Na pierwszy rzut oka nie wydała mi się warta swej ceny w SE, za to mam 13 oddziałówKlaudel pisze:Laik, dajesz bez magii!
9th Age
Re: 9th Age
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Korona to jeszcze, bo w porównaniu do arcane scrolla jest niemalże darmowa.
Nie podoba mnie się jak hardkorowo przepychają granie bez jednej fazy, ale co szkodzi w sumie.
Nie podoba mnie się jak hardkorowo przepychają granie bez jednej fazy, ale co szkodzi w sumie.
Wiele armii może grać bez maga, bo kostki magii mieli przez bound spelle albo czarujące unity. Jest to całkiem spoko opcja przy tanich Crown of Scorn i Aether Icon. Do tego odpada problem niańczenia drogiego i wrażliwego maga. To jest masa punktów.
i wreszcie jest konkretny wybór, czy z magią czy bez. Niegdyś nie było co wybierać, gdyż było to aż zbyt oczywiste.
Bardzo na plus
Bardzo na plus
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Podobają mi się zmiany. Za błąd uważam tylko zbyt skomplikowane tworzenie rozpiski. Ja nie mam problemów, choć nie używam AB, ale nowi gracze mogą się szybko zamotać i zniechęcić. To już wystarczająco trudna gra sama w sobie, nie musimy jeszcze dokładać tej cegiełki.
Ktora o armia moze to robic tak efektywnie jak beasty ? Smiesznie sie mowi o graniu bez magi jak za 80 punktów masz 4 swietne czary, które możesz dublowaćKołata pisze:Wiele armii może grać bez maga, bo kostki magii mieli przez bound spelle albo czarujące unity. Jest to całkiem spoko opcja przy tanich Crown of Scorn i Aether Icon. Do tego odpada problem niańczenia drogiego i wrażliwego maga. To jest masa punktów.
Na pewno granie bez maga stało sie lepsze, ale dalej uważam, jak patrzę na te kilka naszych gier, ze magia daje sporo i warto w nia najczęsciej inwestować. Realnie to jakieś 500 punktów za cała fazę gry - imo warto
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Główny problem to dla mnie zbyt łatwa możliwość zatrzymania bardzo osłabionej magii. Aether Icon powinno dawać +1 do dispela. Małe zasięgi czarów sprawiają, że scroll zostaje swobodnie na kluczową fazę combatu. W Poznaniu zagrałem z DH, HE, HE, WDG i OK, najmocniej czarowały krasnoludy z kowadłem rażącym czarami na 36 cali.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Na pewno magia w dużo mniejszym stopniu wpływa na grę. Ciężar rozgrywki tak na prawdę przesunął się tylko w fazę kombatu, choć cannony dalej mocno tyrają duże stwory. Niestety armie bez cannonów mogą mieć spore problemy z wielkimi bydlakami typu smok HE czy Keeper, bo zabić w kombacie się tego nie da praktycznie. Wydaje mi się, że zmiana siły na klopach to był strzał w kolano, bo razem z nerfami magii nagle jest spory problem z monsterami itp.
Gra się fajnie i na pewno inaczej, dużo ważniejsze jest dobre ustawianie się, bo już jakiś farcik w magii nie naprawi błędów w ustawieniu.
Gra się fajnie i na pewno inaczej, dużo ważniejsze jest dobre ustawianie się, bo już jakiś farcik w magii nie naprawi błędów w ustawieniu.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Mi się zmiany w magii podobają. Każdy miscast to hity w oddział, więc wsadzenie maga do pancernego bunkra już nie jest takie fajne.
Na pewno nie podobają mi się zawirowania wokół sztandarów/scoringu. Był sztandar na klocku, był scoring. Nie było sztandaru nie było scoringu. Prosty i fajny system. Brałeś sztandar i musiałeś o niego dbać. Obecnie sztandar na byle badziewiu daje +1cr i nie ma za to żadnych kar (brak punktów za zdobyte sztandary). Obecny system ma chyba promować multikombaty.
Na pewno nie podobają mi się zawirowania wokół sztandarów/scoringu. Był sztandar na klocku, był scoring. Nie było sztandaru nie było scoringu. Prosty i fajny system. Brałeś sztandar i musiałeś o niego dbać. Obecnie sztandar na byle badziewiu daje +1cr i nie ma za to żadnych kar (brak punktów za zdobyte sztandary). Obecny system ma chyba promować multikombaty.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Laik pisze:I jakie opinie po kilku grach?
Magia dla słabych tylko CC
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Pancerny bunkier daje radę bo jak masz t4 i as1+ na kawie albo 3+ na piechotę to aż tak Cię nie bolą.Mi się zmiany w magii podobają. Każdy miscast to hity w oddział, więc wsadzenie maga do pancernego bunkra już nie jest takie fajne.
Ale wszystko z t3 bez dobrego save nie nadaje się już do trzymania maga.
Scoring jest spoko bo pamiętam jak wszyscy myśleli że muchy scorują a nie scorowały. Teraz jak masz wątpliwość to patrzysz do armybooka i masz wprost napisane.