Plotki na temat army booka do 7. edycji

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Tullaris pisze:dlatego zamiast przerzutów trafień powinien dawać przerzuty zranień.
nadal bedzie z d**y bo sila potezne 4

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

http://uk.games-workshop.com/darkelves/ ... racters/1/

Kouran i Tullaris, to jakieś stare modele czy 7ed. zajawka??
jak stare to jak ktoś ma lepsze foto to prosze o podesłanie
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

jakbyś sobie kliknął dalej, to znalazłbyś link o wiele mówiącym tytule: "A miniature of Kouran was never created, however, here is an article explaining how to create and convert your own.", podobny zapisek znajduje się przy Tullarisie...

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Gajowy pisze:
Tullaris pisze:dlatego zamiast przerzutów trafień powinien dawać przerzuty zranień.
nadal bedzie z d**y bo sila potezne 4
Zgadzam się że siła jest do bani, ale przeżuty zranień są w przypadku elfów lepsze niż trafień. A co do nowych przedmiotów to GW powinno zastanowić się nad wprowadzeniem czegoś co zaradziło by naszej największej bolączce, czyli podniosło właśnie siłę i wytrzymałość.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Tullaris: Elfy z zalozenia maja byc kruche i niekoniecznie silne fizycznie, za to bardzo sprawne, gibkie i dobrze wyszkolone. Dlatego S i T napewno sie nei zmienia. Co niektore jednostki powinny za to dostac lepszy save.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

ajpinus pisze:Tullaris: Elfy z zalozenia maja byc kruche i niekoniecznie silne fizycznie, za to bardzo sprawne, gibkie i dobrze wyszkolone. Dlatego S i T napewno sie nei zmienia. Co niektore jednostki powinny za to dostac lepszy save.
Tak, ale boli, że płacisz zylion punktów za WS rzędu 5-6, a on i tak nic nie daje, bo byle trep z dwurakiem i S7 przy WS 3 trafia ciebie najgorzej na 4+ (dajmy na to krox). Ty go owszem na 3+ trafiasz, ale co z tego, jak ciężej ci zranić z S3. Po prostu w obecnym battlu liczy się bardziej duża siła ataku niż WS. Myślałem, że 7ma edycja tę tabelkę zmieni, ale nic takiego się nie stało. Więc dalej elfy płacą masę punktów za staty, które są śliczne, ale g... dają.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Scimitar: mamy bazowo 5M i 4WS to juz duzo daje do tego 8LD i wysoka I, Niski T moze byc zrekopensowany dobrym AS, a w swiecie, lanc, halabard, dworakow bazowe niskie S o niczym nie swiadczy. Po za tym nasza armia zawsze charakteryzowal sie jednostaki z duza iloscia atakow o niskiej S.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Duza iloscia atakow? a to z ktorej srony przepraszam? Wiekszosc armi ma jednostki ktore pokrywaja jesli chodzi o ataki. A jezeli cos u nas ma kopa to albo glupie, albo to piechota ktora nie odda. reszta to smok i bolec.... A wiedzmy... niby dobre, ale drogie i nie dobiegaja...

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

ajpinus pisze:Tullaris: Elfy z zalozenia maja byc kruche i niekoniecznie silne fizycznie, za to bardzo sprawne, gibkie i dobrze wyszkolone. Dlatego S i T napewno sie nei zmienia. Co niektore jednostki powinny za to dostac lepszy save.
No dobra i ja nie mówię żeby zmieniać ich bazowe statystyki tylko dać i magiczne przedmioty lub zdolności podnoszące bohaterom staty które są kiepskie. I nie uważam żeby to się jakoś specjalnie kłóciło z ogólnymi założeniami co do elfów, dlaczego nie możemy dostać np. zbroi podnoszącej siłę i wytrzymałość
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

hate poison (albo AP) i spora ilosc atakow rzeczywiscie dzialaja (patrzcie 40k) ale gorzej jak przeciwnik nie rzuca statystycznie tych 1 czy 1,2, ogolnie musi byc w armii jakas palka i to taka do kolan albo jeszcze wieksza, rekawiczka do tego jest super i mam nadzieje beda jakies inne przedmioty ktore jakos sensownie beda dzialac.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Tullaris pisze:dlaczego nie możemy dostać np. zbroi podnoszącej siłę i wytrzymałość
mamy, kosztuje cos okolo 100pkt i jest totalnie bezsensu

