Nowe VC na 2250
Inna, to dobre określenie na tą rozpiskę ^^
Na pewno warto wypróbować, ale wydaje mi się, że zbyt mało masz ochrony dla wampirów. Druga sprawa - jak już masz te corpse carty to daj great weapony GG. W połączeniu z ASFem będziesz miał coś "bijącego", bo na razie to widać masę kości i nic więcej.
Na pewno warto wypróbować, ale wydaje mi się, że zbyt mało masz ochrony dla wampirów. Druga sprawa - jak już masz te corpse carty to daj great weapony GG. W połączeniu z ASFem będziesz miał coś "bijącego", bo na razie to widać masę kości i nic więcej.
Izo - nie siłą się wygrywa a taktyką... Myślałem nad daniem jednym Grave Guardom GW ale wtedy tracą na sejvie no ale zobaczymy - musiałbym wywalić wilki i ghasta - dorzuciłbym GW dla jednych GG i dodałbym 3-4 modele - bo przy zmasowanym ostrzale mogą spaść bardzo szybko. Odpowiednie wykorzystanie magii powinno dać mi przewagę - i nawet taka jednostka jak GG może nieźle pocisnąć.
Jest jeszcze opcja, że wywalam 1) Dwa CC, 2) jednego Vampira, 3) Ghasty i wilki oraz ściągam z BSB Drakenhofa i daję w zamian:
Necrosa +1 czar i 2xscroll
GG robię 2x25 w tym jedni z GW
Dodaję 2x Varghulfy
Tracę w sumie 2PD jednak z 13 też idzie poczarować. Najpierw jednak chciałbym ostatnią wersję rozpiski przetestować.... Później mogę jak coś przetestować zmiany, które podałem wyżej.
Jest jeszcze opcja, że wywalam 1) Dwa CC, 2) jednego Vampira, 3) Ghasty i wilki oraz ściągam z BSB Drakenhofa i daję w zamian:
Necrosa +1 czar i 2xscroll
GG robię 2x25 w tym jedni z GW
Dodaję 2x Varghulfy
Tracę w sumie 2PD jednak z 13 też idzie poczarować. Najpierw jednak chciałbym ostatnią wersję rozpiski przetestować.... Później mogę jak coś przetestować zmiany, które podałem wyżej.
Tak wyglądałaby rozpa gdybym wywalił jednego Wampira
1 Vampire Lord @ 430 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy,Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan, Cadaverous Cuirass
1 Vampire @ 165 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield, Summon Ghouls, Dread Knight
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, 2x DS
1 Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells, 2x DS
3x 10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
25 Grave Guard @ 369 Pts
Heavy Armour; Shield; CG bez muzyka, Banner of the Barrows
25 Grave Guard @ 374 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; CG bez muzyka, War Banner
1 Varghulf @ 175 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 13
Dispel Pool: 7
Models in Army: 84
Trikk tylko najpierw do tego Gienia trzeba dolecieć a on już odpowiedni będzie osłonięty, żebyś się do niego nie dostał
No i ile Ty będziesz miał DS w armii chaosu 3-4 to max no chyba, że lubisz czarować Po pewnym czasie stracisz DS a później ożywianie na 1PD lub popychaczki zrobią swoje...
1 Vampire Lord @ 430 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy,Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan, Cadaverous Cuirass
1 Vampire @ 165 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield, Summon Ghouls, Dread Knight
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, 2x DS
1 Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells, 2x DS
3x 10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
25 Grave Guard @ 369 Pts
Heavy Armour; Shield; CG bez muzyka, Banner of the Barrows
25 Grave Guard @ 374 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; CG bez muzyka, War Banner
1 Varghulf @ 175 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 13
Dispel Pool: 7
Models in Army: 84
Trikk tylko najpierw do tego Gienia trzeba dolecieć a on już odpowiedni będzie osłonięty, żebyś się do niego nie dostał
No i ile Ty będziesz miał DS w armii chaosu 3-4 to max no chyba, że lubisz czarować Po pewnym czasie stracisz DS a później ożywianie na 1PD lub popychaczki zrobią swoje...
Ja lubię ryzyko - i nawet rzuty na 1 kostce będą sprawiały mi frajdęDastor pisze:Jaki jest sens dawania master of the black arts na małym wampirze skoro ma on tylko 1 poziom? Żeby rzucać tylko leczenie albo przyfarcić w rzucie?;) Nie podoba mi się to.
