Przyjdzie mi grać chaosem (normalnie gram WE i HE). Stąd jest to pewne wyzwanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oto rozpiska:
CHaos Sorcerer 1lvl
- 2xDS
- Koń
Aspiring Chaos Chempion
- Banner of the gods
- Koń
5 Chosen Chaos Knight
- War Banner
- Muzyk
- Chempion
5 Maruder Horsmen
- Flail
5 War Hounds
5 War hounds
25 maruderów
- FCG
Herd 10/10
- FCG
5 Screemers of Tzeentch
4 Minotaurs
- Bronie Dwuręczne
- Undivided
Oczywiście rozpe musowo chcę oprzeć na Banner of the Gods. Bardzo cenię sobie stubborn i uważam, że ten bohater daje nieporówanie więcej możliwości i siły rozpisce niż jakikolwiek Exalted choas chempion.
Taktyka dostosowana do przeciwnika, ale najważniejsze, że armia zwłaszcza oddziały piechoty i minotaury idą razem z BSB. BSB jest w chosenach albo maruderach lub może nawet samotnie kluczyć między/za oddziałami. Armia ma być odporna w walce, tak aby byle lanca bretońska nie łamała regimentów w walce wręcz.
Dzięki stubbornowi psy nabierają pewnego znacznia gdyż mają już realne pole popisu przy atakowaniu na flanki przeciwnika który utknie na jednostkach ze stubbornem. Jednocześnie armia ta jest elastyczna, ma skirmish piechotny. 5 Screemerów, które mogą nawet zatrzymywać regimenty w walce od przodu. Psy, Maruderów i chosenów. Minotaury są wstanie przyjąć coś cięzkiego ze strachem np. BK. Piechota jest odporna na szarże lanc nawet od tyłu/boku. Armia raczej uniwerslana, stawiająca na różnorodność z elastycznym dostosowaniem się do przeciwnika. Dość odporna na paniki z LD 8 (stąd chaos sorcerer który daje bestiom i maruderom 8 LD). Jest też zabezpieczenie magiczne. No i liczebna jak na chaos - około 80 modeli.
Macie jakieś uwagi czy też pomysły coby dodać do tej armii?