9th Age
Re: 9th Age
Modele RnF zawsze mogą bić w inne RnF nawet, jeśli stykają się tylko z herosem w oddziale. Herosi mogą bić tylko w to z czym się faktycznie stykają.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
z czempionami jest podobnie jak wyżej?
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Tyle że to działa tylko na modele Rank and File Czyli dalej można blokować herosów, rydwany nie oddziałowe, monstery, inne single modele
To, że pierwsze modele nie raz kosztują inaczej niż dodatkowe jest imho właśnie zajebiste.
Wiele unitów było kupowane tylko po to by być jak najtańszą odginaczką. Potanienie dodatkowych modeli zachęca do używania unitu w innych celach niż tylko odginanie. Mi się to bardzo podoba.
pozdro
Wiele unitów było kupowane tylko po to by być jak najtańszą odginaczką. Potanienie dodatkowych modeli zachęca do używania unitu w innych celach niż tylko odginanie. Mi się to bardzo podoba.
pozdro
Chyba nie ogarniam tych armat.
Wybieram punkt, rzucam na ilość cali np. 3 oraz nie mam hita. Teraz dodaję +1 do rzutu na cale, mam 4 i od tego odejmuję bs załogi, załóżmy 3.
Czyli kula spada cal od wyznaczonego miejsca w kierunku wskazanym przez kostkę kierunku?
Czy bs załogi odejmuję tylko wtedy gdy mam hit? Czy jak mam hit to nie muszę już nic dodawać ani odejmować?
Czyli dla załogi z bs3 wynik 1 czy 2 na ilość cali zapewnia zawsze trafienie?
Wybieram punkt, rzucam na ilość cali np. 3 oraz nie mam hita. Teraz dodaję +1 do rzutu na cale, mam 4 i od tego odejmuję bs załogi, załóżmy 3.
Czyli kula spada cal od wyznaczonego miejsca w kierunku wskazanym przez kostkę kierunku?
Czy bs załogi odejmuję tylko wtedy gdy mam hit? Czy jak mam hit to nie muszę już nic dodawać ani odejmować?
Czyli dla załogi z bs3 wynik 1 czy 2 na ilość cali zapewnia zawsze trafienie?
Z tego zapisu wynika, że odejmuję zawsze, chyba że się ruszę (ciekawe jak mam wtedy strzelić skoro cannon jest slow to fire).If a 'Hit' was rolled on the Scatter Dice, and/or the
cannon did not move in this player turn; reduce the distance you move the landing point by the cannon's
Ballistic Skill (to a minimum of 0”).
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
jak jest ze strzelaniem do large targetu ?
mam tylko minus za zasięg,ruch,multiple ? czy za coś jeszcze ?
mam tylko minus za zasięg,ruch,multiple ? czy za coś jeszcze ?
Zagmatwane to ale spróbuję wytłumaczyć:Choose a point within Line of Sight and range of the target Unit's base. Then randomize a direction and move the
point D6+1” to determine the landing point of the cannonball. If a 'Hit' was rolled on the Scatter Dice, and/or the
cannon did not move in this player turn; reduce the distance you move the landing point by the cannon's
Ballistic Skill (to a minimum of 0”). If a natural '6' is rolled for the distance the point is moved, the Cannon has
misfired: The shot is discarded and the Cannon must roll on the Misfire table.
If the canon did not misfire, draw a Line Template from the landing point of the cannonball and D6” straight
away from the Cannon (from the Centre of the model). All models under this Line Template and within Line of
Sight of the cannon can potentially be hit. The model under the cannon's initial landing point suffers a hit with
the Strength and Special Rules given in the Cannon's profile, other models under the Line Template may suffer a
hit with the same rules, except that the Strength is halved. Starting with the model that is hit first (i.e. closest to
the landing point of the cannonball), roll to wound and save. If the model is removed as a casualty, continue
rolling to wound against the next model, and so on. If a model survives the hit, the cannonball stops and no more
models are hit.
- pocisk znosi zawsze w kierunku strzałki na scatterce (w przypadku HITa będzie to ta mała strzałka nad znaczkiem),
- jeśli się nie ruszałeś to odejmujesz zawsze BS załogi, HIT wtedy nie ma żadnego znaczenia,
- jeśli się poruszyłeś to odejmujesz BS załogi tylko gdy wypadnie HIT.
@Stan: nie mieszaj.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Nic nie mieszam, tak jest napisane na 16 stronie:
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-9-0.pdf
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-9-0.pdf
odnosnie 3 to bym polemizowal, IMO po ruchu nie odejmujesz nigdyKarli pisze:
Zagmatwane to ale spróbuję wytłumaczyć:
- pocisk znosi zawsze w kierunku strzałki na scatterce (w przypadku HITa będzie to ta mała strzałka nad znaczkiem),
- jeśli się nie ruszałeś to odejmujesz zawsze BS załogi, HIT wtedy nie ma żadnego znaczenia,
- jeśli się poruszyłeś to odejmujesz BS załogi tylko gdy wypadnie HIT.
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Aldean pisze:odnosnie 3 to bym polemizowal, IMO po ruchu nie odejmujesz nigdyKarli pisze:
Zagmatwane to ale spróbuję wytłumaczyć:
- pocisk znosi zawsze w kierunku strzałki na scatterce (w przypadku HITa będzie to ta mała strzałka nad znaczkiem),
- jeśli się nie ruszałeś to odejmujesz zawsze BS załogi, HIT wtedy nie ma żadnego znaczenia,
- jeśli się poruszyłeś to odejmujesz BS załogi tylko gdy wypadnie HIT.
YAY! uproszczenie zasad tak ? chyba będzie FAQ potrzebny