Jeszcze w tym tygodniu, czeka mnie gra z Lizakami i zobaczymy, co z tego wyjdzie...
Obecnie są to wersje testowe rozpisek i zanim znajdzie się idealną rozpiskę dla siebie to troszkę czasu mija
Nie chce mi się zakladać kolejnego tematu z kolejną rozpiską więc wrzucę tutaj drugą rozpę jaka mi do głowy przyszła
1 Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3, The Arkayne: Master of the Black Arts, The Master: Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan, Cadaverous Cuirass, The Arkayne: Forbidden Lore, Sword of Might
1 Vampire @ 175 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield, Dread Knight, Walking Death
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour, 2x Dispel Scroll, Dark Acolyte, Avatar of Deat
3x 10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
3x 5 Dire Wolves @ 120 Pts
23x Grave Guard @ 331 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG War Banner
24x Grave Guard @ 367 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG, Banner of the Endless Nightmare
10x Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG, Banner of the Barrows
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2246
1 Vampire Lord @ 450 Pts
General; Magic Level 3, The Arkayne: Master of the Black Arts, The Master: Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan, Cadaverous Cuirass, The Arkayne: Forbidden Lore, Sword of Might
1 Vampire @ 175 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield, Dread Knight, Walking Death
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1; Great Weapon; Heavy armour, 2x Dispel Scroll, Dark Acolyte, Avatar of Deat
3x 10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
3x 5 Dire Wolves @ 120 Pts
23x Grave Guard @ 331 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG War Banner
24x Grave Guard @ 367 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG, Banner of the Endless Nightmare
10x Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG, Banner of the Barrows
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 105
Total Army Cost: 2246
Ostatnio zmieniony 24 mar 2008, o 23:37 przez Aro, łącznie zmieniany 1 raz.
Forbidden Lore daję bo wolę mieć pewność, że będę miał popychaczkę oraz mogę sobie wybrać inny lore jak coś.
Black Arts mimo swojej ceny są IMO jedną z lepszych mocy dla Wampira - przykładowo składając Wampa na 8/9 kościach - możesz raczej skutecznie rzucić 3 razy popychaczkę, a przy większym wyniku na kościach przeciwnik raczej wykorzysta DS - co pozwoli Tobie później skutecznie przyśpieszać oddziały zakładając, że masz jeszcze Książkę
Black Arts mimo swojej ceny są IMO jedną z lepszych mocy dla Wampira - przykładowo składając Wampa na 8/9 kościach - możesz raczej skutecznie rzucić 3 razy popychaczkę, a przy większym wyniku na kościach przeciwnik raczej wykorzysta DS - co pozwoli Tobie później skutecznie przyśpieszać oddziały zakładając, że masz jeszcze Książkę
ta mi się podoba, jednak tak Cię mało... Pamiętam jak kiedyś gracze VC narzekali na GG, że nie mogą ich dowskrzeszać, a wiec dawali ich po 25, a Ty teraz to mozesz zrobić a więc dałbym ich po 19\20 i masz mase punktów. BotB bym wywalił, drogi, a i tak GG mają swą twardosćia nadrabiać. ( co innego jak miałeś te corpsy, to wtedy ok, tylko, że dać na chłopków z grejtami). Dalej dać im tarczy i muzyków! Po takich cięciach chyba stykłoby Ci na 5/6 black knightów albo na mase wsparcie w postaci batów, wilczków... Bo właśnie co zrobisz 2 vargulfami i 2 wielkimi klocami GG? Muszą mieć wsparcie a Ty go nie masz.Aro pisze:Tak wyglądałaby rozpa gdybym wywalił jednego Wampira
1 Vampire Lord @ 430 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy,Master of the Black Arts, Dark Acolyte, Summon Ghouls, Helm of Commandment, Book of Arkhan, Cadaverous Cuirass
1 Vampire @ 165 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Lance; Heavy armour; Shield, Summon Ghouls, Dread Knight
1 Vampire @ 200 Pts
Magic Level 1, Master of the Black Arts, 2x DS
1 Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells, 2x DS
3x 10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
25 Grave Guard @ 369 Pts
Heavy Armour; Shield; CG bez muzyka, Banner of the Barrows
25 Grave Guard @ 374 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; CG bez muzyka, War Banner
1 Varghulf @ 175 Pts
1 Varghulf @ 175 Pts
ale vargulfy to jest naprawde rzeżnicka jednostka, brałym zawsze, ewentualnie te wraithy...
