HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Re: HE w 9th AGE by ETC - ROZPISKI I ROZKMINY
Obczajałem ostatnio lore cosmology i o co chodzi z tymi counterami? Rozumiem, że jak ma się counter to jest obniżony CV wszystkich spelli cosmosu lub chaosu. Ale co daje zbieranie counterów i posiadanie więcej niż jednego?
Nie zbierasz counterów, albo masz jeden albo żadnego.
- rozpoczynasz grę - nie masz żadnego countera
- rzucasz pierwszy czar - dostajesz counter o typie rzucanego czaru (jak chaos to chaos, jak cosmos to cosmos)
- jeśli rzucasz czary tego samego typu co posiadany counter to masz mniejszy casting value
- jeśli rzucisz czar innego typu (posiadając counter chaosu rzucisz cosmos, lub odwrotnie) tracisz posiadany counter i nie masz żadnych bonusów
- dopiero jak rzucisz kolejny czar to znów dostajesz odpowiedni counter, tak jak wcześniej
- jeśli na koniec twojej fazy magii wciąż posiadasz counter, zmienia on swój typ, z chaosu na cosmos i z cosmosu na chaos
Trzeba zauważyć, że każdy mag posiada własny counter i nie wpływa on na innych magów oraz na to, że counter otrzymujemy gdy skutecznie rzucimy czar, ale tracimy go gdy tylko spróbujemy rzucić czar o innym typie (nie musi być skutecznie rzucony).
- rozpoczynasz grę - nie masz żadnego countera
- rzucasz pierwszy czar - dostajesz counter o typie rzucanego czaru (jak chaos to chaos, jak cosmos to cosmos)
- jeśli rzucasz czary tego samego typu co posiadany counter to masz mniejszy casting value
- jeśli rzucisz czar innego typu (posiadając counter chaosu rzucisz cosmos, lub odwrotnie) tracisz posiadany counter i nie masz żadnych bonusów
- dopiero jak rzucisz kolejny czar to znów dostajesz odpowiedni counter, tak jak wcześniej
- jeśli na koniec twojej fazy magii wciąż posiadasz counter, zmienia on swój typ, z chaosu na cosmos i z cosmosu na chaos
Trzeba zauważyć, że każdy mag posiada własny counter i nie wpływa on na innych magów oraz na to, że counter otrzymujemy gdy skutecznie rzucimy czar, ale tracimy go gdy tylko spróbujemy rzucić czar o innym typie (nie musi być skutecznie rzucony).
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Ok, po prostu jest to głupio sformułowane i zmylila mnie liczba mnoga counters. Thx.
Masakra, mechanika cosmo jest słaba. Jeszcze hipsterski/słaby lore i nikt nie wie jak to działa.

- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
przeglądając rozpy z etc wiedzę że ludzie zwykle grają na masie małych oddziałów lub hordach piechoty w stylu 5x 50 modeli
czy złozenie rozpy w takim stylu jest optymalne ?
lord rydwanowiec
mag div 4spelle
5sh muzyk
10sh muzyk
2x5 ellyrian bow
2x łudka z bolcem
2x fire fenix
2x 7 dp muzyk
czy złozenie rozpy w takim stylu jest optymalne ?
lord rydwanowiec
mag div 4spelle
5sh muzyk
10sh muzyk
2x5 ellyrian bow
2x łudka z bolcem
2x fire fenix
2x 7 dp muzyk
- w core raczej chcesz mieć łuki
- mag z divi musi mieć asfgard scolar prince
- 10 sh jest raczej do bani, ten oddział jest spoko tylko w liczbie 5 z muzykiem do robienia scoringu/odginania
- nie masz BSB a można go fajnie złożyć, żeby dawał qtf łukom
- reszta całkiem spoko
- mag z divi musi mieć asfgard scolar prince
- 10 sh jest raczej do bani, ten oddział jest spoko tylko w liczbie 5 z muzykiem do robienia scoringu/odginania
- nie masz BSB a można go fajnie złożyć, żeby dawał qtf łukom
- reszta całkiem spoko
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
mój problem jeśli chodzi o metowe HE to piechota w core
zupełnie nie wiem jak tym grać, kiedy zaczynałem grałem 10 łuków i ze 30 spearów ale jakoś mnie to nie przekonało potem była 8ed kiedy grałem na klocu sh wl pg 2x frost + fasty i kadra, teraz coś tam próbuję składać i cos tam grać ale z braku czasu ciężko coś naprawdę dobrze przetestować
ewentualnie speary są ciekawe bo teraz mają ap1 i kb
JarekK podrzucił byś jakieś twoim zdaniem spoko rozpiski?
zupełnie nie wiem jak tym grać, kiedy zaczynałem grałem 10 łuków i ze 30 spearów ale jakoś mnie to nie przekonało potem była 8ed kiedy grałem na klocu sh wl pg 2x frost + fasty i kadra, teraz coś tam próbuję składać i cos tam grać ale z braku czasu ciężko coś naprawdę dobrze przetestować
ewentualnie speary są ciekawe bo teraz mają ap1 i kb
JarekK podrzucił byś jakieś twoim zdaniem spoko rozpiski?
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
dodam tylko że rozpa na polską metę
za granicą nigdzie i tak nie zagram xd

