Jeśli ma być tak fajnie następnym razem jak było ostatnio, to zagram nawet jeśli nie zgłosicie tego do ligi.
Pardoxal Empires! - 27.06.09 Wa-wa - Jest regulamin!
Re: Pardoxal Empires! - jedniodniowa kampania WFB 2.05.09 Wa-wa
Wstydzę się tego co teraz napiszę:
Jeśli ma być tak fajnie następnym razem jak było ostatnio, to zagram nawet jeśli nie zgłosicie tego do ligi.
Jeśli ma być tak fajnie następnym razem jak było ostatnio, to zagram nawet jeśli nie zgłosicie tego do ligi.
Witam,
Jest już jakiś ogólny termin drugiej częsci kampanii?
. Spora część znajomych teraz żałuje, że zdecydowali się na majówkę odpuszczając taki turniej 
Jestem też bardzo ciekaw formatu punktowego. Najchętniej widziałbym 1999 - bo będzie najwięcej woja na stole, a to do kampanii pasuje znakomicie.
Jest już jakiś ogólny termin drugiej częsci kampanii?
Jestem też bardzo ciekaw formatu punktowego. Najchętniej widziałbym 1999 - bo będzie najwięcej woja na stole, a to do kampanii pasuje znakomicie.
Reanimujmy temat: wiadomo coś o kolejnej odsłonie? Specjalnie na nia kupiłem sobie gościa na gryfie (taki fluff, arcykapłan ginie i wybrany zostaje młody niedoświadczony król-turbo warzywo).
Panowie sprężajcie się, królestwa są głodne podboju!!
Panowie sprężajcie się, królestwa są głodne podboju!!
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
a moje jest głodne nie dostania kolejnego wpier***u :p
Ja organizacyjnie sie nie wypowiem, ale rulespackowo takie będą moje propozycje (Czarek przedstawi swoje i wybierzecie co wolicie;))
- najmniejsze Królestwa atakują pierwsze
- bazowe pts 2100 na armię -/+4 za każde stracone/zajęte pole poniżej/powyżej startowych 25 (czyli : ludzie 2140, elfy 2124, chaos 2096, trupy 2072, podziemie 2068)
- pola specjalne małe usunięte, każde Królestwo dostanie dodatkowe pole duże. Można korzystać z mocy tylko jednego pola na bitwę (decyduje się przed bitwą)
- artefakty - każde Królestwo ma 1 artefakt, władca może go wręczyc dowolnemu wasalowi by używał go w trakcie bitwy. Artefakt można stracić w bitwie, można też go przehandlować innemu Królestwu
- scenariusze - wiosenny - Czas Wilków i Zimy - ostra zima przedłuża się i lasy rozbrzmiewają wyciem wygłodniałych wilków, których nie odstrasza już ani ogień ani szczęk oręża. Oddział na początku fazy ruchu znajdujący się w lesie otrzymuje 1D3 hitów z S3, w wypadku maszyn hity otrzymuje zawsze załoga (precz z kampowaniem magów po lasach ;P)
- najmniejsze Królestwa atakują pierwsze
- bazowe pts 2100 na armię -/+4 za każde stracone/zajęte pole poniżej/powyżej startowych 25 (czyli : ludzie 2140, elfy 2124, chaos 2096, trupy 2072, podziemie 2068)
- pola specjalne małe usunięte, każde Królestwo dostanie dodatkowe pole duże. Można korzystać z mocy tylko jednego pola na bitwę (decyduje się przed bitwą)
- artefakty - każde Królestwo ma 1 artefakt, władca może go wręczyc dowolnemu wasalowi by używał go w trakcie bitwy. Artefakt można stracić w bitwie, można też go przehandlować innemu Królestwu
- scenariusze - wiosenny - Czas Wilków i Zimy - ostra zima przedłuża się i lasy rozbrzmiewają wyciem wygłodniałych wilków, których nie odstrasza już ani ogień ani szczęk oręża. Oddział na początku fazy ruchu znajdujący się w lesie otrzymuje 1D3 hitów z S3, w wypadku maszyn hity otrzymuje zawsze załoga (precz z kampowaniem magów po lasach ;P)
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." 
