9th Age
Re: 9th Age
Pytanie na gorąco, czy monstrous inf. szarżując przez las zdaje test cieżkiego terenu?
Blaesus pisze:Moje wrażenia z sobotniego turnieju potwierdziły moje pierwsze wrażenia - Rule book +++ Army booki ---:
Na dzień dzisiejszy daję sobie spokój z 9th Age i wziąłem się już za modele do Warzone. Może zagram od czasu do czasu 1 bitwę poza turniejem, ale dla kogoś , kto raz w miesiącu rozgrywa 3 bitwy, ciągłe zmiany to masakra. Czekam, aż zasady się ustabilizują i wtedy zobaczę.
Życzę projektowi jak najlepiej, bo "Batl" to moja pierwsza i jedyna trwała miłość figurkowa.
@Blaesus,
czy to oznacza, ze to na ten moment koniec z turniejami WFB w Twierdzy Wrocław?
Nie, będę je organizował "zdalnie", póki przynajmniej 1 twierdzowicz się tam zjawi, ale udziału brać nie będę.
Akurat w grudniu nic nie organizujemy, bo mamy zapchany kalendarz innymi rzeczami, wliczając w to święta
Akurat w grudniu nic nie organizujemy, bo mamy zapchany kalendarz innymi rzeczami, wliczając w to święta
a będziecie robić mastera w 2017? jeśli tak to proszę o komentarz w stosownym temacie
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
System bez producenta figurek nie przetr... bla bla bla. Ch*j k*rwa Szarża z powietrza!
http://www.fireforge-games.com/webstore ... 16-details
Kolejny producent robi figurki do KoE. !
http://www.fireforge-games.com/webstore ... 16-details
Kolejny producent robi figurki do KoE. !
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Sir_Hipolitowski
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 34
A kiedy 2.0? Myślałem ze zapowiedziany na grudzień full rulebook to będzie już wersja stabilna na dłużej...
Blog hobbystyczny: http://www.wydobytezszafy.blogspot.com/
We can't stop here. This is bat country.
TL DR:
- Tu jest mowa o nowym booku do WDG a nie 1.3 z tego co zrozumiałem.
- Strzelania ma być 0, poza pewnie toporkami na maruderach i breath weaponami (smok, pewnie hellcannon)
- Ma być mało modeli, głównie pojedynczych, które mają się dobrze bić w combacie
- główną siłą kombatową ma być kowadło a nie młot, czyli kilka rund kombatu w których mamy przewagę a nie burst damage jak kawaleria
- Hellcannon ma mnieć 100% redesign, wynika z tego, że ma nie strzelać, a mieć coś w rodzaju breath weapona i jechać do combatu
- Żadne jednostki nie powinny zniknąć z booka (trolle, dragon ogry, gigatnty, smoki, DP itp)
- Cały Woch ma stracić takie umiejętności jak: ambush, vanguard, scaut (którego nie było)
- LD jednostek ma być wystarczająco dobre, żeby nie musiały być w zasięgu generała
- prawdopodobnie woch dostanie jakąś zasadę anty-panikową
- ma być szybko i w kombat
- armia ma się w defensywie opierać na pancerzu
- magia ma być standardowa (nic świetnego), ale spelle mają głównie być pociskowe, czyli takie które będą tyrać przeciwnika z daleka i mocno (pewnie będzie jakiś drawback w postaci mocniejszych miscastów)
- prawdopodobnie brak hexów w magii i buff wagonów
Podsumowanie:
Główną siłą armii będzie: armour, powolne przebijanie się przez wroga (grinding), jednostki mają być niezależne (brak synergii?), ma być szybko, ofensywna magia z mocnymi czarami
Biedne orki
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
dobre pytanie
i czy kolejna to będzie 2.0?
i czy kolejna to będzie 2.0?