1. Czy jeżeli jednostka posiada poisoned attacks i killing blow to czy jeżeli wypadnie 6 na prafienie to można rzucać jeszcze na ranienie by sprawdzić czy będzie killing blow?
2. Czy jeżeli przeciwnik jest trafiany automatycznie, a atakujący posiada poisoned attacks to czy można rzucać na atak by sprawdzić czy posion zadziała?
3. Czy jeżeli jednostka posiada broń z zasadą armour piercing i dodatkowo z innego źródła także otrzymuje tą zasadę (np. Banner of Murder u DE) to czy plusy z tych zasad sumują się? Pytam się bo są bronie, które mają ap -2 albo i więcej i czy można to jeszcze dopakować.
4. Można strzelać po zajęciu budynku w fazie strzału w tes samej turze? Np. jednostka shades wchodzi do budynku (nie biegła i może normalnie strzelać po ruchu) i może w fazie strzału strzelać czy nie? W podręczniku niestety nie ma rozwiązania tego problemu. Jezeli jest to go nie znalazłem.
5. Następna sytułacja. Steam Tank szarżuje na oddział piechoty. Ten ucieka przed szarżą i wbiega do lasu, który miał za sobą. Steam Tank szarżował powiedzmy na 12", a las jest 10" od niego więc wykonując szarżę powinien do niego wpaść (ST przy nieudanej szarży i tak jedzie tyle ile miał jechać). Czy wpada w ten las czy zatrzymuje się przed nim? Steam Tank rusza się jak chariot, a te nie mogą wjechać do lasu.
6. Wiem, że dużo tych pytań ale mam jeszcze jedno i i trochę zamotane
Assasin ujawnia się w oddziale shades (skrimischerzy w armii DE). Shades stoja minimalnie głębiej w lesie niż 2". Assasin zastępuje jednego shada, a ja gdzie go mam przestawić? Mogę go tak przestawić by stał bliżej niż 2" od krawędzi lasu?
Wiem, że pytanie wydaje się głupie ale miałem taką sytułację i było to niezmiernie dla mnie ważne, a mój przeciwnik sie upierał, że nie mogę tak wystawić tego shada i że muszę go wystawić tak jak innych cieni (czyli ponad 2" od krawędzi lasu). Kto ma rację?