Jeśli już to niech bazowe pts będzie 1999 na armię lub coś koło tego np. 1900/1950 a następnie -/+ 4 a każde stracone/zajęte pole poniżej/powyżej startowych 25.Cyel pisze:- bazowe pts 2100 na armię -/+4 za każde stracone/zajęte pole poniżej/powyżej startowych 25 (czyli : ludzie 2140, elfy 2124, chaos 2096, trupy 2072, podziemie 2068)
Ostatnio takiego formatu nie ma na żadnych turniejach, zapewnia maks regimentów no i właśnie ten format mieliśmy przetestować w drugiej częsci kampanii o ile pamiętam z poprzednich stron tego wątku (był w planach)
Królestwa bez Lordów? Jakoś tego sobie nie wyobrażam... A królem ma być krasnoludzki thane albo elficki zwykły noble.Kal_Torak pisze:Jeśli już to niech bazowe pts będzie 1999 na armię lub coś koło tego np. 1900/1950 a następnie -/+ 4 a każde stracone/zajęte pole poniżej/powyżej startowych 25.Cyel pisze:- bazowe pts 2100 na armię -/+4 za każde stracone/zajęte pole poniżej/powyżej startowych 25 (czyli : ludzie 2140, elfy 2124, chaos 2096, trupy 2072, podziemie 2068)
Ostatnio takiego formatu nie ma na żadnych turniejach, zapewnia maks regimentów no i właśnie ten format mieliśmy przetestować w drugiej częsci kampanii o ile pamiętam z poprzednich stron tego wątku (był w planach)
Królowie to są w rodzimych ziemiach, conajwyżej wysłali swoich dobrze zapowiadających się "nobli", "thanów", "synów", "córki" aby wprawiali się w rolę i zyskali doświadczenie 
Fluff to Fluff. Stąd nie ma sensu wyobrażać sobie lordów czy baronów - to już rzecz gustu.
Mi raczej zależy na większych armiach. Zresztą właśnie motyw Lorda zajmującego 2 sloty herosa był spowodowany zwiększeniem liczebności armii w rozpiskach. Stąd 1999 będzie się nadawał lepiej. No i jest to coś nowego, bo ileż można grać na 2000+ albo 1200-1500...
No chyba, że na 2999 ale to chyba już za dużo
Fluff to Fluff. Stąd nie ma sensu wyobrażać sobie lordów czy baronów - to już rzecz gustu.
Mi raczej zależy na większych armiach. Zresztą właśnie motyw Lorda zajmującego 2 sloty herosa był spowodowany zwiększeniem liczebności armii w rozpiskach. Stąd 1999 będzie się nadawał lepiej. No i jest to coś nowego, bo ileż można grać na 2000+ albo 1200-1500...
No chyba, że na 2999 ale to chyba już za dużo
Format 2999 też mi się wydaje najlepszy, ale w jego przypadku chyba czasu będzie za mało aby stoczyć wszystkie bitwy. Jeśli zaś organizatorzy uznają, że turniej udzwignie ten format to również jestem jak najbardziej za.
W innym wypadku jestem za wcześniejszym planem czyli 1999. Ten format ma również ten plus, że równowaga czy też balans między armiami jest lepszy (większe znaczenie mają umiejętności dzięki liczbie regimentów zwłaszcza corów oraz brak największych przegięć towarzyszących formatom 2000+).
W innym wypadku jestem za wcześniejszym planem czyli 1999. Ten format ma również ten plus, że równowaga czy też balans między armiami jest lepszy (większe znaczenie mają umiejętności dzięki liczbie regimentów zwłaszcza corów oraz brak największych przegięć towarzyszących formatom 2000+).
Chcesz to wysyłaj swoich córki/synów/noblów/thanów do walki. Ja jestem królem i zawsz mój lord osobiście staje do walki. chcesz mieć dużo regimentów corowych: nie wystawiaj lorda i już, nikt Ci nie każe. Adlaczego chcesz odebrać przyjemność innym?
Format 2999 jest fajnym pomysłem i też byłbym za. Ale logistycznie może być ciężko. W innym wypadku tylko 2000+. Bez lordów to nie to samo. 1999 jest miłe, ale nie w kampanii.
Format 2999 jest fajnym pomysłem i też byłbym za. Ale logistycznie może być ciężko. W innym wypadku tylko 2000+. Bez lordów to nie to samo. 1999 jest miłe, ale nie w kampanii.
Kubcio a czemu masz odbierać przyjemność tym co chcą grać na format 1999 czy jakikolwiek inny od ostatniego. Pamietaj, że to propozycja i raczej nie jest skierowana specjalnie względem odebrania Ci przyjemności z gry. Format i co bardziej pasuje do kampanii to rzecz gustu. Zdecydują ostatecznie orgowie.
