7 edycja
w poprzedniej edycji widziales kawe z +3 za szeregi oprocz khemrickiej? teraz jest tak samo jak wtedy sa klocki +2 byly klocki +2... (tylko tk jest w plecy bo ma ograniczenie kawalerzystow...) byly 12 sa 15 bk.. byly 8 kawy (imerialnej silverhelmow itp) sa 10... roznica prawie rzadna...Tomash pisze:Miałem raczej na myśli to, że jeszcze taniej (względnie) jest zrobić rank bonus na klocu piechoty niż na wagonie kawalerii. Pomijając oczywiście bretkę, widziałeś teraz na stole kawalerię z +3 za szeregi?
Ale masz rację, brak lappingu boli elitarną piechotę.
We Wrocławiu ostatnio jak widze VC to widze że taka chociaż jedna 15stka black knightów to standard.
            
			
									
									
						15-tka to +2 za ranki, to nikogo nie rusza. Pytałem o +3 do CR, czyli (w 7th ed.) dwudziestkę.
I zdaje mi się, że widziałem za czasów szóstej edycji na jakimś turnieju wagonik 15-u BK z thrallem w środku... aż strach podejść.
            
			
									
									I zdaje mi się, że widziałem za czasów szóstej edycji na jakimś turnieju wagonik 15-u BK z thrallem w środku... aż strach podejść.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny 
 
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
						A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
W dziale rozpisek macie dwie rozpy VC gdzie są 15 BK 
            
			
									
									
						Mówiłem, że to będzie standardHeinrich_von_Tod pisze:W dziale rozpisek macie dwie rozpy VC gdzie są 15 BK
- Murmandamus
 - Niszczyciel Światów
 - Posty: 4837
 - Lokalizacja: Radom
 
I ktoś ma jeszcze wątpliwoscie ze BK są grubo za tanie?hę?
            
			
									
									
						Dużo trudniej ?? Sorry, ale brak redirecta powoduje, że szarże można odginać jak się chce - wystarczy mieć dużo tanich jednostek jak DR, pieski i nie ma bata. Bretonnia strasznie na tym traci np., co mi się bardzo podoba.SlanesH pisze:A co sadzicie o zasadzie "enemy in the way" ? Mi sie ona nie podoba, duzo trudniej teraz trapa ustawic zeby po flee przeciwnik nie pojechal po reszcie
Nie może kombinować z Wheelem, tylko jedzie za twoim oddziałem po środkach.SlanesH pisze:No tak jak podejdziesz od niego bezposrednio to jest superAle jak jestes dalej to moze tak wywheelowac zeby mial kilku enemy in the way, a w moim przypadku sa to skinki
Matusz pisze:no i splewili mojego jedynego lora, Heavena.. był słaby a teraz jest beznadziejny bo nawet durne d3 przeżutow jedyny sensowny czar na malym magu nie jest nr. 1 i teraz nie mozna używac go do tego do czego zwyklem
You must be joking, right?
Heaven: 2 pociski na caly stol?!
Re rolle jedynek na trafianie i woundowanie ;]? - Toż to dla lizaków super czar...
Cometa też zła nie jest...
Pozostałe 2 czary też nie są jakieś mega słabe...
No spójrz na rysunek w RB. Masz jechać w kierunku, który wyznacza linia łącząca środek jednostki szarżującej i uciekającej. Pokazali też, że od razu robisz wheela (jeśli nie szarżujesz skirmishem). Dla mnie to jednoznaczne.Shino pisze:jak wywheelowac? przeciez srodek jest caly czas w tym samym miejscu...
Heaven stracił wg mnie. Głównie przez brak przerzutów na 1 miejscu. Ten przerzut 1 to się tylko biegaczowi przydawał w moim przypadku w poprzedniej edycji, bo po trafieniach mało co go przeżywało.
            
			
									
									Działam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę 



						


Czekaj, czekaj - czyli twierdzisz, ze szarzujac - mozesz wykonac wheel tylko na samym poczatku?? cos mi sie tu nie zgadza! prosze o cytat.Scimitar pisze:No spójrz na rysunek w RB. Masz jechać w kierunku, który wyznacza linia łącząca środek jednostki szarżującej i uciekającej. Pokazali też, że od razu robisz wheela (jeśli nie szarżujesz skirmishem). Dla mnie to jednoznaczne.Shino pisze:jak wywheelowac? przeciez srodek jest caly czas w tym samym miejscu...
Zgodze sie natomiast, ze musisz szarzowac po linii wyznaczajacej srodki.
Pedrecznik jasno mowi ze ma prawo jednostka dokonac "wheela" w dowolnym momencie szarzy aby dostawic sie jak najwieksza liczba modeli
w calym podreczniku nie znalazlem ! jednostka musi wykonac wheel tylko na poczatku swego movementu
Zgodze sie jednak, ze szarzuje sie po najkrotszej linni.
Twoja interpretacja, moze powodowac bledne rozumowanie - ostatnio spotkalem sie z interpretowaniem na turnieju:
mozesz wykonac obrot jednostka tylko na samym poczatku szarzy.
Przez 3min pomimo pokazania w podreczniku cytatu - pokazywali nam rysunek przykladowy, klocac sie nawet z sedzia.
Heaven lepszy? Wolne żarty! Pioruny teraz wymagają widoczności, kometa w zasadzie niewiele się zmieniła, a przeżuty nie dość ze splewione to jeszcze na 2 miejscu. Fajny jest 4+ ward ale w teori bo w praktyce jeszcze nie stosowałem  
 .
Wszystkie lory poza life, heaven i light są teraz bardzo dobre. Fire praktycznie ma wszystkie czary dobre, metal zjada kawe, shadow ma popychare która się lekko polepszyła (ale zasięg się skrócił ;/) no i boskiego pita. Poza tym shadow jest miękki. Beast jest fajny bardzo teraz bo z niego HE moge bez problemu losować bo każdy czar sie zawsze przyda
. Death też jest spoczo, obniża liderke  no i pociski.
Ogólnie 7 edycja bardzo mi się podoba bo jest przejrzysta i ciekawsza! Lepsze kombinowanie na logiczne zasady a nie na jakiś dziwnych kruczkach np. odpowiednie panikowanie przeciwnika. Poprzednio było o wiele głupiej, jakieś dziwne zależności od US i w ogóle tak że nigdy sie nie nauczyłem do końca na pamięć
 . A teraz wszsytko musi mieć US 5 i jest czysto i bajerka. Przebiegasz przes swoich? Oni mogą spierdzielać z Tobą. Poprzednio się uciekało jakoś tak pokracznie, nigdy nie wiadomo do końca gdzie co było polem do nadużyć (nie mówie wałków, chodzi o to że tak naprawde wszędzie mogłoby to praktycznie stać, mnostwo odchyłów i zakrętów, a teraz po idealnej prostej)
            
			
									
									
						Wszystkie lory poza life, heaven i light są teraz bardzo dobre. Fire praktycznie ma wszystkie czary dobre, metal zjada kawe, shadow ma popychare która się lekko polepszyła (ale zasięg się skrócił ;/) no i boskiego pita. Poza tym shadow jest miękki. Beast jest fajny bardzo teraz bo z niego HE moge bez problemu losować bo każdy czar sie zawsze przyda
Ogólnie 7 edycja bardzo mi się podoba bo jest przejrzysta i ciekawsza! Lepsze kombinowanie na logiczne zasady a nie na jakiś dziwnych kruczkach np. odpowiednie panikowanie przeciwnika. Poprzednio było o wiele głupiej, jakieś dziwne zależności od US i w ogóle tak że nigdy sie nie nauczyłem do końca na pamięć