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

No zgodzę się z przedmówcą - jeżeli ta armia nie dostanie czegoś co będzie umożliwiało przebicie się przez pancerz wroga to same bolce nie starczą. Z S3 czy S4 to se możemy ciachać kawalerię z 1+ save np. :D ale już AP coś tam doda takiej piechocie.
Co do wspominanej hydry - jeżeli dostanie regenerację, to zyska przeżywalność, ale szczerze to nic poza tym się nie zmieni. Widzenie 360 stopni to ciekawe rozwiązanie - jakoś funkcjonalność hydry by podskoczyła. Ale zasadnicze pytanie - ile taka zabawka miałaby kosztować ? bo Treemana to raczej nie przebije :D

Czy to prawda, że nie zamierzają nic zmieniać z kompozycją armii (tak jak w HE zmienili dopuszczalne speciale, rary i mniej wymaganych corów) ? Bo jeśli tak to mnie zastanawia jak to będzie - dadzą masę rzeczy w special/core i będzie tylko kilka wyborów sensownych. Do tego czyżby bolce byłyby 1/slot ?? jeśli tak to beznadzieja.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

mysle ze pozyjemy zobaczymy, jak na razie ciezko bylo wydciagnac cos o wampirach ktore za 2/3 miechy beda a DElfy pewnie za pol roku albo dluzej, mam nadzieje bedzie cos sensowengo i wiem ze schemat organizacyjny armii sie nie zmieni wzgledem podstawowego ale byc moze bedzie troche wedrowek miedzy slotami w zaleznosci od przedmiotow/zdolnosci itp :)

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Gajowy pisze:mysle ze pozyjemy zobaczymy, jak na razie ciezko bylo wydciagnac cos o wampirach ktore za 2/3 miechy beda a DElfy pewnie za pol roku albo dluzej, mam nadzieje bedzie cos sensowengo i wiem ze schemat organizacyjny armii sie nie zmieni wzgledem podstawowego ale byc moze bedzie troche wedrowek miedzy slotami w zaleznosci od przedmiotow/zdolnosci itp :)
No to trochę biednie - mam nadzieję, że nie będzie iż co lepsze dostały HE, a DE dostaną resztki z pańskiego stołu.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Po wampirach wychodzą Daemons of Chaos. Ktoś na warseerze wpadł na fajny pomysł.
Zasada DE:
Spite- kazdy zabity DE ma prawo oddać do Combata ;]

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

Nie głupie, ale zgadzam się co do tego, że WS to nie wszystko. Pamiętam moją pierwszą bitwę. Nie miałem rulebooka, więc grać uczyli mnie kumple. miałem jeszcze małą armię więc wystawiłem asasyna. ja sobie myślę że na trafienie to będzie miazga a tu... ja na 3+ a wróg na 5+ (orki) więc trochę się zdziwiłem ale musiałem sie z tym pogodzić
Obrazek

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

trikk pisze:Ktoś na warseerze wpadł na fajny pomysł.
Zasada DE:
Spite- kazdy zabity DE ma prawo oddać do Combata ;]
Nie na Warseerze tylko na D.net. Poza tym było jeszcze kilka ciekawych zasad z ciekawymi nazwami o różnym stopniu przegięcia, oryginalności, ciekawości....
było coś, że jeśli jakiś model z pierwszego rzędu zejdzie to z następnego rzędu (jeśli jest taki) można oddać
było coś o zmniejszaniu liderki u przeciwnika
było coś o darmowych manewrach
dużo dużo różnych, aż mi się znudziło :roll:

Awatar użytkownika
mika
Wałkarz
Posty: 97
Lokalizacja: kreuzburgs elites
Kontakt:

Post autor: mika »

Fakt, ze na druchii.net kombinuja strasznie, a armia wymaga zmian kosmetycznych wlasciwie by byla naprawde grywalna.

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

No powiedzmy, że troche bardziej niż kosmetycznych, bo zimany są potrzebne, tylko sensowne a nie jakieś udziwnienia.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
mika
Wałkarz
Posty: 97
Lokalizacja: kreuzburgs elites
Kontakt:

Post autor: mika »

Tullaris pisze:No powiedzmy, że troche bardziej niż kosmetycznych, bo zimany są potrzebne, tylko sensowne a nie jakieś udziwnienia.
Jak dla mnie zmniejszenie kosztu nie ktorych jednostek, dodanie paru magicznych przedmiotow i kliku zasad specjalnych dla paru oddzialow to wlasnie zmiany kosmetyczne. GW jednak najwyrazniej planuje cos innego.

Zablokowany