T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Nagash is coming...
Rzucisz linka?Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
We can't stop here. This is bat country.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Krasnoludy jako jedyna armia z dispel scrollem - ciekawe czy będzie must have czy dalej nikt nie będzie go brał tak jak teraz
No szału nie ma z tymi kostkami. Z tego co napisałeś brzmi to co najmniej dziwnie ale jestem pozytywnie nastawiony bo i tak pewnie będzie lepsze niż to co teraz.
Za to wreszcie będziemy wybierać czary. I to tak że duży magowie maja sens. Super zmiana!!
Za to wreszcie będziemy wybierać czary. I to tak że duży magowie maja sens. Super zmiana!!
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Dobra, mam. W nowym scrolluKlaudel pisze:Rzucisz linka?Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
We can't stop here. This is bat country.
spore nerfy dla Bretki
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post782217
ktos to fajnie podsumowal: You could just erase us and finish our suffering.
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post782217
ktos to fajnie podsumowal: You could just erase us and finish our suffering.
We can't stop here. This is bat country.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Do tej pory - przynajmniej te ujawnione - największe nerfy są dla armii z dolnej części tabeli, a te z topa dostają buffy lub mniejsze nerfy Nie rozumiem tego ani trochę... Tak naprawdę trzeba poczekać na koszta punktowe, ale nie spodziewam się cudów
Ja tam się trochę obawiam wystąpienia takiej sytuacji:
Wypuszczą 1.9, czyli taką betę przed 2.0, która będzie mocno testowa, bo teraz jest ciśnienie, żeby to puścić jak najszybciej. Ludzie, którzy czekają na 2.0 zobaczą ogrom niedopracowanych zmian i utwierdzą się w przekonaniu, że już nie chcą w to grać i przy okazji pare osób znowu odpłynie. Po kilku miesiącach i kilku poprawkach wyjdzie to 2.0 z freezem Rulebooka, ale środowisko zaliczy taki spadek, że się nie odbije.
Wypuszczą 1.9, czyli taką betę przed 2.0, która będzie mocno testowa, bo teraz jest ciśnienie, żeby to puścić jak najszybciej. Ludzie, którzy czekają na 2.0 zobaczą ogrom niedopracowanych zmian i utwierdzą się w przekonaniu, że już nie chcą w to grać i przy okazji pare osób znowu odpłynie. Po kilku miesiącach i kilku poprawkach wyjdzie to 2.0 z freezem Rulebooka, ale środowisko zaliczy taki spadek, że się nie odbije.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Tak teraz pomyślałem, że częste zmiany są bardziej zachęcające i przyciągające do gry niż freeze zasad na rok czy dwa... po prostu gdy dostaje się nowe zabawki to każdy chce się bawić, nawet jeśli balans kuleje przez to
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To nie tak. Freeze głównych zasad daje fundament pod zmiany w podręcznikach armijnych i to właśnie ten etap ewolucji mety jest tym co najbardziej kręci graczy.Slayer Zabójców pisze:Tak teraz pomyślałem, że częste zmiany są bardziej zachęcające i przyciągające do gry niż freeze zasad na rok czy dwa... po prostu gdy dostaje się nowe zabawki to każdy chce się bawić, nawet jeśli balans kuleje przez to
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
@KangurKlaudel pisze:No to teraz sobie wyobraz, ze ktos sobie kupil 180 chlopa i dwie relikwie, zeby zrobic chlopska krucjate. Chyba go szlag trafi jak zobaczy ten spoiler.
Ja osobiście grałem każdego tygodnia podczas gdy zasady zmieniały się co miesiąc lub dwa, a od kiedy zasady zostały zamrożone to w przeciągu pół roku zagrałem około 5 gier - nie licząc DMP.swieta_barbara pisze: To nie tak. Freeze głównych zasad daje fundament pod zmiany w podręcznikach armijnych i to właśnie ten etap ewolucji mety jest tym co najbardziej kręci graczy.
