Jak ugryźć tę padlinę
Moderator: Kołata
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 31
Niestety BK się odnawiają. Ostatnio natrafiłem na taką jednostkę:
13 BK na eterycznych konikach (bo czemu by nie przejechac przez domek, czy las, jak można) z sztandarem dającym hate
1 sztandarowy z sztandarem regeneracji
1 lord wampir ze sztylecikiem, który odnawia 1 punkt życia jednostki, za jedną zadaną ranę
Paskudny samograj, który wykończyc jest paskudnie trudno. Nie dośc że mają AS 2+, to jeszcze regenerację, KB, hate i co dwie rany zadane przez lorda wampira, jeden z nich wstaje. Do tego kawaleria jeżdżąca po trudnym terenie. Zgroza. Miałem farta gigantem, który schował sztandarowego do torby i ustał na stubbornie poważnie zraniwszy lorda wampira i nie dostałem masakry, ale to kwestia szczęścia 1 na 100 może.
Pozdrawiam
13 BK na eterycznych konikach (bo czemu by nie przejechac przez domek, czy las, jak można) z sztandarem dającym hate
1 sztandarowy z sztandarem regeneracji
1 lord wampir ze sztylecikiem, który odnawia 1 punkt życia jednostki, za jedną zadaną ranę
Paskudny samograj, który wykończyc jest paskudnie trudno. Nie dośc że mają AS 2+, to jeszcze regenerację, KB, hate i co dwie rany zadane przez lorda wampira, jeden z nich wstaje. Do tego kawaleria jeżdżąca po trudnym terenie. Zgroza. Miałem farta gigantem, który schował sztandarowego do torby i ustał na stubbornie poważnie zraniwszy lorda wampira i nie dostałem masakry, ale to kwestia szczęścia 1 na 100 może.
Pozdrawiam
BK bez bardingu mają AS na 3+, a to spora różnica chyba ;pDemestenes pisze:Niestety BK się odnawiają. Ostatnio natrafiłem na taką jednostkę:
13 BK na eterycznych konikach (bo czemu by nie przejechac przez domek, czy las, jak można) z sztandarem dającym hate
1 sztandarowy z sztandarem regeneracji
1 lord wampir ze sztylecikiem, który odnawia 1 punkt życia jednostki, za jedną zadaną ranę
Paskudny samograj, który wykończyc jest paskudnie trudno. Nie dośc że mają AS 2+, to jeszcze regenerację, KB, hate i co dwie rany zadane przez lorda wampira, jeden z nich wstaje. Do tego kawaleria jeżdżąca po trudnym terenie. Zgroza. Miałem farta gigantem, który schował sztandarowego do torby i ustał na stubbornie poważnie zraniwszy lorda wampira i nie dostałem masakry, ale to kwestia szczęścia 1 na 100 może.
Pozdrawiam
zależy... na ghule się ich nie oplaca ze względu na poison, szkoda chłopaków. a że są armed to da teeth to powinni całkiem nieźle sobie z kawa radzić, tylko....
na kawę chyba lepiej stosowac squigi i/lub fanoli i/lub charioty? + cokolwiek ze static CR by się posypali jak najszybciej?
Demestenes: 13 BK ze sztandarowym i lordem vampirem to mnóstwo punktów. zagraj z nimi jak ze swordmasterami. podsyłasz pod nos jeden klocek odpowiednio ustawiony a gdy on spieprza oni musza gonić i lądują na jakiś antypodach. Jeśli będą mieli obok wolf riders lub spider riders do marchblockingu to przy odrobinie szczęścia nim wykręcą miną 2 tury. Można im też chamsko blokować LoS wilkami, wtedy nie mogą deklarowac szarż na wartościowe jednostki. Chukki mogą się okazać dobre, walą z duża siła, bez save tylko regenka je ratuje, ale wystarczy że jeden padnie z chukki i się spłaci
o rock lobberze nie wspominając.
na kawę chyba lepiej stosowac squigi i/lub fanoli i/lub charioty? + cokolwiek ze static CR by się posypali jak najszybciej?
Demestenes: 13 BK ze sztandarowym i lordem vampirem to mnóstwo punktów. zagraj z nimi jak ze swordmasterami. podsyłasz pod nos jeden klocek odpowiednio ustawiony a gdy on spieprza oni musza gonić i lądują na jakiś antypodach. Jeśli będą mieli obok wolf riders lub spider riders do marchblockingu to przy odrobinie szczęścia nim wykręcą miną 2 tury. Można im też chamsko blokować LoS wilkami, wtedy nie mogą deklarowac szarż na wartościowe jednostki. Chukki mogą się okazać dobre, walą z duża siła, bez save tylko regenka je ratuje, ale wystarczy że jeden padnie z chukki i się spłaci

