

w poprzedniej edycji widziales kawe z +3 za szeregi oprocz khemrickiej? teraz jest tak samo jak wtedy sa klocki +2 byly klocki +2... (tylko tk jest w plecy bo ma ograniczenie kawalerzystow...) byly 12 sa 15 bk.. byly 8 kawy (imerialnej silverhelmow itp) sa 10... roznica prawie rzadna...Tomash pisze:Miałem raczej na myśli to, że jeszcze taniej (względnie) jest zrobić rank bonus na klocu piechoty niż na wagonie kawalerii. Pomijając oczywiście bretkę, widziałeś teraz na stole kawalerię z +3 za szeregi?
Ale masz rację, brak lappingu boli elitarną piechotę.
Mówiłem, że to będzie standardHeinrich_von_Tod pisze:W dziale rozpisek macie dwie rozpy VC gdzie są 15 BK
Dużo trudniej ?? Sorry, ale brak redirecta powoduje, że szarże można odginać jak się chce - wystarczy mieć dużo tanich jednostek jak DR, pieski i nie ma bata. Bretonnia strasznie na tym traci np., co mi się bardzo podoba.SlanesH pisze:A co sadzicie o zasadzie "enemy in the way" ? Mi sie ona nie podoba, duzo trudniej teraz trapa ustawic zeby po flee przeciwnik nie pojechal po reszcie
Nie może kombinować z Wheelem, tylko jedzie za twoim oddziałem po środkach.SlanesH pisze:No tak jak podejdziesz od niego bezposrednio to jest superAle jak jestes dalej to moze tak wywheelowac zeby mial kilku enemy in the way, a w moim przypadku sa to skinki
Matusz pisze:no i splewili mojego jedynego lora, Heavena.. był słaby a teraz jest beznadziejny bo nawet durne d3 przeżutow jedyny sensowny czar na malym magu nie jest nr. 1 i teraz nie mozna używac go do tego do czego zwyklem
No spójrz na rysunek w RB. Masz jechać w kierunku, który wyznacza linia łącząca środek jednostki szarżującej i uciekającej. Pokazali też, że od razu robisz wheela (jeśli nie szarżujesz skirmishem). Dla mnie to jednoznaczne.Shino pisze:jak wywheelowac? przeciez srodek jest caly czas w tym samym miejscu...
Czekaj, czekaj - czyli twierdzisz, ze szarzujac - mozesz wykonac wheel tylko na samym poczatku?? cos mi sie tu nie zgadza! prosze o cytat.Scimitar pisze:No spójrz na rysunek w RB. Masz jechać w kierunku, który wyznacza linia łącząca środek jednostki szarżującej i uciekającej. Pokazali też, że od razu robisz wheela (jeśli nie szarżujesz skirmishem). Dla mnie to jednoznaczne.Shino pisze:jak wywheelowac? przeciez srodek jest caly czas w tym samym miejscu...