Night Goblin Boss on Giant Squig

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Night Goblin Boss on Giant Squig

Post autor: Dziekan »

Czy da się coś z niego wykrzesać, czy jest od początku do końca plewny? Może ktoś z was go wystawia? Jeśli tak, to chciałbym wiedzieć jak.

Mam jeszcze pytanie, czy przez las porusza się połowę 3D6, czy pełen ruch?

Pozdrawiam

wasz Dziekan 8)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

1)Ld
2)brak mozliwoscia wspelzniecia do oddzialu
3)spowalnianie przez tereny.

IMO bylby wystawialny tylko przy zalozeniu ze posiadamy nadmiarowe sloty boheterow.
za to eksperymenty z wielkim pajonkiem sa calkiem obiecujace.

Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Dziekan »

Holender... :P Kupiłem figs i zastanawiałem się, czy da się go wystawiać. :D

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

Kurcze,też mam firurke,już pomalowaną itd. Używałem kilka razy ale trzeba przyznać że efekty w użyciu są marne. Nie można dołączyć do oddziału co jest uciążliwe, sam nie kasuje nawet boków, nawet z magicznym wyposażeniem jest kiepski w walce z czymkolwiek, save prawie żaden. Hmm...według mnie bezużyteczny:/
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

MeanGreen
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MeanGreen »

Dziekan pisze:Holender... :P Kupiłem figs i zastanawiałem się, czy da się go wystawiać. :D
To go wystaw :). Figurka moim zdaniem bardzo fajna i radocha z grania jest też wielka.

Ja go wystawiam w opcji hardcore z one hit wonda i guzzla. Śmiga to tu to tam, czasem broni tyłów i mi się sprawdza. Zawsze zdejmie jakiś oddział rycerzy albo fasta jak dofarci to nawet jakiegoś maga zagubionego. Fajny myk jest jak ma frenzy i mamy sytuacje w której chcemy coś dopaść ale boimy się, że nie dojdziemy a wtedy nasz squig byłby w bardzo złym miejscu, deklarujemy więc, że idziemy w jakieś bezpieczne miejsce, rzucamy i sprawdzamy czy nasz prawdziwy cel nie był w zasięgu jak tak, to z frenzy zmieniamy kierunek, a jak nie to przesuwamy się w bezpieczne miejsce. Trzeba tylko pamiętać żeby nie wyskoczyć nim przed szereg bo wtedy od razu schodzi :). W ostatniej bitwie dostał mi głupotę, więc po prostu ustawiłem go mniej więcej żeby leciał prosto na wroga połową ruchu, przeciwnik go olał i nagle chłopak zdał liderkę, zjadł rydwan zoverrunowal w łuczników i też ich wciągnął.

Jednym słowem, super zabawa, tylko ludzie nie oczekujcie, że sam zje klocek :D, najlepiej w ogóle niczego nie oczekujcie, ja mam takie podejście i w każdej bitwie naprawdę pozytywnie mnie zaskakuje.

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

przecież można go wystawić w oddziale hoppersów, na nowym bp przy dodatkowych slotach można wziąć kilku jako obstawę, i wtedy tworzy się mały oddział uderzeniowy, Ld boli ale wszystko wali z S5 wiec do zdejmowania lżejszych rzeczy nadaje się nieźle.

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

Nie mam teraz Army Booka przy sobie bo jestem w szkole. Ale jestem pewien że opis Great Squiga zawiera w sobie "nie może dołączyć do żadnej innej jednostki".
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
xaurus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Grodzisk Maz. Milanówek, Podkowa L, Wawa

Post autor: xaurus »

właśnie sprawdziłem, źle zinterpretowałem zapis z Ab - myślałem ze tylko on może dołączyć do hoppersów, kłania się czytanie ze zrozumieniem... eh na dodatek zwałowałem kolege:/
ale i tak koleś na squigu może trochę namieszać:>

Awatar użytkownika
Dasieq
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 151
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Dasieq »

Z możliwościa dołączenia do hoppersów był by świetny, wart wydania punktów. Niestety bez tej możliwości kiepsko sie sprawdza, jest za to klimatyczny :)
"Kobieta powinna być na tyle wykształcona, żeby przyciągnąć głupich mężczyzn i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych"

Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Dziekan »

Dasieq pisze:Z możliwościa dołączenia do hoppersów był by świetny, wart wydania punktów. Niestety bez tej możliwości kiepsko sie sprawdza, jest za to klimatyczny :)
No właśnie... ale czy za klimat warto wydać 80 pt. z bazy + itemy za jakieś 50 pt.? To razem daje 130 pt. To dość sporawo. Gdyby się go dało dołączyć do oddziału, to koleś + np. sword of might + squig - zadawali by 6 ataków z S 5 z WS 4. :shock: + Oczywiście reszta sqiug hopperów... a tak to lipa... Ma za słabego save'a. Jak się mu da Shino, to jeszcze ujdzie, ale co dam wtedy sztandarowi armii? :? Nie ma dobrej opcji... po prostu nie ma.

