. Q vow powinien dawać stubborna.
2. Rydwan musiał zadac ci mało impaktów albo wardowałes dobrze

Ostatnio zmieniony 21 lut 2014, o 20:07 przez kangur, łącznie zmieniany 1 raz.

''If you show your teeth, bite''
Musiałem wyrzucić 10' na kościach. Powstrzymałem się - ale rydwan przyfarcił. Niezaszarżowanie rycerzami to uber fail. I akurat QK są formacją rycerzy, która najmniej ucierpi w wyniku bycia zaszarżowaną (w porównaniu do innych). Inną sprawą, że mała formcja 6 QK miała wyłącznie wciskać się między oddziały i wspierać uderzeniem z boku, ewentualnie wyrzynać recon nieprzyjaciela. Acz wiele sobie obiecywałem w wyniku zaszarżowania rydwanu.Gniewko pisze:Nie gra się ciężko, jak się gra z głowąPo pierwsze, to Ty powinieneś szarżować na ten rydwan, a nie dopuszczać do sytuacji, żeby on szarżował na Ciebie.
2 imapkty miał ^^... To był dzień łaski Panieńskiej (?!). Średnią 80% WARDA wyciągnąłem.kangur022 pisze:2. Rydwan musiał zadac ci mało impaktów albo warowałes dobrze
Gaude Mater Bretonnia
Tylko dalej zapominasz o tym ze questing knights nie korzystają z tarczy podczas impaktów, to juz jest faza CCGorrador pisze: I akurat QK są formacją rycerzy, która najmniej ucierpi w wyniku bycia zaszarżowaną (w porównaniu do innych). Inną sprawą, że mała formcja 6 QK miała wyłącznie wciskać się między oddziały i wspierać uderzeniem z boku, ewentualnie wyrzynać recon nieprzyjaciela. Acz wiele sobie obiecywałem w wyniku zaszarżowania rydwanu.
2 imapkty miał ^^... To był dzień łaski Panieńskiej (?!). Średnią 80% WARDA wyciągnąłem.kangur022 pisze:2. Rydwan musiał zadac ci mało impaktów albo warowałes dobrze

''If you show your teeth, bite''