Rozpiski
weź poprawkę na to że w mordzie to herosi "zarabiają" z resztą runer na halabardzie do dobijania nie jest wbrew pozorom takim złym pomysłem a MASZ DODATKOWĄ KOSTKĘ PRZE EKSPLORACJI a więc więcej złota
proszę daj się okraść: http://s1.visarcana.pl/ref.php?id=2538
Weź pod uwagę to, że Night Runner awansuje o wiele szybciej od V-kina, bo zdobywa expa rownież za zabicie wroga. Poza tym, gdy Night Runner ma 11 expa, ma za sobą 5 awansow, a Verminkin tylko 3 i na dodatek dłuugo potrwa, zanim osiągnie taki poziom.
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Nie mogą mieć halabardy - korzystają z listy ekwipunku "henchmenów", czyli do wyboru z broni do walki wręcz: sztylet/pałka/miecz/włócznia.Wertus pisze:runer na halabardzie
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!



Witam.
O to moja pierwsza rozpiska, proszę o jakieś porady czy konstruktywne <tu podkreślam
> komentarze.
Kapitan Drużyny – z praojca na ojca ciężka zbroja, pistolet <zawsze lubiłem wypalić komuś w twarz co o nim myślę ...>, buława <że młot
> i szabelka ...myślałem o tarczy ....ale gdzie to tam Lachowi nie przystaje z tarczą .....chociaż .... – 113 pkt
Wojownik – lekka zbroja, tarcza, młotek i szabelka – 63 pkt
Wojownik – lekka zbroja, tarcza, toporek – 55 pkt
Wojownik – lekka zbroja, tarcza, toporek – 55 pkt
2x Strzelcy – halabarda, muszkiet – 126 pkt
2x Kozaki – halabarda – 80 pkt
Całość : 492 pkt
Te 8 to może na jakiś dodatkowy ekłipment dla Szlachcica.
Zastanawiam się, czy nie wywalić muszkieterów i jednego wojownika i dać zamiast tego Poskramiacza i niedźwiadka <mam wrażenie ze za dużo to ja nie ustrzelę w tej grze
>
No to myślę tyle ... jak na razie
.
Pozdrawiam.
O to moja pierwsza rozpiska, proszę o jakieś porady czy konstruktywne <tu podkreślam

Kapitan Drużyny – z praojca na ojca ciężka zbroja, pistolet <zawsze lubiłem wypalić komuś w twarz co o nim myślę ...>, buława <że młot

Wojownik – lekka zbroja, tarcza, młotek i szabelka – 63 pkt
Wojownik – lekka zbroja, tarcza, toporek – 55 pkt
Wojownik – lekka zbroja, tarcza, toporek – 55 pkt
2x Strzelcy – halabarda, muszkiet – 126 pkt
2x Kozaki – halabarda – 80 pkt
Całość : 492 pkt
Te 8 to może na jakiś dodatkowy ekłipment dla Szlachcica.
Zastanawiam się, czy nie wywalić muszkieterów i jednego wojownika i dać zamiast tego Poskramiacza i niedźwiadka <mam wrażenie ze za dużo to ja nie ustrzelę w tej grze

No to myślę tyle ... jak na razie

Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
Przede wszystkim, jeśli chcesz grać kampanię - kup maks bohaterów (5) - to oni zarabiają pieniądze.
Poza tym niespecjalnie opłaca się dawać pancerzy - są za drogie. To w ramach szerzenia schematu
Nie mówię, że na pancerzach nie da się grać, ale są za drogie w stosunku do tego, co oferują. LA i tarcza to już jeden woj!
Spróbuj mieć przynajmniej 9 ludzi w bandzie - musza Ci zabić wtedy 3, żebyś zdawał Routa.
Poza tym niespecjalnie opłaca się dawać pancerzy - są za drogie. To w ramach szerzenia schematu

Spróbuj mieć przynajmniej 9 ludzi w bandzie - musza Ci zabić wtedy 3, żebyś zdawał Routa.
Witam.
Co do kampanii, to ja bardzo chętnie, tylko naprawdę noob jestem
, ledwo co zasady przeczytałem
.
Co do dawania wszystkim zbroi, to takie tam przyzwyczajenie z wfb
.
To może tak :
Szlachcic bez zmian <choć mam wrażenie, że za dużo pkt w nim utopiłem ;]>
Poskramiacz – halabarda
Esaul – dwurak
2x Młodzik – miecz i puklerz
2x Kozacy z halabardą
2x Wojownicy z szabelką i buławą <znaczy młotem>
1x Wojownik z toporkiem z szabelką
1x Wojownik z toporkiem
Modeli mam 11, kosztem strzelania i pancerzy .... teraz dzielni Kislevici będą musieli się kitrać gdzie popadnie ....
I jak lepiej ?
Z góry dziękuję za rady
.
Pozdrawiam.
Co do kampanii, to ja bardzo chętnie, tylko naprawdę noob jestem