-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Tak sobie pogralem trochę tymi he na 9, potestowalem Cory I mam wrażenie, że wszystko oprócz łukow obsysa
Ktoś jeszcze tak ma?

Tylko sea guardzi nie grają, bo sam autor chyba nie wiedział co ma na myśli.
- Speary to spoko bunkier, w miare tani i ma te 20W.
- Silverzy to szybki scoring. Weź ich jak grasz breakthrou to zobaczysz, że fajni. Czyszczą też jakieś miękkie śmieci w cc i mają 2+ save, wiec pyromancji czy łuków się nie boją. Zawsze można ich poświęcić, a dzięki słabej waleczności, mozna u nich przyoszczędzić na muzyku.
- eleiny to świetny fast. Nie dość, że w core to jeszcze ma 9M, jak nie odgina to strzela, a i w cc walnąć nawet umie
- łuki wiadomo, coś postrzela coś zabije
Także w core jest całkiem spoko jak na mój gust.
Można też wystawić 50 spearów w hordzie z flaming bannerem i wziać 4 czary z alchemii. Brzmi jak fajny oddział w core.
- Speary to spoko bunkier, w miare tani i ma te 20W.
- Silverzy to szybki scoring. Weź ich jak grasz breakthrou to zobaczysz, że fajni. Czyszczą też jakieś miękkie śmieci w cc i mają 2+ save, wiec pyromancji czy łuków się nie boją. Zawsze można ich poświęcić, a dzięki słabej waleczności, mozna u nich przyoszczędzić na muzyku.
- eleiny to świetny fast. Nie dość, że w core to jeszcze ma 9M, jak nie odgina to strzela, a i w cc walnąć nawet umie
- łuki wiadomo, coś postrzela coś zabije
Także w core jest całkiem spoko jak na mój gust.
Można też wystawić 50 spearów w hordzie z flaming bannerem i wziać 4 czary z alchemii. Brzmi jak fajny oddział w core.
- SZKODNIK-HE
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 130
50 spearów kusi zeby próbować
ellyrianie sa super mobilni coś strzela coś powalczą lub po blokują

ellyrianie sa super mobilni coś strzela coś powalczą lub po blokują
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
No w teorii też tak myślałem, ale jak przeliczyłem co ile kosztuje na łuki, to już tak fajnie nie wygląda 
Punktowo 20 spearów lub 5 sh to 14-15 łuków. Które jednak punktują już od 1 tury, a siłe w cc mają wcale nie mniejszą nić wspomniane 20 spearow, jesli uwzglednimy ze to z czym będą walczyć dostało 3 salwy i stand and shoota.
A z kolei 5 SH niby jest szybka i fajna, ale jak popatrzymy realnie, to ma szansę tylko z naprawdę bardzo miękkimi rzeczami, a kosztuje jednak dość sporo.

Punktowo 20 spearów lub 5 sh to 14-15 łuków. Które jednak punktują już od 1 tury, a siłe w cc mają wcale nie mniejszą nić wspomniane 20 spearow, jesli uwzglednimy ze to z czym będą walczyć dostało 3 salwy i stand and shoota.
A z kolei 5 SH niby jest szybka i fajna, ale jak popatrzymy realnie, to ma szansę tylko z naprawdę bardzo miękkimi rzeczami, a kosztuje jednak dość sporo.
wjeżdża kombo na wielki łuk Elu i przydupasa królowej do multishota x6?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Trochę subtelności z tym pedalskim strzelaniem.
Dobrze rozumiem, że antek na ogniowym nie ma i nie może mieć sejwa?
A jak z herosem na orzełku?
Dobrze rozumiem, że WL zadają dwie rany?
I czemu im zabrali stubborna? Jak można zrobić whte lionów bez stubborna? To bulwersujące, przykre, głupie i słabe.
Dobrze rozumiem, że antek na ogniowym nie ma i nie może mieć sejwa?
A jak z herosem na orzełku?
Dobrze rozumiem, że WL zadają dwie rany?
I czemu im zabrali stubborna? Jak można zrobić whte lionów bez stubborna? To bulwersujące, przykre, głupie i słabe.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!