Plotki na temat army booka do 7. edycji

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Tullaris pisze:Mam małe pytanko apropo Afi, czy ma to wpływ na walkę przy pomocy GW, jeśli dzięki temu walczyło by się dwurakim zgodnie z inicjatywą to było by fajnie.
Nikt narazie nie bedzie potrafil odopowiedziec ci na to pytanie.

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Ok to pytanko z innej beczki: czy wiadomo może coś o możliwości utrzymania ulepszeń dla hydr w nowym AB. Królewska Hydra z regeneracją była by naprawdę dobra.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Toudi
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46
Lokalizacja: Drekmor

Post autor: Toudi »

Płakać nad rozlanym mlekiem nie powinniśmy jak już ktoś wspomniał ale trzeba wyciągnąć wnioski i uważać podczas kolejnego nalewania :P Mnie osobiście denerwuje kretyńskie przydzielanie całej armii jednego efektu. Za jakiś czas każda armia będzie cieszyć się swoim AFS , API , AP , Hate itp. itd. Delfy moim zdaniem powinno się przebudować i ugrywalnić juz istniejące jednostki oraz dodać jakieś nowe dla których znajdzie się ciekawe zastosowanie. To poświęcanie jest być może ok ale imo tylko raz na turę jednego kolesia bo inaczej to jest dla mnie żenada bo kto by nie chciał dostawać PD za jakieś marne 15 czy nawet wiecej pkt? I to kilkukrotnie podczas jednej tury bo pewnie każda soska moze poswiecic jednego kolesia w turze ze swojego regimentu.

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Tullaris pisze:Ok to pytanko z innej beczki: czy wiadomo może coś o
Nie, nic nie wiadomo jeszcze, wszystkie plotki jakie były są w temacie, masz tam coś na temat o ktory pytasz?
Jeśli jakieś nowe plotki się pojawią na pewno zaraz trafią do nas.

Michaelius
Mudżahedin
Posty: 252

Post autor: Michaelius »

Toudi pisze:Płakać nad rozlanym mlekiem nie powinniśmy jak już ktoś wspomniał ale trzeba wyciągnąć wnioski i uważać podczas kolejnego nalewania :P Mnie osobiście denerwuje kretyńskie przydzielanie całej armii jednego efektu. Za jakiś czas każda armia będzie cieszyć się swoim AFS , API , AP , Hate itp. itd.
Watpie czy kazda to dostanie imho ograniczy sie to tylko do elfow. No i walka po inicjatywie jest w miare sensowna , chociaz wolalbym ,zeby obowiazywala jako zasada w calym systemie a nie tylko dla jednej armii (z jakimis bonusami za szarze itp)

Camel-IL
Pseudoklimaciarz
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Camel-IL »

Tak sobie pomyślałem że w gruncie rzeczy każda armia ma jakąś zasadę globalną. (chyba) a jeśli nawet nie to powinna tak żeby ją coś odróżniało. Tj zobaczcie VC i TK mają zasadę undead, bretka może się modlić, HE asf, dwarfy +2 do dispela zawsze maszerują, skaveny life is cheap i to z bohaterami + do uciekania, itp. Więc penie do tego to zmierza żeby każda armia miała coś swojego + jakieś typowe oddziały :twisted:

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

Camel-IL: No my mamy +1 do castingu. Chodzi o to zeby kazda armia nie miala czegos takiego jak ASF dla calej armi (juz niestety ma), poison dla calej armii, killing blow dla calej armi, magic resistance itd. Zeby te zasady dla calej armii byly bardziej wyszukane takie jak podales powyzej, czy takie jak detachement w imperium czy waghhh u orkow.