to byl dobry plan w 6ed. VC
teraz maja w pizdu popychaczek+ skubancy moga miec regeneracje co sprawia ze w sa prawie ze niesmiertelni
smutna sprawa
zawsze mozna troche rzeczy poswiecic i liczyc na to ze sie nie splaca a pozabijac mniejsze cele-powinno sie mimo wszystko wyjsc na //= choc wynik nie powali na kolana
teraz maja w pizdu popychaczek+ skubancy moga miec regeneracje co sprawia ze w sa prawie ze niesmiertelni
smutna sprawa
zawsze mozna troche rzeczy poswiecic i liczyc na to ze sie nie splaca a pozabijac mniejsze cele-powinno sie mimo wszystko wyjsc na //= choc wynik nie powali na kolana
Patrzac od strony gracza wampirow, to musze powiedziec ze ten klocek BK z regeneracja jest prawie nie do rozwalenia. Wprawdzie mitem jest to dozywianie tego klocka bo wcale tak duzo inkantacji nie wchodzi, a zazwyczaj gracz VC woli rzucic cos lepszego niz wskrzeszenie jednego BK. Problemem jest raczej to zeby go dostatecznie zmiekczyc zanim dojedzie, ale przy blokowaniu marszu i jakims samobojczym zastawianiu drogi wilkami z nastawieniem na pogon w dziwnym kierunku mozna kupic dostatecznie duzo czasu. No i najwieksza bolaczka wampirow to slaba ochrona bohaterow. Praktycznie jedyny ward dobry ma wbudowana glupote (ja go uzywam, ale generalnie ludzie boja sie tej glupoty nawet na ld 10 bo i wtedy potrafi nie wyjsc w krytycznym momencie). Potem jest ward 5+ w zbroi za 45 pkt i tez jest to malo sensowny przedmiot. Suma sumarum jedyna ochrona to jakis przecietny armor save i ta regenka. Jesli ktos gra na generale wojowniku to mozna takiemu czarnemu orkowi dac killing blowa i probowac zdjac BSB, lub generalnie probowac wykluczyc szybko z gry małe wampiry, bo jeden napewno bedzie poza klockiem BK, a nawet ten w klocku moze latwo zginac, w koncu to tylko dwie rany a regenka tez moze nie wyjsc. Sam lord juz nie pocisnie wtedy z magii. Kolejny mit to te milion popychaczek na wampirach. Trzeba ja najpierw wylosowac. Wystarczy ze lord jej nie bedzie mial i juz w zasadzie po problemie, bo to on ma najwiekszy potencjal magiczny. Jesli ma to juz oczywiscie gorzej ale z mojego doswiadczenia wynika ze zazwyczaj tylko jeden z trzech wampirow ma popychadlo, a tym samym nie rzuca sie tego wiecej jak dwa razy na ture, a jest to do rozproszenia. Generalnie jest tak ze jak wampiry mocniej maguja to nie maja zadnych pancerzy (jeden moze miec flayeda), a jak maja pancerz (dread knight) to maja tylko 1 poziom magiczny, tak wiec czy tak wynika z tego ze albo mocno czaruja ale sa do zabicia (sama regeneracja nikogo niesmiertelnym nie czyni) albo stanowia wyzwanie w starciu ale nie boli tak magia. Tak czy tak trzeba te slabosci madrze wykorzystac bo ta armia jest tak samo do zbicia jak kazda inna.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
takie fell baty sa dosc latwe do zlapania - zajmuja w cholere miejsca na stole i juz nie jest tak latwo z wystawieniem ich w srodku formacji przeciwnika. A jak sie je zlapie jakims fastem, to od nastepnej tury mozna tam doslac jakies wsparcie (np. klocek ng) i je szybciutko wyeliminowac.
Wiekszym problemem jest wedlug mnie psychologia, ale z nia zawsze byl problem. Czasem jeden glupi terror na 9 nie wyjdzie i pozamiatane, mozna zabierac klocki do domu.
Wiekszym problemem jest wedlug mnie psychologia, ale z nia zawsze byl problem. Czasem jeden glupi terror na 9 nie wyjdzie i pozamiatane, mozna zabierac klocki do domu.
To hoperami screenuj zeby jak zablisko poleco ich zaszarzowac albo chariotami z magami (przy gienku zdadza strach) i powinien dac rade zjechac takie baty, a jak nie to i tak utrudnia ruch przeciwnikowi...mozna tez nad linia snotlingow pomyslec... no i fanole...
Jak sie dobrze wystawisz to zawsze fanole je uziemia a potem squigi charioty czy cokolwiek....
Jak sie dobrze wystawisz to zawsze fanole je uziemia a potem squigi charioty czy cokolwiek....
Wszystko git, ale co zrobić, jeżeli gramy na małe pkt. i to jeszcze na Border Patrolu?
Macie jakieś propozycje na 750 pkt np? 
EDIT: sorki, doszukałem się już odpowiedniego tematu. Jeżeli ktoś chce pochwalić się rozpą to zapraszam tutaj
: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=6342


EDIT: sorki, doszukałem się już odpowiedniego tematu. Jeżeli ktoś chce pochwalić się rozpą to zapraszam tutaj

Szkoda, że nie wymieniłeś wszystkich jednostek z podręcznika ... pewno dlatego, że slot rare jest tylko jeden na te pkt ...sharkoon pisze:pewnie Bk, wilki,ghule (może szkielety) wraity, i wszystko inne czego nie wymieniłem.

Ktoś ma coś bardziej treściwego do powiedzenia ??

taki też miałem zamiarKołek pisze:raczej pójdź w defens( full maszynek) i ostrą antymagie jezeli chcesz grywać z VC

Na VC full magia i antymagia, mag na wyvernie, oddzialy odporne na psycho i maszynki + fasty. Grac trzeba tak, zeby wagon z regenka jak najmniej nam ubil (spowalniac, zastawiac fastami, odciagac jesli przypadkiem ma hate), a skoncentrowac sie na wybiciu reszty.