Vargi przetestuję później - bo żeby wstawić teraz Varga i wraithy musiałbym wywalić jednych GG ( a to jednostka ciężka do rozwalenia) oraz jedne wilki. Jeżeli coś się nie sprawdzi to wtedy będą zmiany - napewno nie odstawię na bok CC bo dwa modele sobie zakupie i sprawdzę jak sprawdzają się w takiej liczbie. Generalnie można takiego CC przyspieszyć popychaczką jak coś hehe
Teraz tylko myślę nad BK - bo nie chce mi się kupować Bretońskiej jazdy i przerabiać ich na BK - może Bloodzi zastąpią BK chyba tak można
Teraz tylko myślę nad BK - bo nie chce mi się kupować Bretońskiej jazdy i przerabiać ich na BK - może Bloodzi zastąpią BK chyba tak można
No i jestem po drugiej grze nowymi VC
Tym razem przeciwnikiem były Lizaki - z dużym Slanem 2 generacji i 2 skink priestami w tym jeden z cubem... 6x skinki 2x3 kroxy, 3 terki, cos koło 16 T Guardów, 3 salki hmm i chyba to wszystko hehe
Ja zagrałem przedstawioną rozpiską z 2 klockami GG jednak pomniejszyłem je do 21 (jedni z GW), wilki dwa oddziały a nie 3 i wrzuciłem do rozpy Necrosa z dodatkowym czarem i 2DS.
Rzut na rozpaczęcie i zaczynam - skopałem troszkę wystawienie bo postawiłem jedne wilki za daleko Vampa i nie mogły marszować wrrr ale może to i lepiej. Generalnie od lewej Wilki, Jazda z bsb, GG z GW za nimi Ghoule, GG, za nimi ghoule, wilki i za nimi ghoule
Wszystko do przodu --- magia z popychaczek 2 klocki GG idą do przodu, reszta czarów zdispelowana i tura przeciwnika --- ruchy strzelanie i znika mi przez jedne skinki oddział wilków i tyle je widziałem Magia wpuszczam jakies 2d6 z s4 lekko uszczuplane są klocki GG ale w mojej turze ładnie je sobie odnawiam
W mojej turze szarża GG na skinki te uciekają - magia średnio, ta tura była jedną z gorszych
Druga tura Lizaków Kroxy wpadają mi w GG tych z GW - Slan z Temlakami wlazl do lasku... skinki chciały wbić się w drugich GG ale oblały testy natomiast salki stanęły na skraju lasu i postrzelały do BK.
Magia wpuściłem małą kużnię w BSB - oraz przerzuty 1 i zwykłe przerzuty reszta czarów zdispelowana Strzelanie i Salki nic, natomiast skinki zabijają całych 6 GG w których siedział Lord i to byłoby na tyle ze strzelania.
Walka GG z WS od Lorda Kroxy walą 6 ataków po Necro a reszta w czempiona - zginął czempion a necro dostał 1 ranę w ostateczności ja zadałem 4 rany - i jakimś cudem zdali test lol.
Moja tura i szarża na salki BK te uciekają -- redirect na Tery i te także uciekają - Wilki podjechały pod drugie kroxy - w sumie nie wiem po co Magia i odnawiam do pełna GG - wchodzą przerzuty nietrafień na GG i to na tyle z magii. Walka i GG zadają kolejne rany jednak w walce poległ Necros. Po podliczeniu CR Kroxy uciekają i jak zwykle ich nie doganiam
Zapomniałem dodać, że dzielne ghoule ciągle szły w stronę skinków ehehehe. Paniki i jedne skinki uciekają.
Tura lizaków i Kroxy wpadają w Wilki - wybijają je i robą Overruna - ustawiając sie idealnie do szarży Ghouli od boku - Salki zebrały się skinki podobnie. Magia i jakoś przeżyłem - kombatów Brak
Moja tura Ghoule jedne w Kroxy drugie w Skinki - w odpowiedzi skinki strzelaniem zabijają całych 5 ghouli wrrr. Reszta ruchów i all do przodu BK staneli blisko templaków i w turze magii z Van Helsa wjechali w klocek ze Slanem. Wchodzą przerzuty na jazdę dożywienia i jest cacy
W kombatach 5 ghouli zabija skinki drugie Ghoule które wleciały w bok Kroxów łamią je i doganiają - a BK robia miazgę z TG jednak Stubborn i Ci stoją. Ostatnie nasze tury grane na szybko - bo chłopaki spieszyli się na pociąg na WI.
