![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Noble
-General
-Dark Pegasus
-Seal of Ghrond
-Blood Armour
-Sea Dragon Cloak, Halberd
Noble
-Dark Pegasus
-Deathmask
-Heavy Armour, Sea Dragon Cloak, Shield, Lance
Noble
-BSB
-Cold One
-Crimson Death
-Heavy armour, Sea Dragon Cloak
5 Dark Riders
5 Dark Riders
-Musician
10 Warriors
-Xbows
-Shields
5 Cold One Knights
-Standard Bearer, Musician
-War Banner
5 Harpies
2 Cold One Chariots
-Spears
2 Reaper Bolt Throwers
Goblin Shaman
-General
-Chariot
-2 DS
Goblin Shaman
-Chariot
-2 DS
Night Goblin Big Boss
-Great Cave Squig
-Wallopa's One Hit Wounda
-Buzzla's Backbone Brew
-Light Armour, Shield
5 Goblin Wolf Riders
-Musician
-Spears, Shortbows
5 Goblin Wolf Riders
-Musician
-Spears, Shortbows
5 Forest Goblin Spider Riders
-Musician
-Spears
29 Night Goblins
-Standard Bearer, Musician
-Netters
-2 Fanatics
29 Night Goblins
-Standard Bearer, Musician
-Netters
-2 Fanatics
25 Night Goblins
-Musician
-Shortbows
-2 Fanatics
8 Squig Hoppers
2 Spear Chukkas
Goblin Wolf Chariot
-Extra Crew, Extra Wolf
Doom Diver
Mobilność: 2 wilcze fasty są dość tanie, zabójczo szybkie i wyposażone w łuki. Dzięki temu mogą robić wszystko to, co mogą robić fasty
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Strzelanie: 2 Reapery i 2 Chukki powinny w miarę skutecznie pozbyć się ewentualnego czołgu, okroić kawalerię, zdjąć szereg klockowi piechoty. Doom Diver lata sobie w poszukiwaniu kawy, lub skirmisherów takich jak Wardancerzy. 10tka Xbowów ma zadanie zdjęcie ewentualnego fasta u przeciwników, zapewnia minimalną ochronę górki z maszynami przed szarżą fasta.
Walka wręcz: 5ka rycerzy na Cold Onach nie jest taka najgorsza jak szarżuje, BSB potrafi kosić swoim Crimson Deathem całkiem nieźle, w połączeniu z wysoką I i AS3+ (polepsza się w miarę zabijania wrogów aż do 1+ ) zapewnia mu to w miarę dużą przeżywalność. Wrzucenie go na Dark Steeda dodaje mu mobilności. Klocki NG z siatkami dodają 3 szeregi i sztandar do CRa dla walczących od boku wrogiego oddziału fastów/rydwanu/pegaza. No i w końcu rydwany: mają ładnie wbić się we wroga zadając dużo Impactów, najlepiej ze wsparciem NG.
Magia: Szamani losują Stopy Gorka i rzucają je na IFkach w newralgicznych momentach bitwy. Co do ochrony magicznej: 5 DD i 4 scrolle powinny pozwolić nam wytrzymać 2 pierwsze tury, potem według planu wygrywamy bitwę, więc nie ma się co martwić tym "potem"
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jakieś uwagi, sugestie zmian? Wszelka pomoc i komentarze mile widziane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)