TEMAT OGÓLNY
Re: TEMAT OGÓLNY
Grałeś już przeciwko nagashowi? Przecież cokolwiek nielatającego nie ma szansy się przebić przez ten śmietnik.
Już prędzej trebem go zabijesz niż lordem konno.
Już prędzej trebem go zabijesz niż lordem konno.
Jest magiem 5 poziomu i kosztuje 1000pkt, przyzywa tyle jednostek że jeżeli szybko go nie zabijesz to będziesz miał problem bo będzie przyzywał jednostki po 500-1000pkt. Mozesz przechowywać w swojej lasce do 4 kostek czarowania a pózniej w walce zamieniać te kostki na ataki z HKB. A poza tym ma statsy na poziomie ws 7 s 7 t 7 w 7 a w dodatku save na 4+ i worda też na 4+. Wieć trzeba się naprawdę postarać żęby załatwić takiego panaGalzag pisze:Tak w ogóle to dlaczego ten Nagash jest taki straszny?

- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Taa, epicko 
Ale prawda jest taka, że gostek jest ekstremalnie zero-jedynkowy. Albo masz na niego jakąś konkretną odpowiedź (najlepiej zasięgową) i uda ci się go szybko utłuc, albo zaleje stół umarlakami, a prawda jest taka, że spokojnie w 1 fazę magii jest w stanie przywołać jednostki równe własnemu kosztowi punktowemu, będąc jednocześnie większym zabijaką od Star Dragona lub Kadajca

Ale prawda jest taka, że gostek jest ekstremalnie zero-jedynkowy. Albo masz na niego jakąś konkretną odpowiedź (najlepiej zasięgową) i uda ci się go szybko utłuc, albo zaleje stół umarlakami, a prawda jest taka, że spokojnie w 1 fazę magii jest w stanie przywołać jednostki równe własnemu kosztowi punktowemu, będąc jednocześnie większym zabijaką od Star Dragona lub Kadajca

Może pociśnij typowego paladyna pojedynkowca z dwurakiem, dragon helmem i wardem na 3+ na ostatnią ranę.
Ewentualnie zrobić gościa na 2+ z przerzutem i dać mu dwuraka.
Ewentualnie zrobić gościa na 2+ z przerzutem i dać mu dwuraka.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
-
- Chuck Norris
- Posty: 441
Taką sprawę mam i myśle, że to będzie najlepszy temat do tego.
Kupiłem synowi na gwiazdkę zamek. Kawał budowli ok 100x50 cm i oczywiście jak żona dobrze zgadła mamy zamiar użyć go do nastepnej bitwy i stąd moje pytanie.
Jako, że to naprawdę kawał zamczyska, nie bardzo można go wykozystać jako zwykłą budowle. Postanowiliśmy rozegrać szturm na niego (coś jak "the slaughter at Volganof" z RB) i teraz się zastanwiam na jakich zasadach.
Może ktoś z Was grał coś w tym stylu i mógłby służyć pomocną radą.
Założenie jest takie:
Armie:
strona atakujacą jest WoCH, a broniaca koalicja DW+BRE. DW bedą większością bo kolega dopiero zaczął zbierać BRE. Rozkład sił, i tu nie wiem 100% atakujacych do 75% obrońców, (park maszyn i strzelcy będą na murach gdzie tylko czary bedą w stanie ich ruszyć), czy w proporcjach 100 do 100 ( reszta jednostek przed murami, więc żadnych bonusów z zamku).
Battelfield:
Jak w Meeting Engagement
Victory Condition:
I tu mam największy problem. Jak określić zwycięzce??
Zamek ma bramę i można zrobić dziure w jednej ścianie (taki model, nie to, że specjalnie dziecku, będę psuł zabawkę
), więc zajęcie/utrzymanie tych dwóch punktów będzie kluczowe. Zabicie generało też. Ale coś by jeszcze się przydało, powiedzmy takie małe punkciki, które by mogły przesadzić o wygranej (zabijesz generała i zdobędziesz/utrzymasz brame i już po grze, bez sensu i mało startegiczne).
Special Rules:
Nic mi nie przychodzi do głowy
.
Może ktoś z Was ma jakieś pomysły jak moglibyśmy to ciekawie rozegrać.
Dziękuję z góry za poświęcony czas i uwagi
.
Kupiłem synowi na gwiazdkę zamek. Kawał budowli ok 100x50 cm i oczywiście jak żona dobrze zgadła mamy zamiar użyć go do nastepnej bitwy i stąd moje pytanie.
Jako, że to naprawdę kawał zamczyska, nie bardzo można go wykozystać jako zwykłą budowle. Postanowiliśmy rozegrać szturm na niego (coś jak "the slaughter at Volganof" z RB) i teraz się zastanwiam na jakich zasadach.
Może ktoś z Was grał coś w tym stylu i mógłby służyć pomocną radą.
Założenie jest takie:
Armie:
strona atakujacą jest WoCH, a broniaca koalicja DW+BRE. DW bedą większością bo kolega dopiero zaczął zbierać BRE. Rozkład sił, i tu nie wiem 100% atakujacych do 75% obrońców, (park maszyn i strzelcy będą na murach gdzie tylko czary bedą w stanie ich ruszyć), czy w proporcjach 100 do 100 ( reszta jednostek przed murami, więc żadnych bonusów z zamku).
Battelfield:
Jak w Meeting Engagement
Victory Condition:
I tu mam największy problem. Jak określić zwycięzce??
Zamek ma bramę i można zrobić dziure w jednej ścianie (taki model, nie to, że specjalnie dziecku, będę psuł zabawkę

