Dwarf Armylist by Rakso The Slayer

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

Rakso, unbreakable wziąłem z valiant rune na maszynce) :D
i żeby było jasne- nie mam nic przeciwko takiemu magistrowi- uważam że byłby bardzo wskazany :D

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

no ja też bym takiego z chęcią zobaczył przy własnych machinach ;)

Co do jazdy... mają możliwość brania runicznych sztandarów do max 50 punktów, Command będzie gdzieś po 12 p za Veterana, 12 za sztandar, 6 za muzyka.

co do Doomseekerów... myślałem jeszcze o dodaniu im zasady że poruszają się 2d6 w wybranym kierunku i jak w coś wpadną to liczy się jak szarża...

Mysle też o dodaniu skilli Slayerowym bohaterom, takich jak mieli w armii Karak Kadrin... ale trzeba by wtedy troche koszt podnieść imo.

Co Wy na to?
Obrazek

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

wszytko prócz ruchu doomów ok - chłopaki biegną machając toporami co raczej nie zwiększy im ruchu - nie widzę tu uzasadnienia flufficznego tez

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ja bym im dał że są w szale i że kręcą się razem z tymi toporami... coś jak fanatycy goblińscy, tyle że DS byliby bardziej świadomi tego co sie dzieje i moglibyśmy sami wybierać kierunek ruchu...
Obrazek

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

Patrzę na te nowe AB i tak sobie widzę, że każdy ma jednostki, które maja więcej niz jeden atak. U nas tego nie ma. I w tym miejscu hmm można by dopakować Ironów podwyższając ich koszt np do 16 i dać im 2 ataki. Nie wiem czy nie było by to przegięcie, ale na pewno ta jednostka od razu stała by sie grywalna :)

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

myśle że ironom As 1+ w walce wystarczy żeby ich ugrywalnić ;)

co do ilości ataków to wolałbym już dać dodatkowy atak slayerom ale stali by się strasznymi wymiataczami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

No nic, ja czekam na krasie do 7dmej i 8 edycji. W zasadzie to do 7dmej. Ale w sumie tą listą pobożnych życzeń też bym sobie chętnie pograł, bo pomijając jakieś drobiazgi, jest jak najbardziej ok.

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

+1 do As też by było ok, lecz dlaczego inni mogą mieć jednostki z 2 A a my nie ?
Wystarczy zerknąć na nowe demony tam to już jest multum ataków.
A HE i VC też maja po jednostce co ma 2 ataki.
Wtedy Ironi mieli by niezłą siłę przebicia :)

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ale oni nie sa od przebijania sie tylko od wytrzymywania każdego ataku o jakim możemy pomyślec... dlatego 2A bardziej slayerom pasują imo
Obrazek

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

Może i masz rację.
Okurdemol nie ma co narzekać dwarfy to silna armia tylko trzeba umieć nią grać. Pamiętam ludzi co w 6 ed wygrywali turnieje i twierdzili, że armijka jest silna.
Ja co prawda zbieram knypy od hmmm przeszło 13 lat lecz nie mam takich umiejętności, bo i czasu nie mam, aby tak często grać i się szkolić:)

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Ja nie narzekam. Po prostu przestałem nią grać, bo armia jest mocno przeciętna i w zasadzie nie ma żadnego 'wykopu'. Teraz ją tylko maluję i czekam na 7ed. booka. A knypkami na pudle też mi się zdarzyło stanąć.

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

To gratuluje :)
A co rozumiesz mówiąc "wykop" w porównaniu do innych armii?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ensifer pisze:To gratuluje :)
A co rozumiesz mówiąc "wykop" w porównaniu do innych armii?
np nie mamy nic co by w szarży wypalało 20 ataków z S5... to jest tylko jeden przykład z wielu...

ale w sumie specyfika brodaczy polega na ich wysokim T i As... to z założenia jest armia defensywna.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Rakso_The_Slayer pisze: np nie mamy nic co by w szarży wypalało 20 ataków z S5...
a co ma?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Eee, oddział 5 Blood Knights ma w szarży 15 ataków z s7 i 10 ataków z s4. W następnej turze s7 zamienia się na "tylko" s5, reszta pozostaje taka sama , to taki sztandarowy przykład Shino przecież. Oddział 14 (dwa szeregi po 7 chłopa z FCG) Swordmasterów ma 15a z s5 z ASF, też ciekawie. Nowy Bloodthirster dzięki którejś mocy może miec 2k6+2 ataki z s7 (jeśli się nie mylę), też super ;-)

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

I dlatego uważam, że ironi mogli by mieć 2 A.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

"Wykop" to nie tylko jednostki o ilość ataków, które rzuca się wiadrem kostek, choć to ważny czynnik. Armia z "wykopem" winna posiadać:
-różnorodne jednostki
-mobilność
-posiadać large targety
-mieć ok maszyny
-być elastyczna(można ją złożyć na różne sposoby)
-mieć możliwość złożenia chorych killerskich kombosów.

Army list Rakso/Raksa(?) w większości przypadków spełnia te wymagania i można o nim powiedzieć, że zdecydowanie posiada "Wykop". Czego np. nie można powiedzieć o obecnym AB, gdzie gra gracza krasiami, dla postronnych to turlanie kostek, a dla gracza krasnoludzkiego walka o nie przegranie i cały czas kołaczące się po głowie "Ku*wa, znowu zrobiłem błąd w ustawieniu. Ten cholerny klocek powinien stać jakieś 3 dziesiąte cala w tamtą stronę."

Awatar użytkownika
Menace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: Menace »

W sumie jak tak patrze, to naszła mnie smutna myśl. Obecnie krasie mają najmniejszą różnorodność, jeśli chodzi o dostępność jednostek w battlu: machiny, strzelcy, piechota klockowa i mini-cukierki w postaci górników i żyrosa, no i kowadło. Na wymienianie czego nie ma, to chyba pół strony A4 trzeba by zapełnić.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

co zrobic... mozna sobie urozmaicac gre używając DoW lub tworząc takie armylisty do użytku domowego ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Lub mieć drugą armię, a tą postawić gdzieś w kącie, co chyba jest jedynym sensownym wyjściem.

ODPOWIEDZ