Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Co bardziej opłaca się kupić OB czy Slana?Słyszałem że w tej edycji Slan to kicz(Według mnie nie wiem do czego oni się czepiają).I na 2K pt. jakich hero wystawiać?Ja zawsze daje 2 SP i scara na 1500pt. do tego kawaleria klocek 20 Saurusów skinki no i oczywiście rojek.A teraz zaczynam nową epokę na 2K pt. (W KOŃCU!!).Jestem otwarty na wasze propozycje.
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
A czy wiecie jak u naszych lizaków otrzymać istotę o statach podobnych do star dragona za jedyne 135 pkt? Wystarczy jedynie na Veterana z Hide of The Cold Ones (fear, +1 T, +2 as, stupidity) użyć Bear's Anger z Lore of Beasts. Efekt? 5WS, 7T, 7S, 7A
Bolą tylko 2 woundy, no ale wszystko ma swoją cenę ^^
BTW czy Carnosaur daje +1 as?
Bolą tylko 2 woundy, no ale wszystko ma swoją cenę ^^
BTW czy Carnosaur daje +1 as?
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Po pierwsze trzeba by marnować moc engine na Bear's Anger aby mieć Lore of Beasts czy to opłacalne? Moim zdaniem nie bardzo.PapaProtoss pisze:A czy wiecie jak u naszych lizaków otrzymać istotę o statach podobnych do star dragona za jedyne 135 pkt? Wystarczy jedynie na Veterana z Hide of The Cold Ones (fear, +1 T, +2 as, stupidity) użyć Bear's Anger z Lore of Beasts. Efekt? 5WS, 7T, 7S, 7A
Bolą tylko 2 woundy, no ale wszystko ma swoją cenę ^^
BTW czy Carnosaur daje +1 as?
Po drugie to Carnosaur NIE daje +1 as.
Ostatnio zmieniony 7 maja 2009, o 20:34 przez Parravon, łącznie zmieniany 1 raz.
Parravon czemu niby nie mozna na veta? Wyssałeś to z palca...
Co do plujek to masz -1 za daleki zasięg. Jak trafiasz na 7 to poisony sie nie licza.
Co do plujek to masz -1 za daleki zasięg. Jak trafiasz na 7 to poisony sie nie licza.
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
Marnowanie mocy silnika? Nie rozumie. Przecież u nas tylko Slann, któremu uprzednio wybraliśmy Lore of Beasts mógłby użyć tego spella.
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Jak byś czytał podręcznik to byś wiedział że engine ma 3 moce do wyboru a jedną z nich jest "The Arcane Configuration"
dzięki której skinek zna jednego wybranego lora do końca tury a wszystkie czary są tańsze o jeden.
A co do dawania Slannowi Lore of Beasts to by była dopiero masakra.
dzięki której skinek zna jednego wybranego lora do końca tury a wszystkie czary są tańsze o jeden.
A co do dawania Slannowi Lore of Beasts to by była dopiero masakra.
To chyba Ty poczytaj podrecznik przyjacielu skinek zawsze uzywa lore of heavens, a moc "arcane configuration" daje mu tylko + 1 do casta z wybranej lory, a nie ze zna cala loreParravon pisze:Jak byś czytał podręcznik to byś wiedział że engine ma 3 moce do wyboru a jedną z nich jest "The Arcane Configuration"
dzięki której skinek zna jednego wybranego lora do końca tury a wszystkie czary są tańsze o jeden.
pzdr
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
-
- Plewa
- Posty: 5
Rozumiem że licząc strzał skinkami może wyjść coś takiego:
-1 za ruch, -1 za daleki zasięg, -1 za podwójny strzał, czyli trafiam na 7, dobrze liczę?
-1 za ruch, -1 za daleki zasięg, -1 za podwójny strzał, czyli trafiam na 7, dobrze liczę?
- PapaProtoss
- Wałkarz
- Posty: 99
- Lokalizacja: Gdynia
Parravon, Kapitan Chaos Tobie te pomysły podsyła?
Poza tym Beasts w niektórych sytuacjach jest świetny - The Beast Cowers zatrzymuje jakiegoś dopakowanego smoka na 1 turę oraz sprawia, że w tej turze CC nie atakuje; Wolf's Hunt - gdy nie doszarżujesz; Hunter's Spear - nienajgorszy MM (btw czy on zadaje D3 woundów jak każdy bolt thrower?).
Poza tym Beasts w niektórych sytuacjach jest świetny - The Beast Cowers zatrzymuje jakiegoś dopakowanego smoka na 1 turę oraz sprawia, że w tej turze CC nie atakuje; Wolf's Hunt - gdy nie doszarżujesz; Hunter's Spear - nienajgorszy MM (btw czy on zadaje D3 woundów jak każdy bolt thrower?).
"Jestem Żółtą Magnetyczną Gwiazdą, która otacza centralny, zielony Zamek Symbolizacji
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Przewodnikiem mi Żółty Samoistny Człowiek
Jestem otwarty dla wyższych wymiarów
I przekraczam granice wyobraźni..."
Nie te pomysły podsyła mi twoja staraPapaProtoss pisze:Parravon, Kapitan Chaos Tobie te pomysły podsyła?
A jak chcesz grać na Lore of Beasts to twoja sprawa dla mnie są ciekawsze rzeczy.
The Hunter's Spear nie zadaje D3 woundów.
Nikt niema +1, tylko prog wyjsciowy kazdego czaru z wybranej domeny jest o 1 łatwiejszy dla każdego maga posługującego się ta domenaJasif pisze:To chyba Ty poczytaj podrecznik przyjacielu skinek zawsze uzywa lore of heavens, a moc "arcane configuration" daje mu tylko + 1 do casta z wybranej lory, a nie ze zna cala loreParravon pisze:Jak byś czytał podręcznik to byś wiedział że engine ma 3 moce do wyboru a jedną z nich jest "The Arcane Configuration"
dzięki której skinek zna jednego wybranego lora do końca tury a wszystkie czary są tańsze o jeden.
pzdr
To następnym razem czytaj a nie zerkaj.Nie wyssałem tego z palca tylko źle zerknąłem na opis "Hide of The Cold Ones"
A myślałem ze Kapitan Chaos to meżczyznaNie te pomysły podsyła mi twoja stara
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Podpatrzone na forum The Pyramid Vault:
Slann lub Oldblood dostaje Horn of Krygor (stubborn dla kawalerii w 12"), każdy bohater na Cold One daje stubborna dowolnemu oddziałowi do którego wejdzie
Slann lub Oldblood dostaje Horn of Krygor (stubborn dla kawalerii w 12"), każdy bohater na Cold One daje stubborna dowolnemu oddziałowi do którego wejdzie
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Stary patent, czytalem to juz oczywiscie ze potwierdzone, jak bohater ma cold one'a pod soba, to ma stubborn, wiec wchodzac do oddzialu daje oddzialowi stubborn
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.