9 Age
Moderator: Gremlin
Re: 9 Age
No 10 stubborn z przerzutem i do tego 20+ ran z T5, nie mówiąc już o As i wardach. Takim oddziałem można utrzymać wszytko. Do tego FCG daje możliwoś c skitrania BSBka w drugim szeregu dla bezpieczeństwa. Brzmi nieźle. Za jakiś miesiąc będę miał ich figurki wiec na pewno przetestuję
Nie jest tak mocne jak poprzednie combo gdzie ta jednostka wciagala praktycznie wszystko ale ciagle jest spoko. Uwielbiam to ze ma T5, warda i stubborna z bsbkiem :p
A co myslicie o 8+bsb amryl bez koksu? I na bsb np reroll udanych to-hit w czelendzu.
A co myslicie o 8+bsb amryl bez koksu? I na bsb np reroll udanych to-hit w czelendzu.
Testował ktoś WE na kawalerii? Mag do sisterek, przez co ward 2+ na magie, bsb akurat ma mozliwosc wejscia do kazdego oddziału raczej, heszcze myślałem o zmianie jelonka na konia.
Unnamed1200 Pts - Sylvan Elves Army
1 Hero: Chieftain - Wild Huntsman @ 213.0 Pts
Elven Cloak; Light Armour; Shield; Battle Standard; Kindred - Wild Hunter;
Frenzy
Helm of the Wild Hunt [20.0]
Fleshrender [20.0]
Dragonfire Gem [5.0]
1 Great Elk
1 Hero: Druid @ 175.0 Pts
General; Path of Alchemy; Magic Level 2
Tome of Arcane Lore [15.0]
Ring of Fire [25.0]
1 Unicorn
9 Heath Riders @ 225.0 Pts
Sylvan Lance; Elven Cloak; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
10 Elven Horse
5 Heath Riders @ 149.0 Pts
Sylvan Lance; Elven Cloak; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
6 Elven Horse
6 Briar Maidens @ 126.0 Pts
6 Elven Deer
6 Wild Huntsmen @ 259.0 Pts
Frenzy; Sylvan Blades; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
7 Elven Deer
1 Forest Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 26
Total Army Cost: 1197.0
Unnamed1200 Pts - Sylvan Elves Army
1 Hero: Chieftain - Wild Huntsman @ 213.0 Pts
Elven Cloak; Light Armour; Shield; Battle Standard; Kindred - Wild Hunter;
Frenzy
Helm of the Wild Hunt [20.0]
Fleshrender [20.0]
Dragonfire Gem [5.0]
1 Great Elk
1 Hero: Druid @ 175.0 Pts
General; Path of Alchemy; Magic Level 2
Tome of Arcane Lore [15.0]
Ring of Fire [25.0]
1 Unicorn
9 Heath Riders @ 225.0 Pts
Sylvan Lance; Elven Cloak; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
10 Elven Horse
5 Heath Riders @ 149.0 Pts
Sylvan Lance; Elven Cloak; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
6 Elven Horse
6 Briar Maidens @ 126.0 Pts
6 Elven Deer
6 Wild Huntsmen @ 259.0 Pts
Frenzy; Sylvan Blades; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion
7 Elven Deer
1 Forest Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 26
Total Army Cost: 1197.0
_______________________________
Ciekawy pomysł. Strzelanie i pociski z magii będą bolały bardzo, bo każdy model jest drogi. Maga może lepiej do dużego klocka żeby zapewnić mu jakąkolwiek ochronę przed magią. Nie masz żadnego strzelania więc Path of Alchemy odpada. Musisz mieć coś do ściągnięcia śmieci które będą odginać Twoje klocki kawalerii- czyli Fire albo White jak dla mnie jedyna opcja, bo pierścionek nie wystarczy.
Chodziło mi o to żeby kawalerii zapewnić ochronę przed magią. To Twój główny skorujący oddział. Jak go stracisz to raczej przegrałeśAseoks pisze:sisterki mają ws 4++, mag ma jednorożca z mr(2), więc cały oddział na magie ma 2++ moim zdaniem
Problemem jest też rozdzielanie hitów - teraz kiedy jest <5 modeli - o co przy jeździe jest łatwo to on będzie dostawał każdego możliwego hita.
Nie zmienia to faktu że jestem ciekaw gry takich elfów.
Nie zmienia to faktu że jestem ciekaw gry takich elfów.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Metal jest bardzo dobry dla nas - bo największy problem mamy z pancerzem przeciwnika no i faktycznie atrybut świetnie pasuje.
Daj znać jak poszło - jakieś raporty z bitew
Daj znać jak poszło - jakieś raporty z bitew
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Z atrybutu nie da się zwiększyć pancerza bardziej niż na 3+ wiec słaby plan, bo kawaleria ma z bazy 3+. Jedyne cele atrybutu to Wildzi i Sisterki natomiast zasięg atrybutu to 12''. Jak dla mnie metal jest nietrafiony do tej rozpiski.Laik pisze:Metal jest bardzo dobry dla nas - bo największy problem mamy z pancerzem przeciwnika no i faktycznie atrybut świetnie pasuje.
White może faktycznie lepiej grać, pocisk z zerówki do ogarniania śmieci i atrybut do ratowania cennych ran na kawalerii. Aczkolwiek przeciwko rozpisce bez strzelania/słabą magią pociskową gra może być ciekawa.
Heat riders nei sa 5-10? Czyli na warbands raczej to nie bangla?
xYz