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1642

Post autor: Duderson »

Toudi pisze:Płakać nad rozlanym mlekiem nie powinniśmy jak już ktoś wspomniał ale trzeba wyciągnąć wnioski i uważać podczas kolejnego nalewania :P Mnie osobiście denerwuje kretyńskie przydzielanie całej armii jednego efektu. Za jakiś czas każda armia będzie cieszyć się swoim AFS , API , AP , Hate itp. itd.
O ile to zrównoważy rozgrywkę, to nie mam nic przeciwko. Do tej pory tylko breta miała ward na całej armii i wszyscy marudzili. Zdaje się, że GW idzie w kierunku "równi w przegięciu". No to zaproponujmy jakieś przegięcie dla DE: podobno są doskonale wyszkolonymi wojownikami, czyż nie? No to niech każdy oddział/szwadron raz na bitwę (po zdaniu liderki) ma możliwość wykonania jednej z podanych akcji:
a) +k6 do ruchu
b) +1 atak dla każdego w oddziale (nie dotyczy koników/zimnych jedynaków)
c) unbreakable (tylko oddziały special i rare).
Żeby było weselej, możnaby dać dwa takie bonusy na bitwę jednostkom specjal i trzy jednostce rare, czyli BG. I już się robi ciekawiej. No i jakieś bonusy dla herosów DE: do wyboru darmowy KB, +1 atak, -1 do trafienia dla wroga, +1 do save.
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Awatar użytkownika
dead
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: WEJHEROWO
Kontakt:

Post autor: dead »

po co ? nad wyraz wydumane

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1642

Post autor: Duderson »

inne propozycje?
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

Chociażby z tego co czytalem w booku do He do smoki De byly wspomniane jako nienawidzace wszystko bestie, i jest tez wspomniane o jakiś urokach na nie rzuconych wiec moze dadza wykupy roznorakich upgradow dla smoczka (cos jak blood line,y)...

korsarze w skirmishu tez byliby op niebo leprzym wyborem niz dotychczas....

i dwa ataki na CoK z hatem.... (nie na jezdzcach).....

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Na jezdzcach czy nie 2 ataki CO to jest to :wink:

Co powinny miec jak dawniej 8 ruchu i 2 ataki na jaszczurce. Staty jak teraz + glupota ifear, tak powinna wygladac elitarna kawaleria DE.

Groma
Plewa
Posty: 5

Post autor: Groma »

Jak dla mnie jeźdźcy COK mogliby mieć te Hatred (Eternal Hatred na HE)a same CO dwa ataki. Reszta zostaje tak samo, łącznie z kosztem.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Psychologia jezdzca jest psychologia potworka;p czyli jak de dostana hatred to jaszczurki tez, ale hydra juz nie jezeli sie nie myle. To samo ze smokiem itd.

Groma
Plewa
Posty: 5

Post autor: Groma »

Rzeczywiście, teraz to znalazłem w rulebooku. Wcześniej widać to przeoczyłem:< Zdaje mi się, że to kiczowata zasada;p


W takim razie CO z 1A były by ok, gdyby te wszystkie Hatred'y były;p

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

Hydra nie dostalaby bo nie jest mountem, ale smok jest i hate przejdzie z jezdzcia i na niego

Pozdro.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

To wlasnie napisalem ... :wink:

Awatar użytkownika
Anearion
Wałkarz
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Anearion »

Groma pisze:Jak dla mnie jeźdźcy COK mogliby mieć te Hatred (Eternal Hatred na HE)a same CO dwa ataki. Reszta zostaje tak samo, łącznie z kosztem.
Hahaha a może tańsi o 10 pkt? DP za +1A podrożeli o 5 pkt, to nie sądzę żeby w przypadku COC było inaczej...

Romek
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Romek »

Podrożeli o 4pkt, ale zdjeli im 0-1 wiec w przypadku CoK moze byc inaczej niz w He...
(dopiero dadza 0-1:P:) )

Pozdro

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Tylko DP dostali atak z gory... plus nie sa juz 01- plus maja ASF ( gowno daje ale co tam;p;p) Fakt stracili ruchu, ale za te 30 pkt maja strasznego kopa teraz. COK z 2 atakami doly, 8 ruchu fearem i glupota + hatredem byliby identyczni niemal jak DP jezeli chodzi o powera. Hatred/ASF na jedno wychodzi. Roznica to glupota + fear i atak gora/dol. Imo fair.

Zablokowany