W kombatach BK zabili kolejnych Temple Guardow i zostało ich chyba 3 razem ze slanem.
Salki coś tam jeszcze strzeliły ale generalnie szkód zero.
Nie mieliśmy jak podliczyć punktów ale Ja straciłem 2x wilki, połowę Ghouli i necrosa i to na tyle.
Lizaki straciły 4x skinki 2x kroxy, terradony, połowę temple guardow i na dodatek miałem 3 ćwiartki.
Gdybyśmy zagrali jeszcze 1 turę to ze Slana zostałaby miazga.
Wrażenia:
Napewno takie klocki GG są ciężkie do uszczuplenia - Jazda nie straciła nawet jednego modelu - fakt rzuty na save jakoś mi wychodziły.
Skopalem troszkę ruchy wilkami za głupio je stracilem - do tego strata necrosa była też za łatwa.
Podoba mi się ta armia - jednak jeszcze przetestuję Vargi i po następnej grze będę kompletował armię. Teraz mała przerwa w graniu... wrrr
Tym razem przeciwnikiem były Lizaki - z dużym Slanem 2 generacji i 2 skink priestami w tym jeden z cubem... 6x skinki 2x3 kroxy, 3 terki, cos koło 16 T Guardów, 3 salki hmm i chyba to wszystko hehe
Ja zagrałem przedstawioną rozpiską z 2 klockami GG jednak pomniejszyłem je do 21 (jedni z GW), wilki dwa oddziały a nie 3 i wrzuciłem do rozpy Necrosa z dodatkowym czarem i 2DS.
Rzut na rozpaczęcie i zaczynam - skopałem troszkę wystawienie bo postawiłem jedne wilki za daleko Vampa i nie mogły marszować wrrr ale może to i lepiej. Generalnie od lewej Wilki, Jazda z bsb, GG z GW za nimi Ghoule, GG, za nimi ghoule, wilki i za nimi ghoule
Wszystko do przodu --- magia z popychaczek 2 klocki GG idą do przodu, reszta czarów zdispelowana i tura przeciwnika --- ruchy strzelanie i znika mi przez jedne skinki oddział wilków i tyle je widziałem Magia wpuszczam jakies 2d6 z s4 lekko uszczuplane są klocki GG ale w mojej turze ładnie je sobie odnawiam
W mojej turze szarża GG na skinki te uciekają - magia średnio, ta tura była jedną z gorszych
Druga tura Lizaków Kroxy wpadają mi w GG tych z GW - Slan z Temlakami wlazl do lasku... skinki chciały wbić się w drugich GG ale oblały testy natomiast salki stanęły na skraju lasu i postrzelały do BK.
Magia wpuściłem małą kużnię w BSB - oraz przerzuty 1 i zwykłe przerzuty reszta czarów zdispelowana Strzelanie i Salki nic, natomiast skinki zabijają całych 6 GG w których siedział Lord i to byłoby na tyle ze strzelania.
Walka GG z WS od Lorda Kroxy walą 6 ataków po Necro a reszta w czempiona - zginął czempion a necro dostał 1 ranę w ostateczności ja zadałem 4 rany - i jakimś cudem zdali test lol.
Moja tura i szarża na salki BK te uciekają -- redirect na Tery i te także uciekają - Wilki podjechały pod drugie kroxy - w sumie nie wiem po co Magia i odnawiam do pełna GG - wchodzą przerzuty nietrafień na GG i to na tyle z magii. Walka i GG zadają kolejne rany jednak w walce poległ Necros. Po podliczeniu CR Kroxy uciekają i jak zwykle ich nie doganiam
Zapomniałem dodać, że dzielne ghoule ciągle szły w stronę skinków ehehehe. Paniki i jedne skinki uciekają.