Także kto co lubi
Ja zdecydowanie wolałbym aby zasady były zamrożone i uważam że rok to absolutne minimum, także niestety, jak to mówią "wszystkim nie dogodzisz"
Co do "bawienia się nowymi zabawkami" to po pierwsze nowe army booki, a po dugie... no cóż, będę w mniejszości ale dla mnie to przede wszystkim hobby a nie bardziej skomplikowane szachy i czekam mocno na nowe ciekawe modele od różnych wydawców, na uzupełnienie fluffu do mojej armii. Moim zdaniem ekipa T9A powinna się zdecydować czy co do fluffu robią niezbędne minimum żeby coś tam było, bo i tak każdy korzysta z tego z Warhammera czy na poważnie zabierają się za tworzenie własnego.
Co do "bawienia się nowymi zabawkami" to po pierwsze nowe army booki, a po dugie... no cóż, będę w mniejszości ale dla mnie to przede wszystkim hobby a nie bardziej skomplikowane szachy i czekam mocno na nowe ciekawe modele od różnych wydawców, na uzupełnienie fluffu do mojej armii. Moim zdaniem ekipa T9A powinna się zdecydować czy co do fluffu robią niezbędne minimum żeby coś tam było, bo i tak każdy korzysta z tego z Warhammera czy na poważnie zabierają się za tworzenie własnego.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Spokojnie z tym powrotem, to co opublikują pod koniec roku to i tak będzie opatrzone zastrzeżeniem, że jest to wersja beta do testów publicznych. A więc nadal obowiązywać będzie 1.3, przynajmniej do czasu wydania demonów (gdzieś na wiosnę). Mam nadzieję, że dadzą radę i turnieje lato 2018 będą już rozgrywane pod 2.0: dzięki temu wersja "złota" dostanie rebalans oparty na solidnej porcji gier turniejowych.
Co do magii mam nadzieję, że tokeny znajdą dodatkowe zastosowania niż tylko ich kumulowanie lub przepalanie na kości magii. Opcja dopalania niektórych jednostek (arcane engine, doombell) czy przedmiotów magicznych wręcz sama się narzuca.
Co do magii mam nadzieję, że tokeny znajdą dodatkowe zastosowania niż tylko ich kumulowanie lub przepalanie na kości magii. Opcja dopalania niektórych jednostek (arcane engine, doombell) czy przedmiotów magicznych wręcz sama się narzuca.
Kurcze mój post z początku 2017Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Bardzo na + takie rozwiązanieDarekH pisze:Nie znam się ale się wypowiem.
A gdyby tak poziom maga 1 do 4 odzwierciedla umiejętności i bonus do rzutu zaklęcia. ...
Mag nie losuje a wybiera z dostepnych sobie w zależności od swojego lv. 1 do 4 czarów które zna eliminuje to patologie ze biore maga z 1 czarem i wybieram komete.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dziś widziałam nowy book do WDG, Twoje życzenie zostanie spełnione.JimMorr pisze:Co do magii mam nadzieję, że tokeny znajdą dodatkowe zastosowania niż tylko ich kumulowanie lub przepalanie na kości magii. Opcja dopalania niektórych jednostek (arcane engine, doombell) czy przedmiotów magicznych wręcz sama się narzuca.
No co ty, gramy w to od razu jak wyjdzie. Założę się, że master w Krakowie będzie już na nowe zasadyJimMorr pisze:Spokojnie z tym powrotem, to co opublikują pod koniec roku to i tak będzie opatrzone zastrzeżeniem, że jest to wersja beta do testów publicznych. A więc nadal obowiązywać będzie 1.3, przynajmniej do czasu wydania demonów (gdzieś na wiosnę). Mam nadzieję, że dadzą radę i turnieje lato 2018 będą już rozgrywane pod 2.0: dzięki temu wersja "złota" dostanie rebalans oparty na solidnej porcji gier turniejowych.
We can't stop here. This is bat country.