Jak pisałem dla mnie są dwa rozwiazania 2999 albo 1999
. Jeśli nie przejdą to niech zostanie stary czyli 2000
- chyba że ktoś ma też jakąs ciekawą propozycję co do formatu. To pozwoliłoby podnieść atmosferę, wpleść w gre elementy intrygi i zdrady
(ten kto grał w gre o tron powinien wiedzieć o co mi chodzi)
Nie było wcześniej propozycji 2999 stąd to raczej niewiadomo, ale wydaje mi się, że taki format jest wart rozważenia. Aczkolwiek sporo osób wcześniej widziało tą kampanie na 1999. Zawsze można zrobić głosowanie
Czreq wspominał również o możliwości walki parowej na kolejną odsłonę kampanii. Co myślicie nadtym aby na jedną rundę walk możnaby stoczyć walke parową? Oczywiście wtedy w mniejszym formacie (przynosiłoby się dwa rodzaje rozp. Pozwoliłoby to na większe kminienie w stylu z którymi singiel a z którymi parówka, oraz większe główkowanie nad rozpami. Ogólnie wyglądałoby to tak, że na kazdą turę starć każdemu królestwu przysługuje jedna możliwość wystawienia do obrony bądź ataku dwóch graczy. W tym wypadku jeśli atakujący od razu deklaruje atak dwóch graczy to obróńca wystawia dwóch obrońców po rozpatrzeniu rozpisek. Inna możliwość to atak jednego gracza, na który obrońca odpowiada wystawieniem dwóch graczy. W tym wypadku gracz atakujący dobiera drugiego zawodnika w odpowiedzi na obronę dwóch graczy.
Jeszcze ciekawiej byłoby gdyby fizycznie dałoby się bardziej wyeksponować sojusze podczas rozgrywki. Np. w przypadku ataku królestwo sojusznicze może w odpowiedzi wystawić do obrony swojego gracza. W tym wypadku obrońca korzysta z gracza królestwa sojuszniczego (władca królestwa może zawsze odrzucić pomoc). Jeśli sojusznik przegra to tracone są ziemie królestwa, które pierowtnie zostały zaatakowane (nie zaś sojusznika). Podobnie by to działalo w przypadku starć parowych. Jeśli atakujące królestwo atakuje dwoma graczami, obrońca może wystawić swojego gracza jak również skorzystać z pomocy sojuszniczego królestwa.
To pozwoliłoby podnieść atmosferę, wpleść w gre elementy intrygi i zdrady
(ten kto grał w gre o tron powinien wiedzieć o co mi chodzi)
Co wy na to? Gra nabrałaby niesamowitego smaczku
Jak pisałem dla mnie są dwa rozwiazania 2999 albo 1999
Nie było wcześniej propozycji 2999 stąd to raczej niewiadomo, ale wydaje mi się, że taki format jest wart rozważenia. Aczkolwiek sporo osób wcześniej widziało tą kampanie na 1999. Zawsze można zrobić głosowanie
Czreq wspominał również o możliwości walki parowej na kolejną odsłonę kampanii. Co myślicie nadtym aby na jedną rundę walk możnaby stoczyć walke parową? Oczywiście wtedy w mniejszym formacie (przynosiłoby się dwa rodzaje rozp. Pozwoliłoby to na większe kminienie w stylu z którymi singiel a z którymi parówka, oraz większe główkowanie nad rozpami. Ogólnie wyglądałoby to tak, że na kazdą turę starć każdemu królestwu przysługuje jedna możliwość wystawienia do obrony bądź ataku dwóch graczy. W tym wypadku jeśli atakujący od razu deklaruje atak dwóch graczy to obróńca wystawia dwóch obrońców po rozpatrzeniu rozpisek. Inna możliwość to atak jednego gracza, na który obrońca odpowiada wystawieniem dwóch graczy. W tym wypadku gracz atakujący dobiera drugiego zawodnika w odpowiedzi na obronę dwóch graczy.
Jeszcze ciekawiej byłoby gdyby fizycznie dałoby się bardziej wyeksponować sojusze podczas rozgrywki. Np. w przypadku ataku królestwo sojusznicze może w odpowiedzi wystawić do obrony swojego gracza. W tym wypadku obrońca korzysta z gracza królestwa sojuszniczego (władca królestwa może zawsze odrzucić pomoc). Jeśli sojusznik przegra to tracone są ziemie królestwa, które pierowtnie zostały zaatakowane (nie zaś sojusznika). Podobnie by to działalo w przypadku starć parowych. Jeśli atakujące królestwo atakuje dwoma graczami, obrońca może wystawić swojego gracza jak również skorzystać z pomocy sojuszniczego królestwa.
To pozwoliłoby podnieść atmosferę, wpleść w gre elementy intrygi i zdrady
Co wy na to? Gra nabrałaby niesamowitego smaczku
tak ogólnie, 1999 to kiepski format... było kilka takich turniejów.. jakoś mało kto chce do nich teraz wracać :/
poza tym, niektóre armie nie potrafią sobie poradzić z kilkoma rzeczami u przeciwnika nie posiadając lorda.
poza tym, niektóre armie nie potrafią sobie poradzić z kilkoma rzeczami u przeciwnika nie posiadając lorda.