Ale figs spoko. Bardzo go polubiłem. Może wystawię go na hardcorze, tak jak MeanGreen. :D

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

po chooj mu kupowac tyle mag.sprzetu?
one hit wounda by uszlo. dodalbym max amulet of protectyness.

mnie tam bardziej szkoda cennego slota.zwlaszcza ze chlopak przebija sie przez las z 1/2 ruchu(co juz go naprawde dyskwalifikuje) wole goblina kamikaze albo pajonka.
Fajny myk jest jak ma frenzy i mamy sytuacje w której chcemy coś dopaść ale boimy się, że nie dojdziemy a wtedy nasz squig byłby w bardzo złym miejscu, deklarujemy więc, że idziemy w jakieś bezpieczne miejsce, rzucamy i sprawdzamy czy nasz prawdziwy cel nie był w zasięgu jak tak, to z frenzy zmieniamy kierunek, a jak nie to przesuwamy się w bezpieczne miejsce
moze sie okazac ze styknie mu ruchu na wpadniecie na madafakera wroga a soczysty cel bedzie hen hen.

MeanGreen
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MeanGreen »

quas pisze:
Fajny myk jest jak ma frenzy i mamy sytuacje w której chcemy coś dopaść ale boimy się, że nie dojdziemy a wtedy nasz squig byłby w bardzo złym miejscu, deklarujemy więc, że idziemy w jakieś bezpieczne miejsce, rzucamy i sprawdzamy czy nasz prawdziwy cel nie był w zasięgu jak tak, to z frenzy zmieniamy kierunek, a jak nie to przesuwamy się w bezpieczne miejsce
moze sie okazac ze styknie mu ruchu na wpadniecie na madafakera wroga a soczysty cel bedzie hen hen.
No to trudno :), ale tak naprawdę w tej sytuacji ma 8 ataków z hatred 4xS10+4xS5, to zawsze jest szansa że przynajmniej społowi takiego madafakera :) a że sam kosztuje 114 punktów w mojej wersji, to nawet cholera wie spłaci się :D.

Co do porównań do pająka - pająk jest bardziej przewidywalny, świetnie gania po lasach, może siedzieć sobie spokojnie w oddziale oczekując na okazje itp. ale ma parę wad, po pierwsze nie jest itp. więc trzeba testować ld po drugie ma los tylko z przodu 90 stopni a taki squig szarżuje 360 stopni, i wróg nie może tak śmiało śmigać fastami czy jakimiś śmieciami w jego okolicy. A od ostrzału giną tak samo spektakularnie.

Amulet of protectyness to nie wiem, on generalnie najczesciej ginie mi od strzelania/magii, wiec mu to nic nie pomaga. A jak walczy z jakimiś pancerniakami czy herosami to albo w pierwszej turze ich zje z woloopa albo dupa, i nawet amulet go nie uratuje. Szkoda punktów imho lepiej i śmieszniej guzzla ;).

Ja tu nie chcę nikogo przekonywać bynajmniej, że to jest jakiś super hiper wybór i do jakiś powergamerskich turniejowych rozkmin to na pewno tak jak Quas pisze można tego slota lepiej użyć. Ale nie szerzyłbym tu takiego defetyzmu, że jest bez użyteczny i do bani, i totalnie nic nigdy nie zrobi, bo to nie prawda - najbardziej śmieszny i nieprzewidywalny heros w całym whfb.

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

witam,

pozwoliłem powrócić do tematu. Odnośnie naszego pomidora - jako kowboj jak najdbardziej się sprawdza.

Jak waszym zdaniem wygląda sytuacja gdy dodamy mu powiedzmy 5 - 7 hopperów ? mamy już mały, fajny, mobilny oddział uderzeniowy - mozliwosc ponownego rzutu :) ktoś już miał z nimi do czynienia w połączeniu z bossem ?

jeszcze tylko pytanko - czy hoppery mają 360 szarzy ? jak wyglada sprawa gdy dołączy do nich boss na giant squigu ? też 360 ?

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

hoperzy są słabi. bija się nie najlepiej, są drodzy i losowi

ale kowboj to potencjalny bat na najgorsze IMO paringi dla oreczków, licaczki i sic! woodelfów. jego zalety są oczywiste
Obrazek

Awatar użytkownika
Ketman
Mudżahedin
Posty: 267

Post autor: Ketman »

Aron_Banalny pisze:hoperzy są słabi. bija się nie najlepiej, są drodzy i losowi

ale kowboj to potencjalny bat na najgorsze IMO paringi dla oreczków, licaczki i sic! woodelfów. jego zalety są oczywiste
no tak Aron, ale jak dołączy do nich boss to ta losowość już nie boli tak bardzo - przecież cały oddział dostaje przerzuty. Odnośnie walki to chyba najlepiej sprawują się jako straszaki na fastów.

odnośnie ich ataku to znalazlem ze w random movments najpierw jest pivot a potem rzut kostką - więc reasumując posiadają 360 szarży ? proszę o potwierdzenie - nie mam dostępu do RB wiec nie za bardzo wiem gdzie mam szukac.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

mają 360

są za drodzy

straszak fastów? o co chodzi?

nie opłacają się, są teraz kawalerią itp itd same wady nikłe zalety
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Na jakiego podstawce jest to cudo. Bo moja figurka jest na okrągłej i nie wiem na jaką mam przekleić

crazygandalf
Chuck Norris
Posty: 606

Post autor: crazygandalf »

GW mówi:
Night Goblin Warboss on Great Cave Squig, a finely detailed resin cast kit that comes in six components and is supplied with a 40mm monster base.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1600112a
:D
Sprzedaję ORKI, WoCh, HE, VC. Zapraszam!

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Dziękuje bardzo :)

ODPOWIEDZ