9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1536
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: 9th Age

Post autor: Ciara »

Ostry rage jak na zabranie 5% na herosów (mimo tego że duże mounty i np wózek nie liczą się do tego limitu) które pewnie znaczy tyle co nic.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Jarku, chłonę Twoje mądrości i wyjść z podziwu nie mogę....zawsze masz dobre słowo na każdy dzień.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

Sloty wynikaja tez po czesci z glosowan graczy. Nie bede sie wypowiadal na temat innych armii bo nie sledzilem tematow ale w wochu na pierwszym miejscu byla opcja piechota jako styl armii. Dlatego teraz w core nie mamy innej opcji niz piechota. Nie ma psow, horsemenow itp. Nie wiem czym bylo podyktowane tylko 15% na core, pewnie jest to zwiazane wlasniez faktem ze trzeba wydac punkty na odginaczki fasty itp. Kolejne pozycje w glosowaniu to byly mc mi /potwory i to widac w specialu i "rare", herohammer tez sie przewijal stad pewnie 40% na herosow, zwlaszca ze sa pierunsko drodzy z mountami itp. Wydaje mi sie ze ludzie z 9th wiedza co robia ale zeby osiagneli to co chca to potrzeba czasu i kolejnych poprawek, feedback na forum 9th jest duzy takze chlopaki nie obrazac sie tylko testowac, wyzwanie jest!
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1052

Post autor: Dancaarkiiel »

"Ale wujowa edycja! Nie mogę wystawić 3 smoków! Nie gram w to gówno!"

Power Word: Inflict Cancer
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Jeśli chodzi o plany, to wyglądają prosto. Była rewolucja 1.2, teraz będzie ewolucja przez jakiś czas. Jasne, że przy 1.2 zostały jakieś babole, bo przy dużych zmianach to nieuniknione. Dość szybko będzie edycja z poprawkami, potem dalsze bardziej precyzyjne balansowanie. W długiej perspektywie 9th Age ma zachować podstawy tego, co było fajne w WFB, ale być na tyle samodzielna jeśli chodzi o fluff, żeby iść własną drogą i się rozwijać. Na razie to kupuję, bo mimo wszystkich nieuniknionych potknięć po drodze system będzie żył i się zmieniał (kto chciałby grać w to samo przez 5 lat?). Ja to kupuję, a to, że raz mi dadzą 5% mniej na banszety a innym razem 5% więcej na hydry nie ma w tej perspektywie aż tak wielkiego znaczenia.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Mam wrażenie, że hellena się zrobiła lekko op. Strzelając do klocków trafia na 4+ z przerzutem, obejmuje 16 albo 9 modeli z s4/3 ap1.
Rozumiem, że katapulty docelowo mają kosić piechotę, ale koszt punktowy jest chyba trochę za niski.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

A nie jest tak że 4s, ap (1). Po przerzucie tylko 2s?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

No tak ale to nadal sporo modeli. A po przerzucie jest bodajże area effect 3 i s3 czyli spada 5 modeli taf3.
Ale jak trafisz za pierwszym razem to zdejmujesz 10 modeli t3 i rzucasz panikę.
Poprzednio ciężko było w ogóle coś trafić, skoro zmieniła się na plus efektywność to cena zostaje bez zmian?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Jak nie trafisz za pierwszym razem to siła leci o połowę w dół zaokrąglając w górę czyli w przypadki hellcannona za pierwszym razem S4 za drugim S2. I już nie takie kozackie, nie? Dodatkowo hellcannon ma 7LD i frenzy, czyli jak nie niańczysz go generałem i bsb to wystarczy podjechać odginaczką tak, żeby się widział i ustawić się 16" od helupy i po kłopocie. Dodatkowo helupa konkuruje o punkty w swoim slocie z EDC i bloodbeastami. I chciałbym zauważyć, że kosztuje 2x tyle co mortar w imperium czyli 420 pkt i nie rozwiązuje problemu dużych stworów, z którym boryka się book wochu.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Przeciez Helupa podrożała, kosztowała 190 teraz 210 na stare.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

Warto cos postawic przed helena zeby nie musiala frenzy zdawac

Mozna strzelac po spalonej szarzy z tego drugiego trybu strzalu?
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

wind_sower pisze:
Blaesus pisze:
Jak dla mnie - 1.1. to najlepsza wersja battla w jaką grałem (od kilkunastu lat jak się w to bawię) - fluffu nie było realnie, ale zasady nawiązywały do tego co znaliśmy - mało! W przypadku EoS były lepsze, niż oryginał.
Zgodzę się z Tobą tylko spróbuj spojrzeć na to trochę inaczej. Wydaje mi się, że T9A przerosło oczekiwania wszystkich. Miał być respirator, wyszedł cyborg. System, który się nie rozwija zwyczajnie umrze. 1.1 powinno zostać do czasu 2.0 moim zdaniem, ale z drugiej jeśli zostalibyśmy na 1.1. i po roku zrobili 2.0, które wywróciło by do góry nogami grę to część grała by w 1.1 a część w 2.0. Środowisko znowu by się podzieliło.
Taki był pierwotny plan, dlatego to nazwali 1.0 a nie 0.10.1. Tyle że potem wystraszyli się kilku rzeczy których nie przewidzieli. Po pierwsze moja ukochana firma :badgrin: Games Workshop opublikowała roczny raport finansowy, z którego wynikało, że sprzedaż praw autorskich (IP) staje się ważnym źródłem przychodów, wpływającym korzystnie na cały wynik. GW zbudowało oczekiwania inwestorów, że sprzedaż IP będzie dalej rosła stając się stabilną podporą działalności głównej. Chwilę później gruchnęła wieść, że GW i FFG rozstają się, kończąc współpracę. FFG wydawało ostatnio kupę rzeczy na podstawie praw autorskich od GW - głównie do WH40k (RPG). FFG musiało mieć znaczny udział w przychodach GW z tytułu sprzedaży praw autorskich, czyli przychody za kolejny rok obrotowy z tego tytułu nie wzrosną, tylko raczej spadną i według mnie raczej dramatycznie. No to chłopaki od T9A wystraszyli się (pewnie nie bez pewnych podstaw) że jakiś "geniuś mienadżer" z GW będzie szukał kozła ofiarnego, by na niego zwalić winę braku sukcesu na polu sprzedaży praw autorskich. T9A nadaje się idealnie...

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

https://docs.google.com/document/d/1mnN ... nl7QM/edit

rozpiski z turnieju w Herford, który odbędzie sie za tydzień
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

BSB w 6 Barrow Knights to jakaś turbo kmina? :-k
s.121

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

lol, czemu są 2 rozpy/ stronę?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Jedna to wersja skrócona <lol>

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Pełna do szukania dziury w całym przez inne teamy i normalna aby dało się to czytać. :roll:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Janus pisze:lol, czemu są 2 rozpy/ stronę?
chodzilo o podwojenie punktow, nie?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Laik, dajesz bez magii!
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Stan pisze:BSB w 6 Barrow Knights to jakaś turbo kmina? :-k
s.121
Lol, kto był taki głupi?

ODPOWIEDZ