Co do dawania wszystkim zbroi, to takie tam przyzwyczajenie z wfb

To może tak :
Szlachcic bez zmian <choć mam wrażenie, że za dużo pkt w nim utopiłem ;]>
Poskramiacz – halabarda
Esaul – dwurak
2x Młodzik – miecz i puklerz
2x Kozacy z halabardą
2x Wojownicy z szabelką i buławą <znaczy młotem>
1x Wojownik z toporkiem z szabelką
1x Wojownik z toporkiem
Modeli mam 11, kosztem strzelania i pancerzy .... teraz dzielni Kislevici będą musieli się kitrać gdzie popadnie ....
I jak lepiej ?
Z góry dziękuję za rady

Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bez misia? Ale jak to tak to?
No dobra - miś to nie jakaś podstawa, ale komplet bohaterów [albo chociaż 4 z 5] owszem. Akurat mi się podobają rozwiązania inheritance inne niż nieśmiertelne duellingi
ale z drugiej strony Macmet [gdzie on się podział] grał kiedyś takim drużynowym w ciężkiej zbroi z dziada pradziada, no i trza przyznać, że trochę te dziady-pradziady ją zużyły, bo ciężka zbroja daje marny save. No i akurat wtedy nie dała żadnego.
Lekka zbroja to już raczej nie daje nic - Siła 4 i już nie ma save'a, a 20zk poszło w piach.
Muszkiety generalnie są bronią słabą ale ja zawsze zachęcam ludzi do brania ich... ot, klimat... fajna broń...
Strzelców i kozaków bym zostawiła, ale zamiast wojowników dobrze by było załatwić sobie bohaterów. No i niedźwiadka, jeśli wywalisz jeszcze coś...
Tak jak Lunn napisał, 9 to rozsądna liczba na początek.
EDIT: Druga wersja lepsza
No dobra - miś to nie jakaś podstawa, ale komplet bohaterów [albo chociaż 4 z 5] owszem. Akurat mi się podobają rozwiązania inheritance inne niż nieśmiertelne duellingi

Lekka zbroja to już raczej nie daje nic - Siła 4 i już nie ma save'a, a 20zk poszło w piach.
Muszkiety generalnie są bronią słabą ale ja zawsze zachęcam ludzi do brania ich... ot, klimat... fajna broń...
Strzelców i kozaków bym zostawiła, ale zamiast wojowników dobrze by było załatwić sobie bohaterów. No i niedźwiadka, jeśli wywalisz jeszcze coś...
Tak jak Lunn napisał, 9 to rozsądna liczba na początek.
EDIT: Druga wersja lepsza

Witam.
W drugiej wersji mam 5 bohaterów o ile się w czymś nie pomyliłem
.
No mi też misia brakuje ,jako rzeźnickiego, szpanerskiego pupila dla Szlachcica.....
Więc może tak ......
Szlachcic – pistolet, mieczyk, buława <znaczy młot> puklerz
Poskramiacz – halabarda
Esaul – dwurak
Młodzik – mieczyk , puklerz
Młodzik – mieczyk , scyzoryk
Miś
2x Kozacy z Halabardą
1x Wojownik z toporem i scyzorykiem
1x Wojownik z buławą i scyzorykiem
Aż 10 modeli.
Wersja z misiem okupiona stratą sejwa na szlachcicu, i stratą paru warriorów ....
Pozdrawiam.
W drugiej wersji mam 5 bohaterów o ile się w czymś nie pomyliłem