Tura lizaków i Kroxy wpadają w Wilki - wybijają je i robą Overruna - ustawiając sie idealnie do szarży Ghouli od boku - Salki zebrały się skinki podobnie. Magia i jakoś przeżyłem - kombatów Brak
Moja tura Ghoule jedne w Kroxy drugie w Skinki - w odpowiedzi skinki strzelaniem zabijają całych 5 ghouli wrrr. Reszta ruchów i all do przodu BK staneli blisko templaków i w turze magii z Van Helsa wjechali w klocek ze Slanem. Wchodzą przerzuty na jazdę dożywienia i jest cacy
W kombatach 5 ghouli zabija skinki drugie Ghoule które wleciały w bok Kroxów łamią je i doganiają - a BK robia miazgę z TG jednak Stubborn i Ci stoją. Ostatnie nasze tury grane na szybko - bo chłopaki spieszyli się na pociąg na WI.
W kombatach BK zabili kolejnych Temple Guardow i zostało ich chyba 3 razem ze slanem.
Salki coś tam jeszcze strzeliły ale generalnie szkód zero.
Nie mieliśmy jak podliczyć punktów ale Ja straciłem 2x wilki, połowę Ghouli i necrosa i to na tyle.
Lizaki straciły 4x skinki 2x kroxy, terradony, połowę temple guardow i na dodatek miałem 3 ćwiartki.
Gdybyśmy zagrali jeszcze 1 turę to ze Slana zostałaby miazga.
Wrażenia:
Napewno takie klocki GG są ciężkie do uszczuplenia - Jazda nie straciła nawet jednego modelu - fakt rzuty na save jakoś mi wychodziły.
Skopalem troszkę ruchy wilkami za głupio je stracilem - do tego strata necrosa była też za łatwa.
Podoba mi się ta armia - jednak jeszcze przetestuję Vargi i po następnej grze będę kompletował armię. Teraz mała przerwa w graniu... wrrr
Po dłuższej przerwie udało mi się zagrać bitewkę z kumplem.
Ja zagralem proksowanymi VC... on moim chaosem.
Generalnie wygralem ale zadowolony nie jestm bo kumpel baardzo średnio grał.
Rozpy caly czas staram się skladać inaczej aby widzieć co i jak i co jest dobre a co nie. Tym razem wystawilem Lorda na abysiu i mogę powiedzieć, że jest rzeźnikiem.
Fakt, że Chaos za bardzio nie strzela ;/ i to wykorzystalem.
Lord wymiatał strasznie --- zjadl Choosenów - i pocisnął Lorda na smoku - magia średnio ale te moje rzuty to już chyba norma... Varg nawet dawal radę - i tak myślę czy x2 go nie wystwiać
Zagrałem taką rozpą:
Vampire Lord @ 590 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Dreadlance
Flayed Hauberk
Black Periapt
The Martialle: Red Fury
The Courtly: Beguile
The Courtly: Walking Death
Abyssal Terror
Vampire @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
The Courtly: Walking Death
The Martialle: Dread Knight
Enchanted Shield
Dispel Scroll
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte
The Master: Summon Ghouls
Helm of Commandment
Power Stone
Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells, 2xDS
3x10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
2x5 Dire Wolves @ 80 Pts
19 Grave Guard @ 315 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of the Dead Legion
9xBlack Knights @ 309 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2239
Ja zagralem proksowanymi VC... on moim chaosem.
Generalnie wygralem ale zadowolony nie jestm bo kumpel baardzo średnio grał.
Rozpy caly czas staram się skladać inaczej aby widzieć co i jak i co jest dobre a co nie. Tym razem wystawilem Lorda na abysiu i mogę powiedzieć, że jest rzeźnikiem.
Fakt, że Chaos za bardzio nie strzela ;/ i to wykorzystalem.
Lord wymiatał strasznie --- zjadl Choosenów - i pocisnął Lorda na smoku - magia średnio ale te moje rzuty to już chyba norma... Varg nawet dawal radę - i tak myślę czy x2 go nie wystwiać
Zagrałem taką rozpą:
Vampire Lord @ 590 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Dreadlance
Flayed Hauberk
Black Periapt
The Martialle: Red Fury
The Courtly: Beguile
The Courtly: Walking Death
Abyssal Terror
Vampire @ 215 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Lance; Heavy armour
The Courtly: Walking Death
The Martialle: Dread Knight
Enchanted Shield
Dispel Scroll
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte
The Master: Summon Ghouls
Helm of Commandment
Power Stone
Necromancer @ 120 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Knows 2 Necro Spells, 2xDS
3x10 Crypt Ghouls @ 240 Pts
2x5 Dire Wolves @ 80 Pts
19 Grave Guard @ 315 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
Banner of the Dead Legion
9xBlack Knights @ 309 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
1 Varghulf @ 175 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2239