9th Age
Re: 9th Age
Ostry rage jak na zabranie 5% na herosów (mimo tego że duże mounty i np wózek nie liczą się do tego limitu) które pewnie znaczy tyle co nic.
Sloty wynikaja tez po czesci z glosowan graczy. Nie bede sie wypowiadal na temat innych armii bo nie sledzilem tematow ale w wochu na pierwszym miejscu byla opcja piechota jako styl armii. Dlatego teraz w core nie mamy innej opcji niz piechota. Nie ma psow, horsemenow itp. Nie wiem czym bylo podyktowane tylko 15% na core, pewnie jest to zwiazane wlasniez faktem ze trzeba wydac punkty na odginaczki fasty itp. Kolejne pozycje w glosowaniu to byly mc mi /potwory i to widac w specialu i "rare", herohammer tez sie przewijal stad pewnie 40% na herosow, zwlaszca ze sa pierunsko drodzy z mountami itp. Wydaje mi sie ze ludzie z 9th wiedza co robia ale zeby osiagneli to co chca to potrzeba czasu i kolejnych poprawek, feedback na forum 9th jest duzy takze chlopaki nie obrazac sie tylko testowac, wyzwanie jest!
MARK OF MARKI MARK
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
"Ale wujowa edycja! Nie mogę wystawić 3 smoków! Nie gram w to gówno!"
Power Word: Inflict Cancer
Power Word: Inflict Cancer
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Jeśli chodzi o plany, to wyglądają prosto. Była rewolucja 1.2, teraz będzie ewolucja przez jakiś czas. Jasne, że przy 1.2 zostały jakieś babole, bo przy dużych zmianach to nieuniknione. Dość szybko będzie edycja z poprawkami, potem dalsze bardziej precyzyjne balansowanie. W długiej perspektywie 9th Age ma zachować podstawy tego, co było fajne w WFB, ale być na tyle samodzielna jeśli chodzi o fluff, żeby iść własną drogą i się rozwijać. Na razie to kupuję, bo mimo wszystkich nieuniknionych potknięć po drodze system będzie żył i się zmieniał (kto chciałby grać w to samo przez 5 lat?). Ja to kupuję, a to, że raz mi dadzą 5% mniej na banszety a innym razem 5% więcej na hydry nie ma w tej perspektywie aż tak wielkiego znaczenia.
No tak ale to nadal sporo modeli. A po przerzucie jest bodajże area effect 3 i s3 czyli spada 5 modeli taf3.
Ale jak trafisz za pierwszym razem to zdejmujesz 10 modeli t3 i rzucasz panikę.
Poprzednio ciężko było w ogóle coś trafić, skoro zmieniła się na plus efektywność to cena zostaje bez zmian?
Ale jak trafisz za pierwszym razem to zdejmujesz 10 modeli t3 i rzucasz panikę.
Poprzednio ciężko było w ogóle coś trafić, skoro zmieniła się na plus efektywność to cena zostaje bez zmian?
Jak nie trafisz za pierwszym razem to siła leci o połowę w dół zaokrąglając w górę czyli w przypadki hellcannona za pierwszym razem S4 za drugim S2. I już nie takie kozackie, nie? Dodatkowo hellcannon ma 7LD i frenzy, czyli jak nie niańczysz go generałem i bsb to wystarczy podjechać odginaczką tak, żeby się widział i ustawić się 16" od helupy i po kłopocie. Dodatkowo helupa konkuruje o punkty w swoim slocie z EDC i bloodbeastami. I chciałbym zauważyć, że kosztuje 2x tyle co mortar w imperium czyli 420 pkt i nie rozwiązuje problemu dużych stworów, z którym boryka się book wochu.
Taki był pierwotny plan, dlatego to nazwali 1.0 a nie 0.10.1. Tyle że potem wystraszyli się kilku rzeczy których nie przewidzieli. Po pierwsze moja ukochana firma Games Workshop opublikowała roczny raport finansowy, z którego wynikało, że sprzedaż praw autorskich (IP) staje się ważnym źródłem przychodów, wpływającym korzystnie na cały wynik. GW zbudowało oczekiwania inwestorów, że sprzedaż IP będzie dalej rosła stając się stabilną podporą działalności głównej. Chwilę później gruchnęła wieść, że GW i FFG rozstają się, kończąc współpracę. FFG wydawało ostatnio kupę rzeczy na podstawie praw autorskich od GW - głównie do WH40k (RPG). FFG musiało mieć znaczny udział w przychodach GW z tytułu sprzedaży praw autorskich, czyli przychody za kolejny rok obrotowy z tego tytułu nie wzrosną, tylko raczej spadną i według mnie raczej dramatycznie. No to chłopaki od T9A wystraszyli się (pewnie nie bez pewnych podstaw) że jakiś "geniuś mienadżer" z GW będzie szukał kozła ofiarnego, by na niego zwalić winę braku sukcesu na polu sprzedaży praw autorskich. T9A nadaje się idealnie...wind_sower pisze:Zgodzę się z Tobą tylko spróbuj spojrzeć na to trochę inaczej. Wydaje mi się, że T9A przerosło oczekiwania wszystkich. Miał być respirator, wyszedł cyborg. System, który się nie rozwija zwyczajnie umrze. 1.1 powinno zostać do czasu 2.0 moim zdaniem, ale z drugiej jeśli zostalibyśmy na 1.1. i po roku zrobili 2.0, które wywróciło by do góry nogami grę to część grała by w 1.1 a część w 2.0. Środowisko znowu by się podzieliło.Blaesus pisze:
Jak dla mnie - 1.1. to najlepsza wersja battla w jaką grałem (od kilkunastu lat jak się w to bawię) - fluffu nie było realnie, ale zasady nawiązywały do tego co znaliśmy - mało! W przypadku EoS były lepsze, niż oryginał.
https://docs.google.com/document/d/1mnN ... nl7QM/edit
rozpiski z turnieju w Herford, który odbędzie sie za tydzień
rozpiski z turnieju w Herford, który odbędzie sie za tydzień
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Pełna do szukania dziury w całym przez inne teamy i normalna aby dało się to czytać.