Special Rules:
Nic mi nie przychodzi do głowy

Może ktoś z Was ma jakieś pomysły jak moglibyśmy to ciekawie rozegrać.
Dziękuję z góry za poświęcony czas i uwagi

"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
Zdobycie głównej baszty kończy grę. (Centrum zamku)
Obrońcy 50%
Atakujący 100%
Śmieszne jest to, że HKB może rozwalać mury/zamki na hita
Obrońcy 50%
Atakujący 100%
Śmieszne jest to, że HKB może rozwalać mury/zamki na hita

M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Googlnij "Siege rules - warhammer", czy coś w tym rodzaju. Są tam dodatkowe zasady dot. drabin, taranów, wrzącego oleju etc. W Armybuilderze też są te zasady w miarę opisane. Oczywiście w pliku Debeliala.
pzdr!
Jagal
pzdr!
Jagal
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!

-
- Chuck Norris
- Posty: 441
Dzięki panowie, ale wolimy, żeby walka toczyła się przed zamkiem niz na murach. Statystyki bramy ok, napewno się przydadzą, ale bardziej myśleliśmy o zdobywaniu dziedzińca niż baszt, własnie przez bramy, albo przez dziurę w murze.
50% trochę mało moim zdaniem.
50% trochę mało moim zdaniem.
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
Jak dobrze pamiętam, to żeby szturm miał jakiekolwiek szanse powodzenia, to proporcje atakujących do broniących się, muszą być co najmniej 2:1 (Albo nawet 3:1) Wszystko oczywiście zależy od taktyki, wyposażenia i umocnień.
Spróbujcie najpierw w proporcjach
100:75 (Na warhammerowe realia powinno się sprawdzić)
Można też dołożyć bonusy dla strzelających obrońców (+ do BSa/do siły. -1 do trafienia w nich itp...)
Jeżeli atakujący oddział ma drabiny, to można dać im zasadę lekkiej osłony itp... Wszystko zależy od waszej inwencji twórczej.
Spróbujcie najpierw w proporcjach
100:75 (Na warhammerowe realia powinno się sprawdzić)
Można też dołożyć bonusy dla strzelających obrońców (+ do BSa/do siły. -1 do trafienia w nich itp...)
Jeżeli atakujący oddział ma drabiny, to można dać im zasadę lekkiej osłony itp... Wszystko zależy od waszej inwencji twórczej.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Ewentualnie możecie zagrać 100:100 i olać zamek jako wartość bojową, ale pozostawić go jako teren... chociaż z drugiej strony to się trochę mija z celem. Aczkolwiek jeśli i tak cała akcja ma się toczyć przed bramami, to może warto zrobić coś takiego? Osadzeni na murach strzelcy i park to tak, jakby stali z tyłu na jakimś wzgórzu tak w zasadzie.