Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Czy pajonki też dostają +1 atak z devastating charge od Snagli?
Czy rydwan Groma ma trafienia z uderzenia k6 +1 czy zwykłe k6 ?
No tak, wiem, właśnie chodziło mi o ten fragment. Bo nie jest napisane k6 +1 Dobra, dzięki.
No pewnie. Złamany jeden poganiacz pomimo braku squigów "wybucha". Witamy w świecie normalnych zasad.argoth pisze:Czy oddział squig herdów wybucha przy ucieczce jak nie ma tam juz żadnego squiga? W sensie czy nadal mają tę zasadę?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
przegrzeb temat End of Times w dziale ogolnym, statystyki power rangersow byly podawane ze screenami jak i zasady
ew w googlu poszukaj tego bylo pelno swego czasu
ew w googlu poszukaj tego bylo pelno swego czasu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Hej, mam pytanie bo dzisiaj rozegrałem wieczorkiem emocjonujący mecz zielonymi.
Mam oddział zwykłych gobasów. Wykupiłem im 3 skulltakerów, sztandara, czempiona. I dołożyłem do oddziału 4 herosów z dwurakami po 34 pkt.
Jest walka. Skulsi wyskakują i przesuwają w drugi szereg 3 bohaterów z dwurakami. Bijemy się według inicjatywy. Skulsi wywalają ciosy według zasady ASF.
Wróg potem oddaje. Padają skulsi oraz czempion (łącznie 4 W) i trochę gobosów. Na miejsce poległych wchodzą herosi z GW, którzy według inicjatywy wypłacają ciosy z ASL.
Czy dobrze zrozumiałem zasady, czy jest FaQ do tego? Nie znalazłem nic na ETC. Prosiłbym o radę, bo nie chcę wałować ludzi,a combo jest fajne.
Mam oddział zwykłych gobasów. Wykupiłem im 3 skulltakerów, sztandara, czempiona. I dołożyłem do oddziału 4 herosów z dwurakami po 34 pkt.
Jest walka. Skulsi wyskakują i przesuwają w drugi szereg 3 bohaterów z dwurakami. Bijemy się według inicjatywy. Skulsi wywalają ciosy według zasady ASF.
Wróg potem oddaje. Padają skulsi oraz czempion (łącznie 4 W) i trochę gobosów. Na miejsce poległych wchodzą herosi z GW, którzy według inicjatywy wypłacają ciosy z ASL.
Czy dobrze zrozumiałem zasady, czy jest FaQ do tego? Nie znalazłem nic na ETC. Prosiłbym o radę, bo nie chcę wałować ludzi,a combo jest fajne.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Popelniles kluczowy error w momencie jak wycofales herosow. Nie mozesz tego zrobic, to skulki 0 jako herosi ktorymi sa, laduja w drugim szeregu. A potem moga zrobic make way wyciagajac FCG, ale nie hersow
Dlatego miedzy innymi sa do luftu
Dlatego miedzy innymi sa do luftu
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
aha, wielkie dzięki:). To jak skulki startują w 2 szeregu jak są herosi, to zmienia postać rzeczy ;(. Faktycznie, oddział idzie do loftu...
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
No tez smutalem ale nawet na tych zasadach da sie nimi grac, po prostu musisz mieć 7 herosów wypychaczy w unicie wtedy jest ok
A no i kiedys wpalem w egzeki i obnizylem im inicjatywe do 1, 9 atakow z s2 kb i rerollem - bezcenne
A no i kiedys wpalem w egzeki i obnizylem im inicjatywe do 1, 9 atakow z s2 kb i rerollem - bezcenne
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
kombinuję za trolami.
Wystawiam lorda nocników z battle axem ostatniego WAAAGH na great cave squigu. Czy mogę... wstawić go do 8 troli i liczyć na look at sir z powodu takiej samej wielkości podstawki? Nie pamiętam już jak to było.
10 ciosów z siłą 10 i ws2 mogą zaboleć, hłe hłe + 3 od dużego squiga.
Druga sprawa: Dlaczego wystawia się 10 poganiaczy z przodu i z tyłu w squig herdach? Czyż nie traci się wtedy 2 ciosów z przodu czerwonych kulek?
Wystawiam lorda nocników z battle axem ostatniego WAAAGH na great cave squigu. Czy mogę... wstawić go do 8 troli i liczyć na look at sir z powodu takiej samej wielkości podstawki? Nie pamiętam już jak to było.
10 ciosów z siłą 10 i ws2 mogą zaboleć, hłe hłe + 3 od dużego squiga.
Druga sprawa: Dlaczego wystawia się 10 poganiaczy z przodu i z tyłu w squig herdach? Czyż nie traci się wtedy 2 ciosów z przodu czerwonych kulek?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
ma random movement wiec nie wejdzie, nie jest tez monstrous infantry więc na 4+ też odpada
-
- Kretozord
- Posty: 1758
poganiaczy trzyma się z przodu, żeby nie tracić pomidorów - przeciwnik bije po goblinach.
zabitych ściąga się z tyłu, dlatego najlepiej mieć nadwyżki i układ np. 10NG-20Sq-30NG
zabitych ściąga się z tyłu, dlatego najlepiej mieć nadwyżki i układ np. 10NG-20Sq-30NG
-
- Kretozord
- Posty: 1758
-1, ale to jest soft cover. nie kumuluje się z innymi coverami.
oznacza to, że mangler za lasem dalej ma -1, mangler za murkiem/oddziałem -2
oznacza to, że mangler za lasem dalej ma -1, mangler za murkiem/oddziałem -2