
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Rzucisz linka?Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Dobra, mam. W nowym scrolluKlaudel pisze:Rzucisz linka?Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
To nie tak. Freeze głównych zasad daje fundament pod zmiany w podręcznikach armijnych i to właśnie ten etap ewolucji mety jest tym co najbardziej kręci graczy.Slayer Zabójców pisze:Tak teraz pomyślałem, że częste zmiany są bardziej zachęcające i przyciągające do gry niż freeze zasad na rok czy dwa... po prostu gdy dostaje się nowe zabawki to każdy chce się bawić, nawet jeśli balans kuleje przez to
@KangurKlaudel pisze:No to teraz sobie wyobraz, ze ktos sobie kupil 180 chlopa i dwie relikwie, zeby zrobic chlopska krucjate. Chyba go szlag trafi jak zobaczy ten spoiler.
Ja osobiście grałem każdego tygodnia podczas gdy zasady zmieniały się co miesiąc lub dwa, a od kiedy zasady zostały zamrożone to w przeciągu pół roku zagrałem około 5 gier - nie licząc DMP.swieta_barbara pisze: To nie tak. Freeze głównych zasad daje fundament pod zmiany w podręcznikach armijnych i to właśnie ten etap ewolucji mety jest tym co najbardziej kręci graczy.
Kurcze mój post z początku 2017Vesemirus pisze:Widzieliście nową magię? Losujesz od 1 do 8 kostek (albo kość 8-ścienna, albo 8 kart (taaa już widzę wałki przy wyborze karty), do tego możecie zbierać tokeny które zamieniają się w kości mocy - 3 tokeny to jedna kość.
Dodatkowo można nareszcie wybierać sobie czary - im potężniejszy czarodziej tym więcej zna czarów i te czary są lepsze, już małym magiem komety się nie rzuci...
Jak Wam się takie pomysły podobają?
Bardzo na + takie rozwiązanieDarekH pisze:Nie znam się ale się wypowiem.![]()
A gdyby tak poziom maga 1 do 4 odzwierciedla umiejętności i bonus do rzutu zaklęcia. ...
Mag nie losuje a wybiera z dostepnych sobie w zależności od swojego lv. 1 do 4 czarów które zna eliminuje to patologie ze biore maga z 1 czarem i wybieram komete.
Dziś widziałam nowy book do WDG, Twoje życzenie zostanie spełnione.JimMorr pisze:Co do magii mam nadzieję, że tokeny znajdą dodatkowe zastosowania niż tylko ich kumulowanie lub przepalanie na kości magii. Opcja dopalania niektórych jednostek (arcane engine, doombell) czy przedmiotów magicznych wręcz sama się narzuca.
No co ty, gramy w to od razu jak wyjdzie. Założę się, że master w Krakowie będzie już na nowe zasadyJimMorr pisze:Spokojnie z tym powrotem, to co opublikują pod koniec roku to i tak będzie opatrzone zastrzeżeniem, że jest to wersja beta do testów publicznych. A więc nadal obowiązywać będzie 1.3, przynajmniej do czasu wydania demonów (gdzieś na wiosnę). Mam nadzieję, że dadzą radę i turnieje lato 2018 będą już rozgrywane pod 2.0: dzięki temu wersja "złota" dostanie rebalans oparty na solidnej porcji gier turniejowych.