No mi też misia brakuje ,jako rzeźnickiego, szpanerskiego pupila dla Szlachcica.....
Więc może tak ......
Szlachcic – pistolet, mieczyk, buława <znaczy młot> puklerz
Poskramiacz – halabarda
Esaul – dwurak
Młodzik – mieczyk , puklerz
Młodzik – mieczyk , scyzoryk
Miś
2x Kozacy z Halabardą
1x Wojownik z toporem i scyzorykiem
1x Wojownik z buławą i scyzorykiem
Aż 10 modeli.
Wersja z misiem okupiona stratą sejwa na szlachcicu, i stratą paru warriorów ....
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
Witam.
Dzięki
.
Kozacy mi sie podobają ze wzgledu na klimat i hejta do wszystkich chaosowych jednostek ...
, co może być przydatne
. Poza tym kręci mi się ciekawy pomysł na konwersję po głowie
.
Pozdrawiam.
Dzięki

Kozacy mi sie podobają ze wzgledu na klimat i hejta do wszystkich chaosowych jednostek ...



Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Przeczytalem, coscie mi doradzili z szczurami i wymodzilem cos takiego, pewnie malo oryginalne, ale chyba ujdzie. Przedstawia sie toto następująco:
*Assassin Adept @ 70 GC
Halberd (x1)
*Black Skaven @ 50 GC
Halberd (x1)
*Black Skaven @ 50 GC
Halberd (x1)
*Eshin Sorcerer @ 55 GC
Halberd (x1)
Zaklęcie: 4. Black Fury [0]
*Night Runner @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
*Night Runner @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)
*Rat Ogre @ 210 GC
Warband Rating: 94
Number of models: 7
Total Warband Cost: 485
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Idź, PG, i nie grzesz więcejM.T. pisze:No, tu już trochę lepiej. Mpgłbyś jeszcze zamienić kozakow na warriorow, ale ogolnie ok.


400totochtin:
W zasadzie widzę tylko dwie wady:
- trochę nudno, tak na samych halabardach, i tylko dwie proce
- 7 to trochę za mało jak na skaveny, po 2 już rzucasz RT a na skavenach łatwo oblać...
Halabarda to fajna broń, oczywiście ale póki te zasady są oficjalne, które są [a będą pewnie oficjalne do us... uśmiechniętej śmierci] to lepiej na większości modeli mieć dwie bronie. No i zróżnicowanie takie trochę większe by się pzydało...

Witam.
Oto taki drobny upgrejd Kislevu :
Szlachcic – szabelka, topór, pistolet
Esaul – 2x topór
2x Młodziki – Mieczyk i scyzoryk
Poskramiacz – Halabarda
2x Kozaki z halabardą
Miś
2x Wojownik z toporkiem i pałką
Dalej 10 modeli, ale więcej ataków ...
A teraz zabójcza rozpa do Middenheimu :
Kapitan – 2x topór, puklerz , łuk
2x Czempion – topór, pałka, puklerz
Młodzik – scyzoryk, puklerz
Młodzik – mieczyk, scyzoryk
2x Marksmani – kusza, topór
1x Wojownik – dwurak
1x Wojownik – topór, młot
2x Szermierz – mieczyk, scyzoryk
Zastanawiam się czy nie wywalić 2 szermierzy i zamiast tego wrzucić jeszcze trzech warriorów z następującym wyposażeniem ( pierwszy : młotek scyzoryk, drugi: młotek, topór, trzeci : topór scyzoryk>
Która opcja lepsza ??
Pozdrawiam.
Oto taki drobny upgrejd Kislevu :
Szlachcic – szabelka, topór, pistolet
Esaul – 2x topór
2x Młodziki – Mieczyk i scyzoryk
Poskramiacz – Halabarda
2x Kozaki z halabardą
Miś
2x Wojownik z toporkiem i pałką
Dalej 10 modeli, ale więcej ataków ...
A teraz zabójcza rozpa do Middenheimu :
Kapitan – 2x topór, puklerz , łuk
2x Czempion – topór, pałka, puklerz
Młodzik – scyzoryk, puklerz
Młodzik – mieczyk, scyzoryk
2x Marksmani – kusza, topór
1x Wojownik – dwurak
1x Wojownik – topór, młot
2x Szermierz – mieczyk, scyzoryk
Zastanawiam się czy nie wywalić 2 szermierzy i zamiast tego wrzucić jeszcze trzech warriorów z następującym wyposażeniem ( pierwszy : młotek scyzoryk, drugi: młotek, topór, trzeci : topór scyzoryk>
Która opcja lepsza ??
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 22
- Lokalizacja: Katowice
1 Szlechetny @ 110 ZK
Sztylet; Krasnoludzki topór dwureczny
1 Krasnoludzki Inzynier @ 130 ZK
Sztylet; Krasnoludzka rusznica; Para pistoletów; Miecz (x1); Tarcza
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
1 Zabójca Trolli @ 70 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x1); Topór krasnoludzki (x1)
1 Krótkobrodzi @ 50 ZK
Sztylet; Pistolet; Miecz (x1)
1 Krasnoludy klanowe @ 80 ZK
Sztylet; Pistolet; Krasnoludzki topór dwureczny
A to? DA siętym grać?
Sztylet; Krasnoludzki topór dwureczny
1 Krasnoludzki Inzynier @ 130 ZK
Sztylet; Krasnoludzka rusznica; Para pistoletów; Miecz (x1); Tarcza
1 Zabójca Trolli @ 60 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x2)
1 Zabójca Trolli @ 70 ZK
Sztylet; Topór bojowy (x1); Topór krasnoludzki (x1)
1 Krótkobrodzi @ 50 ZK
Sztylet; Pistolet; Miecz (x1)
1 Krasnoludy klanowe @ 80 ZK
Sztylet; Pistolet; Krasnoludzki topór dwureczny
A to? DA siętym grać?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bardzo ładne krasnoludy.
Fajny ekwipunek. Komplet bohaterów.
Tak, niestety musi być jakieś "ale".
Oczywiście zależy, na jakie zasady grasz - podejrzewam, że na oficjalne, gdzie zbroje mało dają, a strzelby to też słaba broń w stosunku do swej ceny.
6 krasnali to masakra. Masakra krasnali
Oczywiście, można mieć szczęście. Ale wczoraj graliśmy kilka bitew w klubie. Dwóch graczy grało krasnalami, rozpiski na 5 czy 6. W obu przypadkach krasnoludy zeszły w całości. Ld to zaleta, że raczej nie oblewają RT
ale to nie znaczy, że nie da się ich zdjąć. Nawet zestaw gromril + tarcza może się nie przydać. Wystarczy byle krytyk dający "no armour save".
Żeby nie było, byli to dobrzy gracze i grali przeciwko dość nielicznym bandom, tak więc jakichś różnic kolosalnych nie było. Dodatkowo grali na nieoficjalne zasady, które wzmacniają zbroje. Ale krasnoludy obrywają. Tak bardzo, jak lubię tę rasę, tak strasznie mi żal z tego powodu.
Wniosek Haka po wczoraj: "Nie ma bata, od następnego razu gram 9tkami".
I nie piszę tego po to, żeby Cię zniechęcać. Jasne, że 6 krasnoludów z fajnym ekwipunkiem są klimatyczne i bardzo ciekawe. No i na pewno lepsze to niż 17 skavenów na sztyletach
Ale niestety skuteczne to nie jest.
Fajny ekwipunek. Komplet bohaterów.
Tak, niestety musi być jakieś "ale".
Oczywiście zależy, na jakie zasady grasz - podejrzewam, że na oficjalne, gdzie zbroje mało dają, a strzelby to też słaba broń w stosunku do swej ceny.
6 krasnali to masakra. Masakra krasnali

Oczywiście, można mieć szczęście. Ale wczoraj graliśmy kilka bitew w klubie. Dwóch graczy grało krasnalami, rozpiski na 5 czy 6. W obu przypadkach krasnoludy zeszły w całości. Ld to zaleta, że raczej nie oblewają RT

Żeby nie było, byli to dobrzy gracze i grali przeciwko dość nielicznym bandom, tak więc jakichś różnic kolosalnych nie było. Dodatkowo grali na nieoficjalne zasady, które wzmacniają zbroje. Ale krasnoludy obrywają. Tak bardzo, jak lubię tę rasę, tak strasznie mi żal z tego powodu.
Wniosek Haka po wczoraj: "Nie ma bata, od następnego razu gram 9tkami".
I nie piszę tego po to, żeby Cię zniechęcać. Jasne, że 6 krasnoludów z fajnym ekwipunkiem są klimatyczne i bardzo ciekawe. No i na pewno lepsze to niż 17 skavenów na sztyletach

