Blog VegaMStudio

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

Zablokowany
VegaMStudio
Chuck Norris
Posty: 522

Re: Blog VegaMStudio

Post autor: VegaMStudio »

Obrazek
Wip , zbroja jako tako nabrała wyglądu reszta oczywiście nie tknięta

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

Nie rob zdjec z flashem, bo oszukuje kolory :)

Podstawka mi sie nie podoba - te krzaczory sa okropne. Wole wersje bez dodatkow ;)
Zbroja ok, ale jak na moj gust przesadziles z rozmiarami odblaskow, szczegolnie w lewej dolnej czesci.

VegaMStudio
Chuck Norris
Posty: 522

Post autor: VegaMStudio »

o witam rapt ... dawno cie słychać nie było a już się stęskniłem za twoimi pracami ;p bez skojarzeń proszę , po prostu uważam je za dobre

roślinność na podstawce zniknęła częściowo bo tez mi jakoś nie podpasowała , fotkę zbroi robiłem w nocy i chyba miałem zmęczone oczy , rzeczywiście odblaski są kosmiczne za sprawą flesza , nie są aż tak rozległe jak na zdjęciu , w kolejnym wipie postaram się uniknąć takich rozbłysków

Awatar użytkownika
TomaszT
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107
Lokalizacja: Krakow (chwilowo na wygnaniu ;) )

Post autor: TomaszT »

Na zbroi bym położył jeszcze jakiś wash delikatny, bo za bardzo przejścia widać a na czerwonych obwódkach wokół elementów zbroi zrobiłbym jeszcze jakieś delikatne odbarwienia, bo trochę zbyt monotonne w stosunku do fajnie wycieniowanej zbroi.

VegaMStudio
Chuck Norris
Posty: 522

Post autor: VegaMStudio »

czerwień zmatowiłem i przyciemniłem lekkim glazem z brązu ... na czerwieniach będą widoczne szwy co przełamie tą czerwień bo sztucznie wygląda jak zauważyłeś ... nad zbroja jeszcze posiedzę , parę zabrudzeń i śladów po walce by zbroja nie była taka cukierkowa (myślę że jak zrobię skórę to i zbroja nabierze wyrazu)

Obrazek
fotka w dzień , skóra jak widać uzyskała podstawowy kolor do wymalowania mięśni (wszystko gładkie będzie jatka) ale po tym zabiegu sama zbroja nie będzie taka oczojebna , sama szata nie daje mi spokoju , zgodnie z książką to szata jest niebieska z czerwono / złotym wzorem co mi nie pasuje , pewnie zrobię całą bordowa ze złotymi zdobieniami , jaja będą też przy hełmie który jest najgorszy z całego modelu , co nie zmienia faktu ze cena za taki model jest tak kusząca a możliwości przerobienia modelu na własny użytek tak wielkie ze kto wie może pokuszę się o jeszcze jeden taki model i go urozmaicę troszeczkę ...

ps. jak się uda na dniach wrzucę konia pod jeźdźca pod Dragona z czasów wojen Napoleońskich

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

Zrob jakiegos oficera z pierwszej albo drugiej wojny swiatowej :)

VegaMStudio
Chuck Norris
Posty: 522

Post autor: VegaMStudio »

Obrazek
taki odcień będzie miała skóra , wymalowanie mięśni by nie wyglądało to płasko to męcząca zabawa , same nogi zajęły mi ok 20minut , szkoda ze nie mam więcej czasu by przysiąść

Awatar użytkownika
gildor_
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: gildor_ »

Ja bym jeszcze pokąbinował z glazami.
Gdybym ja go malował na skórę nałożyłbym jeszcze delikatnego glaza z fioletu i czerwieni.
Teraz jest IMO zbyt blada i nie naturalna.

