
9th Age
Re: 9th Age
Niby tak ale kiedy wygrasz combat i zostanie jeden chlopek który się jeszcze zbierze i dalej może scorowac jest już IMO głupie. Kiedyś taki jeden chłop gubil sztandar i miało to swoje konsekwencje 

Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Problem jest taki, że oddziały które uciekły z CC kiedyś traciły sztandar i przez to nie scorowały.
To było bardzo dobre rozwiązanie.
Przykład mojej bitwy z imperium w Herford - wygrałem combat z konnicą, która zaczęła uciekać. Nie złapałem jej. Uciekała przez trzy tury, tylko po to by w ostatniej zebrać się idealnie na znaczniku i wygrać scenariusz.
To było bardzo dobre rozwiązanie.
Przykład mojej bitwy z imperium w Herford - wygrałem combat z konnicą, która zaczęła uciekać. Nie złapałem jej. Uciekała przez trzy tury, tylko po to by w ostatniej zebrać się idealnie na znaczniku i wygrać scenariusz.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Stan pisze:Pancerny bunkier daje radę bo jak masz t4 i as1+ na kawie albo 3+ na piechotę to aż tak Cię nie bolą.Mi się zmiany w magii podobają. Każdy miscast to hity w oddział, więc wsadzenie maga do pancernego bunkra już nie jest takie fajne.
Ale wszystko z t3 bez dobrego save nie nadaje się już do trzymania maga.
Scoring jest spoko bo pamiętam jak wszyscy myśleli że muchy scorują a nie scorowały. Teraz jak masz wątpliwość to patrzysz do armybooka i masz wprost napisane.
Bretońska lanca kiedyś dostawała 9 hitów(inne kawy około 6), teraz najczęściej jest to pula woundów czyli 14-18, które dostajesz za KAŻDYM razem niezależnie od wyniku miscasta. Siła jest co prawda mniejsza, ale przy próbach przepchnięcia ważnego czaru wolę 9hitów z 7 siły (co drugi miscast) niż 15 hitów z 5 siły AP za każdym razem. W Imperium maga mogłeś postawić po rożku. Pomijam już fakt, że ten czar najczęściej zaginał dupę

To że trzymanie maga w śmieciach juz w ogóle sie nie opłaca jest zajebiste

Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Sprawdzone w PoznaniuStan pisze:To graj bez magii, naprawdę się da, polecam.

LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Pewno, że się da i mi się to bardzo podoba. Po prostu pancerniaki też trochę bardziej obrywają moim zdaniem niż 1.0
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
14hitów s4 (ap) (4,5 rany) vs 7hitów s6 (ap) (5 ran), delikatnie na korzyść starej wersji. Tylko te 14 hitów dostajesz co miscast. W starym miscaście miałeś szansę sie wykpić przy rzucie 7+ na miscast. Czyli statystycznie od drugiego miscasta wole tego staregoStan pisze:Nieprawda, 14 hitów z s4 vs 7 hitów z s7, pancerz 2+ to 3+ zamiast 6+, wchodzi mniej ran.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Czemu tak?wind_sower pisze: Bretońska lanca kiedyś dostawała 9 hitów(inne kawy około 6), teraz najczęściej jest to pula woundów czyli 14-18, które dostajesz za KAŻDYM razem niezależnie od wyniku miscasta. Siła jest co prawda mniejsza, ale przy próbach przepchnięcia ważnego czaru wolę 9hitów z 7 siły (co drugi miscast) niż 15 hitów z 5 siły AP za każdym razem. W Imperium maga mogłeś postawić po rożku. Pomijam już fakt, że ten czar najczęściej zaginał dupę
To że trzymanie maga w śmieciach juz w ogóle sie nie opłaca jest zajebiste
Jeżeli mag siedzi w lancy składającej się z 8 modeli (3x3) to łączna maksymalna liczba trafień wynosi 8+3 =11 co wynika z zapisu, że: Liczba Trafień nie może być większa od łącznej ilości punktów Żywotności danego Oddziału.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Dolicz jeszcze pule BSBka i to że rycerzy najczęściej jest 11
.

Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
No niestety, jak się maga trzyma w klocku do bicia z bsbkiem to trochę ran może wejść.
Zresztą, gdzieś wyczytałem genialną radę na forum bp: "nie rzucaj z pięciu kostek?
"
Zresztą, gdzieś wyczytałem genialną radę na forum bp: "nie rzucaj z pięciu kostek?

Siła miscasta to maks 5 o ile się nie mylę? Skąd S6? Jeśli liczysz dodatkową kostkę z ifki to źle robisz.wind_sower pisze:...7hitów s6 (ap) (5 ran)...
Ostatnio zmieniony 22 lis 2016, o 22:56 przez Ciara, łącznie zmieniany 1 raz.

Jak rzucasz z wiecej niz trzech to jestes zlym generałem
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
...i maga za ponad tysiąc punktów, który tracąc połowę woundów z miscasta staje się warzywem upośledzając armię.
DarekH pisze:jak za wszelką cenę chce się wygrać, i bez opamiętania "ciska" się 5 kości to trzeba być też przygotowanym na opiekę nad magiem-warzywniakiem
Tak patrzę na tą magię. I myślę o turnieju w Poznaniu to kurde są tam takie czary ktore z 5 kości się rzuca?
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych