Robak Twój przykład jest na 100% zły. Musisz wciągnąć jak największą ilość modeli z obu stron do walki. A więc trzech kawalerzystów. Kolejność szarż nie ma tu żadnego znaczenia. Musi być 3
Szarżami na skirmishów bym sie nie sugerował. To zupełnie inna zasada dostawiania konkretnie opisana w RB.
Zwrócę się z prośbą do kogoś z LS - możecie powiedzieć coś na ten temat? Bo my tak możemy tu dyskutować do usranej śmierci a być może błądzimy palcem w odbycie
Kto komu moze oddac
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
przyklad Robaka to 4 kawalerzystow.
po przeczytaniu ponownie RB sklaniam sie ku tezie 2 drzewko i 1 hero... jest mowa o maxymalizacji walczacych co jest uczynione. walcza wszystkie 3 uszatki i walczy hero z drzewkiem. nie jest slowem napisane ze trzeba walczyc z najwieksza mozliwa i dostepna liczba wrogich modeli... jedynie gdyby bylo wiecej niz 3 uszatki to wedlog wyboru gracza WE bylo by to : drzewo 3 hero 1 uszatka lub drzewo 2 i hero 2. ma sens? wydaje mi sie ze ma. walcza wszystkie modele ktore moga i jest ok. przy 5 uszatkach tylko jedna mozliwosc jest 3 drzewko i 2 hero. wszystkie modele walcza i jest maxymalizacja tychze walczacych wiec wydaje sie byc w pozadku... nie?
po przeczytaniu ponownie RB sklaniam sie ku tezie 2 drzewko i 1 hero... jest mowa o maxymalizacji walczacych co jest uczynione. walcza wszystkie 3 uszatki i walczy hero z drzewkiem. nie jest slowem napisane ze trzeba walczyc z najwieksza mozliwa i dostepna liczba wrogich modeli... jedynie gdyby bylo wiecej niz 3 uszatki to wedlog wyboru gracza WE bylo by to : drzewo 3 hero 1 uszatka lub drzewo 2 i hero 2. ma sens? wydaje mi sie ze ma. walcza wszystkie modele ktore moga i jest ok. przy 5 uszatkach tylko jedna mozliwosc jest 3 drzewko i 2 hero. wszystkie modele walcza i jest maxymalizacja tychze walczacych wiec wydaje sie byc w pozadku... nie?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Dodam tylko, że w przytoczonym na wstępie przykładzie, Ushatki, mimo, że zwałowane (tylko jedna w ostatecznie biła w treemana) posiekały w końcu i brokuła i nobla.
I była to jedyna rzecz która mi w tej grze jako-tako wszyła
(bo ten treeman poprzednio wytrzymał i w końcu rozsypał szarże Kinga z Flail of Skulls w klocku 20 szkieletów z War Bannerem......taka akcja jest dla mnie ostatnio normą...)
I była to jedyna rzecz która mi w tej grze jako-tako wszyła
(bo ten treeman poprzednio wytrzymał i w końcu rozsypał szarże Kinga z Flail of Skulls w klocku 20 szkieletów z War Bannerem......taka akcja jest dla mnie ostatnio normą...)
bo tak sobie GW wymyśliłoyarma pisze: Jeśli upierasz się tak przy tej symultatywności szarż, to dlaczego samych walk nie rozpatruje się tez równocześnie, tylko po kolei, w kolejności szarż
natomiast co innego rozpatrywanie walk a co innego szarż. i jak było w cytacie wspomniane, szarża 2 jednostek jest traktowane jako jedna szarża, właśnie dla celu tego by rozróżnić to przy walce - nie najpierw bije jeden oddział a potem drugi który szarżował.
Tak jak Bigpasiak pisze, też nie wiem dlaczego niby drzewo miało by sie dostawiać do 3 ushatek... ? Wszystko jest w walce to jest ok.
P.S.
P.S.
Maćku trafisz na mnie i wrócą dobre rzuty(bo ten treeman poprzednio wytrzymał i w końcu rozsypał szarże Kinga z Flail of Skulls w klocku 20 szkieletów z War Bannerem......taka akcja jest dla mnie ostatnio normą...)
No..ale gydbym go zatłukł, to by nie zabił dodatkowych 5 szkieletów i całość by się nie posypała....eech, szkoda gadać.Robak pisze:Macku nalezy dodac jeszcze zo do walki dolaczylo drugie drzewo i dwoch biegaczy No ale trzy tury z flaila po krzakach dostawal i jakos przezyl A i drzewo sam dostawiles do dwoch uszatek
Dobrze, że jakoś wytargałem to 11:9
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
No tak, mój błąd.Shino pisze:4Robak Twój przykład jest na 100% zły. Musisz wciągnąć jak największą ilość modeli z obu stron do walki. A więc trzech kawalerzystów. Kolejność szarż nie ma tu żadnego znaczenia. Musi być 3
Oczywiście 4