VegaMStudio
Chuck Norris
Posty: 522

Post autor: VegaMStudio »

dzięki za radę miałem jeszcze przyciemniać brązami jak już będzie tarcza i mniej więcej będę wiedział jak pada cień ale może rzeczywiście pobawię się czerwieniami i fioletami

Obrazek

Awatar użytkownika
Zbyslaw
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Zbyslaw »

Zagłębienie w bicepsie lewej ręki jest zbyt, no, brązowe :D Oczywiście względem reszty skóry. Zbytnio się to kontrastuje. Popracowałbym trochę nad jego ciałem. Wydaje się płaskie. Mimo, że to zbyt proste, by mogło działać proponuje cienkiego washa.

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Trochę zbyt blady i lewa ręka trochę za słabo wycieniowana.

Awatar użytkownika
gildor_
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: gildor_ »

Ale bajerancka panorama! :)

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

nie, nie, panorama oznacza cos zupelnie innego :)

Nad skora faktycznie musisz jeszcze popracowac, sam wash nie wystarczy, tym bardziej przy modelu w tej skali.

VegaMStudio
Chuck Norris
Posty: 522

Post autor: VegaMStudio »

Obrazek

Awatar użytkownika
Miszczu
Chuck Norris
Posty: 429

Post autor: Miszczu »

Rozumiem że to WIP?
Bo mięśniom jeszcze daleko do gładkich przejść a co za tym idzie naturalności.
Nie wiem czy tez nie przesadziłeś trochę z tą ilością nacięć na zbroi.
Są za duże.. uderzenie wczesniej rozsypało by ten napierśnik (to nie hartowana stal) niż zostawiło takie duże i długie wżłobienie.
Ale to już możesz potraktować, jako czepialstwo człowieka, który biegła z żelastwem w ręku.

Z plusów.. miło widzieć kolejne postępy pracy. Ciekawe jaki będzie efekt finalny :D
-----------------------------------------------------------------------------------------
"kiedy ludzi kupa to i rycerz dupa"

Awatar użytkownika
Zbyslaw
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Zbyslaw »

dużo lepiej. Do ideału brakuje ale i tak jest się czym pochwalić. Nacięcie na "prawej klacie" :lol2: są zbyt płaskie. Jeśli już bawisz się w poprawianie to podkreśliłbym nacięcie jakimś drobnym highlightingiem. Ubranko i zbroja poza nacięciem o którym wspomniałem są świetne.

Awatar użytkownika
Shaga
Chuck Norris
Posty: 449
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Shaga »

Zdanie kompletnego amatora pewnie mało się liczy, bo ja jestem bliski posikania się z wrażenia, ale powiem, że jedna rzecz mnie razi. Mięśnie na udach - dwugłowy łączy się z czterogłowym, a przeciesz normalnie dwugłowy czyli ten po stronie wewnętrznej z przodu powinien zachodzić aż na kolano, tym bardziej u tak umięśnionego typa.
Pozdrawiam
www.shaga.pl (już nie taki) nowy (ale na pewno najlepszy) sklep Gdynia ul.Morska 173

Awatar użytkownika
gildor_
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: gildor_ »

Ja bym zglazował na dwarf flesha tą skórę. Przejścia były by nieco gładsze. Sam kolorek jest fajny.

Rapta
Kretozord
Posty: 1968
Lokalizacja: podwarszawa

Post autor: Rapta »

Mnie sie skora wgl nie podoba. Jest zbyt jasna jak na zolnierza biegajacego w sloncu. Poza tym takie ostre oddzielanie miesni to moze sie sprawdza przy orkach i generalnie modelach fantasy, ale napewno nie na figurce historycznej, ktora powinna byc jak najbardziej realistyczna (a przynajmniej taki kanon bylby stosowny). Przydaloby sie zdefiniowac skad pada swiatlo (bo narazie chyba zewszad) i popracowac nad rozlozeniem cieni wtedy. That's my opinion.

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Nie podobają mi się te przejścia pomiędzy mięśniami, wygłada to strasznie nierealistycznie.
Twarz też ma taką niewyraźną, to WIP?
Tarcza super.
Jeśli ktoś już o tym pisał, to sorry, nie czytałem wszystkiego.
Pozdrawiam

Zablokowany