T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Vesemirus »

Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty :P ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Wtedy Kairos ma jakis sens....wreszcie....

Ale moim marzeniem jest wystawienie Exalted Chariota. Jest to piekny model i mam cicha nadzieje ze bedzie grywalny przez sama swoja formę :)
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty :P ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Rzucisz linka?
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Krasnoludy jako jedyna armia z dispel scrollem - ciekawe czy będzie must have czy dalej nikt nie będzie go brał tak jak teraz :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

No szału nie ma z tymi kostkami. Z tego co napisałeś brzmi to co najmniej dziwnie ale jestem pozytywnie nastawiony bo i tak pewnie będzie lepsze niż to co teraz.
Za to wreszcie będziemy wybierać czary. I to tak że duży magowie maja sens. Super zmiana!! =D>
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Klaudel pisze:
Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty :P ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Rzucisz linka?
Dobra, mam. W nowym scrollu
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Teraz zostaje pytanie - co i w jakiej ilości generuje tokeny?
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

spore nerfy dla Bretki

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post782217

ktos to fajnie podsumowal: You could just erase us and finish our suffering.

:mrgreen:
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Do tej pory - przynajmniej te ujawnione - największe nerfy są dla armii z dolnej części tabeli, a te z topa dostają buffy lub mniejsze nerfy :D Nie rozumiem tego ani trochę... Tak naprawdę trzeba poczekać na koszta punktowe, ale nie spodziewam się cudów ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ja tam się trochę obawiam wystąpienia takiej sytuacji:
Wypuszczą 1.9, czyli taką betę przed 2.0, która będzie mocno testowa, bo teraz jest ciśnienie, żeby to puścić jak najszybciej. Ludzie, którzy czekają na 2.0 zobaczą ogrom niedopracowanych zmian i utwierdzą się w przekonaniu, że już nie chcą w to grać i przy okazji pare osób znowu odpłynie. Po kilku miesiącach i kilku poprawkach wyjdzie to 2.0 z freezem Rulebooka, ale środowisko zaliczy taki spadek, że się nie odbije.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Tak teraz pomyślałem, że częste zmiany są bardziej zachęcające i przyciągające do gry niż freeze zasad na rok czy dwa... po prostu gdy dostaje się nowe zabawki to każdy chce się bawić, nawet jeśli balans kuleje przez to :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

No to teraz sobie wyobraz, ze ktos sobie kupil 180 chlopa i dwie relikwie, zeby zrobic chlopska krucjate. Chyba go szlag trafi jak zobaczy ten spoiler.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Slayer Zabójców pisze:Tak teraz pomyślałem, że częste zmiany są bardziej zachęcające i przyciągające do gry niż freeze zasad na rok czy dwa... po prostu gdy dostaje się nowe zabawki to każdy chce się bawić, nawet jeśli balans kuleje przez to :P
To nie tak. Freeze głównych zasad daje fundament pod zmiany w podręcznikach armijnych i to właśnie ten etap ewolucji mety jest tym co najbardziej kręci graczy.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Klaudel pisze:No to teraz sobie wyobraz, ze ktos sobie kupil 180 chlopa i dwie relikwie, zeby zrobic chlopska krucjate. Chyba go szlag trafi jak zobaczy ten spoiler.
@Kangur
swieta_barbara pisze: To nie tak. Freeze głównych zasad daje fundament pod zmiany w podręcznikach armijnych i to właśnie ten etap ewolucji mety jest tym co najbardziej kręci graczy.
Ja osobiście grałem każdego tygodnia podczas gdy zasady zmieniały się co miesiąc lub dwa, a od kiedy zasady zostały zamrożone to w przeciągu pół roku zagrałem około 5 gier - nie licząc DMP.
Także kto co lubi :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Ja zdecydowanie wolałbym aby zasady były zamrożone i uważam że rok to absolutne minimum, także niestety, jak to mówią "wszystkim nie dogodzisz" :(

Co do "bawienia się nowymi zabawkami" to po pierwsze nowe army booki, a po dugie... no cóż, będę w mniejszości ale dla mnie to przede wszystkim hobby a nie bardziej skomplikowane szachy i czekam mocno na nowe ciekawe modele od różnych wydawców, na uzupełnienie fluffu do mojej armii. Moim zdaniem ekipa T9A powinna się zdecydować czy co do fluffu robią niezbędne minimum żeby coś tam było, bo i tak każdy korzysta z tego z Warhammera czy na poważnie zabierają się za tworzenie własnego.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Cóż zawsze moze sie okazać, że część graczy będąc rozczarowana wróci do ostatnich kompletnych znanych im zasad, czyli 1.3.

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Spokojnie z tym powrotem, to co opublikują pod koniec roku to i tak będzie opatrzone zastrzeżeniem, że jest to wersja beta do testów publicznych. A więc nadal obowiązywać będzie 1.3, przynajmniej do czasu wydania demonów (gdzieś na wiosnę). Mam nadzieję, że dadzą radę i turnieje lato 2018 będą już rozgrywane pod 2.0: dzięki temu wersja "złota" dostanie rebalans oparty na solidnej porcji gier turniejowych.

Co do magii mam nadzieję, że tokeny znajdą dodatkowe zastosowania niż tylko ich kumulowanie lub przepalanie na kości magii. Opcja dopalania niektórych jednostek (arcane engine, doombell) czy przedmiotów magicznych wręcz sama się narzuca.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty :P ), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Kurcze mój post z początku 2017
DarekH pisze:Nie znam się ale się wypowiem. :mrgreen:
A gdyby tak poziom maga 1 do 4 odzwierciedla umiejętności i bonus do rzutu zaklęcia. ...
Mag nie losuje a wybiera z dostepnych sobie w zależności od swojego lv. 1 do 4 czarów które zna eliminuje to patologie ze biore maga z 1 czarem i wybieram komete.
Bardzo na + takie rozwiązanie

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

JimMorr pisze:Co do magii mam nadzieję, że tokeny znajdą dodatkowe zastosowania niż tylko ich kumulowanie lub przepalanie na kości magii. Opcja dopalania niektórych jednostek (arcane engine, doombell) czy przedmiotów magicznych wręcz sama się narzuca.
Dziś widziałam nowy book do WDG, Twoje życzenie zostanie spełnione.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

JimMorr pisze:Spokojnie z tym powrotem, to co opublikują pod koniec roku to i tak będzie opatrzone zastrzeżeniem, że jest to wersja beta do testów publicznych. A więc nadal obowiązywać będzie 1.3, przynajmniej do czasu wydania demonów (gdzieś na wiosnę). Mam nadzieję, że dadzą radę i turnieje lato 2018 będą już rozgrywane pod 2.0: dzięki temu wersja "złota" dostanie rebalans oparty na solidnej porcji gier turniejowych.
No co ty, gramy w to od razu jak wyjdzie. Założę się, że master w Krakowie będzie już na nowe zasady :)
We can't stop here. This is bat country.

ODPOWIEDZ