NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Re: NoWE (zbiór plot str. 73)
10 z flaming bannerem i +1 to wound na złe armie jest chyba must have. trolle, chimery, mortisy i grubasy
pewnie 10 będzie AP i 3 oddział wedle uznania do tego 2x GR i chyba zapchane Cory są
pewnie 10 będzie AP i 3 oddział wedle uznania do tego 2x GR i chyba zapchane Cory są
Pamiętajcie że mamy teraz mega dużo magii (do tego całkiem niezłą) warto w to też trochę zainwetsowćKlops pisze:mi tam wchodzi 40 gladów hoda 20 wayów i 10 dziewic i mam nadal się czym bić więc tragedii raczej nie ma
apropos dziwice mogą chanelować??
Waye są dobre i tak jak mówiłem pewnie coś na nich wymyślą. Mam tylko nadzieję że podczas tych cięć będą sobie zdawać sprawę ze te nowe Waye to bedzie jedyna możliwość w armii na wyeliminowanie hiprepancernych unitów, bo przecież Treeman z S5 to dużo nie zdziała, a łuczki AP3 nie będą super efektywne np. przeciwko czołgowi
- Jan z Czarnolasu
- Mudżahedin
- Posty: 269
- Lokalizacja: Provinz Posen
2 albo 3 miesiące temu pisałem, że chcę armii bez leśnych duchów, w której figurki elfów są drogie ale silne. Kilka osób uznało to życzenie za nierealne, ale spełniło się. Leśne duchy niegrywalne, a kręgosłup armii to łucznicy, którzy w praktyce będą kosztowali 17-20 pkt (niektóre bonusy są tańsze więc po ich wyborze trochę mniej niż 17).
Po cięciach to raczej nie przejdzie.Klops pisze:mi tam wchodzi 40 gladów hoda 20 wayów i 10 dziewic i mam nadal się czym bić więc tragedii raczej nie ma
Nikt nie da nam zbawienia.
Tez o tym myślałem i to byłoby super! Ale obawiam się że to można rzucić tylko na oddział w którym jest magRassnik pisze:Ja się teraz zastanawiam jak to będzie z tym atrybutem z High magic:
czy to ściągnie ranę przed multiple wound czy po...
jeżeli przed to będzie fajna obrona przed działami z dystansu.
Są traktowanie jak mag lvl 2 więc mogąMe_gusta pisze:dużo magii (do tego całkiem niezłą) warto w to też trochę zainwetsowć
apropos dziwice mogą chanelować??
Chyba nic nie stoi na przeszkodzie, jeśli hero ma zasady wayówSzypul pisze:A mozna dac herosowi waywatcherowi bow of loren i zrobic machine gun snajpera zabojce bohaterów no as?
Juz widze te plutony egzekucyjne z corow all luki ,2 duze oddzialy wayów,a do kontry Wildzi .
- Jan z Czarnolasu
- Mudżahedin
- Posty: 269
- Lokalizacja: Provinz Posen
Tak sobie myślę, że ta armia ma ogromną zaletę, której nikt tutaj jeszcze nie dostrzega. W rozpisce nie będzie treekinów, treemana, smoka, warhawków - praktycznie sama piechota i kawaleria. żadnych dużych modeli. Bardzo łatwo i wygodnie będzie się to przenosiło. Ludzików będzie stosunkowo niedużo - nie będzie problemów z pomalowaniem tego. Idealnie.
Na bank na turniejach będzie ograniczenie dotyczące ilości łuczników i łajów. I dobrze.szczurek pisze:Juz widze te plutony egzekucyjne z corow all luki ,2 duze oddzialy wayów,a do kontry Wildzi .
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, o 19:57 przez Jan z Czarnolasu, łącznie zmieniany 1 raz.
Nikt nie da nam zbawienia.
no i to jest smutek, bo w takim razie Treeman do szafyShino pisze:pytanie czy zasady wyow tonie sa strzaly
na oddzial maga.No chyba to będzie działało na oddział na który został rzucony czar..
to jest niemożliwe xDEeech ww hero ma chyba 1atak w profilu ktos tam pisal..
Możesz mu dać Bow of Loren - żaden problemSzypul pisze:A mozna dac herosowi waywatcherowi bow of loren i zrobic machine gun snajpera zabojce bohaterów no as?
Bow of Loren daje Ci A+1
Waywatcher hero ma ataków......1
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Tia juz rozkminilem. Ale mimo wszystko zwieksza sie jego skutecznisc dwukrotnie, za nie tak duzo pkt.Luc pisze:Możesz mu dać Bow of Loren - żaden problemSzypul pisze:A mozna dac herosowi waywatcherowi bow of loren i zrobic machine gun snajpera zabojce bohaterów no as?
Bow of Loren daje Ci A+1
Waywatcher hero ma ataków......1
A bow of loren ma s3?
No niestety, ale można go zboostować z np. lighta i robi się strzał 3, x2 i walimy juz 6 razy po magu. (jesli tak to bedzie dzialac)
Czy tylko mi sie zdaje, ze beda raczej problemy z armiami hordowymi? Bo o ile pestki jakos tam posiekaja ciezkie jednostki (no dobra, a co z rydwanami chaosu?) to pozostanie problem MI, MC i innych pierdołek z wysokim T oraz masa woundow/sama masa woundow. Wszystko fajnie to wyglada ... ale znow koszy punktowe, nerfy lesnych stworkow, ktore mialy spoko sile i ich wardow ...... mam wrazenie, ze dodano opcje radzenia sobie z puszkami, ok wysokim kosztem, ale jednoczesnie zabrano tez sporo.
Mam jakies takie bardzo mieszane odczucia, ze potna to co fajne na pancernych mimo pojawienia sie nowych problemow.
Czy tylko mi sie zdaje, ze beda raczej problemy z armiami hordowymi? Bo o ile pestki jakos tam posiekaja ciezkie jednostki (no dobra, a co z rydwanami chaosu?) to pozostanie problem MI, MC i innych pierdołek z wysokim T oraz masa woundow/sama masa woundow. Wszystko fajnie to wyglada ... ale znow koszy punktowe, nerfy lesnych stworkow, ktore mialy spoko sile i ich wardow ...... mam wrazenie, ze dodano opcje radzenia sobie z puszkami, ok wysokim kosztem, ale jednoczesnie zabrano tez sporo.
Mam jakies takie bardzo mieszane odczucia, ze potna to co fajne na pancernych mimo pojawienia sie nowych problemow.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2014, o 20:08 przez wrogu, łącznie zmieniany 1 raz.
Jezeli drzewo S5 ,Treekiny S4 etc i okaze sie ,ze ten book to w sumie strzelanie to po co ograniczac jedyny bat armii ? Nigdy na przyklad nie rozumialem ograniczania magii w TK ...gdzie ten book byl po prostu tak skonstruowany i te jednostki bez boostow z magii nie dzialajaNa bank na turniejach będzie ograniczenie dotyczące ilości łuczników i łajów. I dobrze.