9 Age

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Re: 9 Age

Post autor: Me_gusta »

No 10 stubborn z przerzutem i do tego 20+ ran z T5, nie mówiąc już o As i wardach. Takim oddziałem można utrzymać wszytko. Do tego FCG daje możliwoś c skitrania BSBka w drugim szeregu dla bezpieczeństwa. Brzmi nieźle. Za jakiś miesiąc będę miał ich figurki wiec na pewno przetestuję ;)

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Nie jest tak mocne jak poprzednie combo gdzie ta jednostka wciagala praktycznie wszystko ale ciagle jest spoko. Uwielbiam to ze ma T5, warda i stubborna z bsbkiem :p

A co myslicie o 8+bsb amryl bez koksu? I na bsb np reroll udanych to-hit w czelendzu.
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Testował ktoś WE na kawalerii? Mag do sisterek, przez co ward 2+ na magie, bsb akurat ma mozliwosc wejscia do kazdego oddziału raczej, heszcze myślałem o zmianie jelonka na konia.

Unnamed1200 Pts - Sylvan Elves Army

1 Hero: Chieftain - Wild Huntsman @ 213.0 Pts
Elven Cloak; Light Armour; Shield; Battle Standard; Kindred - Wild Hunter;
Frenzy
Helm of the Wild Hunt [20.0]
Fleshrender [20.0]
Dragonfire Gem [5.0]
1 Great Elk

1 Hero: Druid @ 175.0 Pts
General; Path of Alchemy; Magic Level 2
Tome of Arcane Lore [15.0]
Ring of Fire [25.0]
1 Unicorn

9 Heath Riders @ 225.0 Pts
Sylvan Lance; Elven Cloak; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
10 Elven Horse

5 Heath Riders @ 149.0 Pts
Sylvan Lance; Elven Cloak; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
6 Elven Horse

6 Briar Maidens @ 126.0 Pts
6 Elven Deer

6 Wild Huntsmen @ 259.0 Pts
Frenzy; Sylvan Blades; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
7 Elven Deer

1 Forest Eagle @ 50.0 Pts

Models in Army: 26


Total Army Cost: 1197.0
_______________________________

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

WE na kawie nie mają sensu bo nie zrobisz żadnego objective'a.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Mam dwa scorrujące oddziały z czego chociaż jeden powinienn przezyc
_______________________________

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Ciekawy pomysł. Strzelanie i pociski z magii będą bolały bardzo, bo każdy model jest drogi. Maga może lepiej do dużego klocka żeby zapewnić mu jakąkolwiek ochronę przed magią. Nie masz żadnego strzelania więc Path of Alchemy odpada. Musisz mieć coś do ściągnięcia śmieci które będą odginać Twoje klocki kawalerii- czyli Fire albo White jak dla mnie jedyna opcja, bo pierścionek nie wystarczy.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

sisterki mają ws 4++, mag ma jednorożca z mr(2), więc cały oddział na magie ma 2++ moim zdaniem
_______________________________

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Aseoks pisze:sisterki mają ws 4++, mag ma jednorożca z mr(2), więc cały oddział na magie ma 2++ moim zdaniem
Chodziło mi o to żeby kawalerii zapewnić ochronę przed magią. To Twój główny skorujący oddział. Jak go stracisz to raczej przegrałeś

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

A to już też faktycznie jest problem ale w WE każdy oddział ma problem z magią ;/
_______________________________

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Sprawę utrudnia to że mag nie ma free reform.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Laik pisze:Sprawę utrudnia to że mag nie ma free reform.
Tym bardziej lepiej go wstawić do Heath Riderów którzy też nie mają free reform

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Problemem jest też rozdzielanie hitów - teraz kiedy jest <5 modeli - o co przy jeździe jest łatwo to on będzie dostawał każdego możliwego hita.

Nie zmienia to faktu że jestem ciekaw gry takich elfów.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Jak sie uda coś potestowac to dam znać, chociaż nie jestem dobrym graczem. Zastanawio się tez jeszcze nad domeną, metal chciałem też wziać z powodu atrybutu.
_______________________________

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Metal jest bardzo dobry dla nas - bo największy problem mamy z pancerzem przeciwnika no i faktycznie atrybut świetnie pasuje.

Daj znać jak poszło - jakieś raporty z bitew :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Me_gusta
Chuck Norris
Posty: 543
Lokalizacja: Warszawa / Mszczonów

Post autor: Me_gusta »

Laik pisze:Metal jest bardzo dobry dla nas - bo największy problem mamy z pancerzem przeciwnika no i faktycznie atrybut świetnie pasuje.
Z atrybutu nie da się zwiększyć pancerza bardziej niż na 3+ wiec słaby plan, bo kawaleria ma z bazy 3+. Jedyne cele atrybutu to Wildzi i Sisterki natomiast zasięg atrybutu to 12''. Jak dla mnie metal jest nietrafiony do tej rozpiski.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

W takim razie ch z tą magią, pomyśle nad inną domena, moze wtedy ten white ;/
_______________________________

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

White może faktycznie lepiej grać, pocisk z zerówki do ogarniania śmieci i atrybut do ratowania cennych ran na kawalerii. Aczkolwiek przeciwko rozpisce bez strzelania/słabą magią pociskową gra może być ciekawa.
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Z kolei w drugą stronę wydaje mi się, że może być dużo gorzej, ale zobaczymy ;/
_______________________________

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Heat riders nei sa 5-10? Czyli na warbands raczej to nie bangla?
xYz

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Samo warbands nie ogranicza wielkości jednostek - to master w Świdniku miał takie ograniczenia.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

ODPOWIEDZ