Da się grac, tylko trzeba sporo kombinowac. To przeciwnik ma przyjśc do ciebei walczyć. Napewno się ruszy skoro widzi tylko 6 figurek. A my w tym czasie bunkrujemy się w takim miejscu by nie moglo go za dużo na okrążyć.
Ale skoro już bawimy się w bande na bogato to powino się uzbroić lepiej bohaterów. Ja osobiście mam pomysł na jeszcze bardziej zwariowane dwarfy. Tylko nie mam kiedy ich wypróbować
Unnamed500 GC - Dwarves Warband
1 Dwarf Noble @ 190 GC
Free Dagger; Dwarf Axe (x1); Gromril Armour; Helmet; Shield
1 Dwarf Engineer @ 133 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1); Heavy Armour; Shield
1 Dwarf Troll Slayer @ 68 GC
Free Dagger; Dwarf Axe (x1); Hammer (x1)
1 Dwarf Troll Slayer @ 68 GC
Free Dagger; Dwarf Axe (x1); Hammer (x1)
1 Roadwarden @ 40 GC
Free Dagger; Horse; Crossbow; Horseman's Hammer; Heavy Armour
Eagle Eyes [0]
Trick Shooter [0]
Riding [0]
1 Horse @ [0] GC
Warband Rating: 91
Number of models: 5
Total Warband Cost: 499
Aha no i jedyny home rule jaki do twej rozpiski jest potrzebny to ten który stojue w domu jak gram, czyli tarcza + broń ręczna = save na 5+
Ale skoro już bawimy się w bande na bogato to powino się uzbroić lepiej bohaterów. Ja osobiście mam pomysł na jeszcze bardziej zwariowane dwarfy. Tylko nie mam kiedy ich wypróbować

Unnamed500 GC - Dwarves Warband
1 Dwarf Noble @ 190 GC
Free Dagger; Dwarf Axe (x1); Gromril Armour; Helmet; Shield
1 Dwarf Engineer @ 133 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1); Heavy Armour; Shield
1 Dwarf Troll Slayer @ 68 GC
Free Dagger; Dwarf Axe (x1); Hammer (x1)
1 Dwarf Troll Slayer @ 68 GC
Free Dagger; Dwarf Axe (x1); Hammer (x1)
1 Roadwarden @ 40 GC
Free Dagger; Horse; Crossbow; Horseman's Hammer; Heavy Armour
Eagle Eyes [0]
Trick Shooter [0]
Riding [0]
1 Horse @ [0] GC
Warband Rating: 91
Number of models: 5
Total Warband Cost: 499
Aha no i jedyny home rule jaki do twej rozpiski jest potrzebny to ten który stojue w domu jak gram, czyli tarcza + broń ręczna = save na 5+
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Rzeczywiście po wczorajszych bitwach można by tak pomyśleć; z pewnością trudniej się gra taką piątką-szóstką niż dziewiątką. Chcę jednak wierzyć, że da się coś z takich rozpisek wyciągnąć i coś czuję, że będę dalej je katował mimo moich wczorajszych pomstowań, bo podoba mi się idea bogatego wyposażenia takiej bandy i ciężko byłoby mi z niej zrezygnowaćSkavenblight pisze:6 krasnali to masakra. Masakra krasnali Sad
Oczywiście, można mieć szczęście. Ale wczoraj graliśmy kilka bitew w klubie. Dwóch graczy grało krasnalami, rozpiski na 5 czy 6. W obu przypadkach krasnoludy zeszły w całości.[...] Wniosek Haka po wczoraj: "Nie ma bata, od następnego razu gram 9tkami".


Niestety podczas moich pierwszych dwóch bitew taką bandą zrobiłem inaczej i teraz widzę, że to był błąd :/. Jednak widzę w tym dobry znak - popracuję nad taktyką i może będzie lepiej - może 5/6-stka się jakoś sprawdzi.To przeciwnik ma przyjśc do ciebei walczyć. Napewno się ruszy skoro widzi tylko 6 figurek. A my w tym czasie bunkrujemy się w takim miejscu by nie moglo go za dużo na okrążyć.
Popieram! Podpisuję się obydwiema łapami z hakiem.Ja osobiscie jak jescze grywałem skavenami to grałem własnie rozpiską na 7 figurek z rat ogrem. BS i czarodziej mieli po halabardzie i dawało to wszystko rade Najgorsze co może byc to iśc według utartych schematów. Zagraj tym co wymyślisz potem będziesz się zastanawiał :]
EDIT: Fajna rozpiska Wojtku - chyba ją wypróbuję podczas najbliższej bitwy


Ostatnio zmieniony 29 gru 2007, o 12:45 przez Kapitan Hak, łącznie zmieniany 1 raz.