
DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem
Re: DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem
Tylko pasuje odjąć od tego niektórych, bo chyba nie było pełnej 50tki teamów 

Bazyliszek:
Drużyna A wystawia napastnika. Drużyna B dostawia mu obrońcę.
Potem Drużyna B wystawia napastnika, a drużyna A daje mu obrońcę. I tak do wyczerpania zasobów ludzkich.
Euro:
Drużyna A wystawia napastnika. Drużyna B wystawia mu dwóch obrońców. Napastnik wybiera obrońcę. Obrońca, który nie został wybrany, wraca do drużyny.
Następnie Drużyna B wystawia napastnika. Drużyna A wystawia mu dwóch obrońców. Napastnik wybiera obrońcę. Obrońca, który nie został wybrany, wraca do drużyny.
I tak do wyczerpania zasobów ludzkich.
pozdrawiam
Furion
Drużyna A wystawia napastnika. Drużyna B dostawia mu obrońcę.
Potem Drużyna B wystawia napastnika, a drużyna A daje mu obrońcę. I tak do wyczerpania zasobów ludzkich.
Euro:
Drużyna A wystawia napastnika. Drużyna B wystawia mu dwóch obrońców. Napastnik wybiera obrońcę. Obrońca, który nie został wybrany, wraca do drużyny.
Następnie Drużyna B wystawia napastnika. Drużyna A wystawia mu dwóch obrońców. Napastnik wybiera obrońcę. Obrońca, który nie został wybrany, wraca do drużyny.
I tak do wyczerpania zasobów ludzkich.
pozdrawiam
Furion
ja jestem za Pytaniami w ankiecie:
1 głosowanie
1) Czy jestes za obostrzeniami
a)tak
b)nie
(jesli "nie" koniec ankiety - zwykłe limited)
2)
czy chcesz format:
a)limited
b)BP+limited
c)BP+R
(jesli Bp+r koniec ankiety)
3)
czy chcesz dodatkowo (przy wyboerze BP+limited / limited)
a)zminiejszenie ilosci magii
b)bez dublowania rare i triplowania special (wyj HE)
c) obydwa
4)
obostrzenie magii:
na LV
na PD
inna opcja której nie znam
Wiecej nie trza głosowan - niech wybiora w jednym, bo wazny jest czas
10dni w globalnym ogłoszeniu wypowiedz tylko kapitanów - bez zbednego gadania co sie nie podoba.
krótko zwieżle i bez akcji miesiecznego głosowania. kto nie głosował - znaczy nie interesował sie DMP
Majac odpowiedz na te pytania kazdy org sobie poradzi
Zadnego otwartego pytania bo jest to bez sensu
można tez spytac o system doboru przeciwników. mnie sie podobał ten z DMP. ten z Euro wydaje mi sie sensowny tylko na Euro gdzie jest 8os w teamie.
1 głosowanie
1) Czy jestes za obostrzeniami
a)tak
b)nie
(jesli "nie" koniec ankiety - zwykłe limited)
2)
czy chcesz format:
a)limited
b)BP+limited
c)BP+R
(jesli Bp+r koniec ankiety)
3)
czy chcesz dodatkowo (przy wyboerze BP+limited / limited)
a)zminiejszenie ilosci magii
b)bez dublowania rare i triplowania special (wyj HE)
c) obydwa
4)
obostrzenie magii:
na LV
na PD
inna opcja której nie znam
Wiecej nie trza głosowan - niech wybiora w jednym, bo wazny jest czas
10dni w globalnym ogłoszeniu wypowiedz tylko kapitanów - bez zbednego gadania co sie nie podoba.
krótko zwieżle i bez akcji miesiecznego głosowania. kto nie głosował - znaczy nie interesował sie DMP
Majac odpowiedz na te pytania kazdy org sobie poradzi
Zadnego otwartego pytania bo jest to bez sensu
można tez spytac o system doboru przeciwników. mnie sie podobał ten z DMP. ten z Euro wydaje mi sie sensowny tylko na Euro gdzie jest 8os w teamie.
Witam.
Jako że nasz skład będzie w tym roku obecny, to również chciałem dodać coś od siebie.
Całkowicie zgadzam się z Jankielem, gdyż uważam, że sama drużyna, niejako stanowi przycięcie.
Trzeba tak złożyć skład, aby mieć odpowiednie kontry na inne armie.Uważam iż bez problemu można przygotować sobie w drużynie odpowiedzi na te najmocniejsze armie.
A samo kombinowanie przy ustawieniu paringów drużyny to jest to co mnie kręci przy drużynówkach.
Ograniczenia są ok na turnieje singlowe, gdzie trzeba mieć uniwersalną armię i dobrze jest aby siły armii były wyrównane. W wypadku drużynówki wystarczy dobrze zrobić paringi i tym samym można "przechwycić" te silne armie, kontrarmiami na nie przygotowanymi.
Natomiast przy drużynówkach można sobie pozwolić na wzięcie innych niestandardowych rozp, które to przy singlu są mało uniwersalne, a na drużynówce mają rację bytu, tak jako kontra, czy też np jako armie do przetrzymania przeciwnika.
Wiem, że głosowania są modne i można się polansić przedstawiając swoje pomysły, ale uważam, że najprostsze systemy są najlepsze.
Zresztą jakiekolwiek przycięcia wspierają najmocniejsze składy, gdyż bez względu na to jakie będą ograniczenia i tak ci najmocniejsi wymaksują rozpiski, gdyż mają większy dostęp do figurek/armii.
Podoba mi się ten system, który do tej pory był na DMP,
ale jeśli wejdą jakieś ograniczenia, to oczywiście my też się do nich dopasujemy
Pozdrawiam
Holan
Jako że nasz skład będzie w tym roku obecny, to również chciałem dodać coś od siebie.
Całkowicie zgadzam się z Jankielem, gdyż uważam, że sama drużyna, niejako stanowi przycięcie.
Trzeba tak złożyć skład, aby mieć odpowiednie kontry na inne armie.Uważam iż bez problemu można przygotować sobie w drużynie odpowiedzi na te najmocniejsze armie.
A samo kombinowanie przy ustawieniu paringów drużyny to jest to co mnie kręci przy drużynówkach.
Ograniczenia są ok na turnieje singlowe, gdzie trzeba mieć uniwersalną armię i dobrze jest aby siły armii były wyrównane. W wypadku drużynówki wystarczy dobrze zrobić paringi i tym samym można "przechwycić" te silne armie, kontrarmiami na nie przygotowanymi.
Natomiast przy drużynówkach można sobie pozwolić na wzięcie innych niestandardowych rozp, które to przy singlu są mało uniwersalne, a na drużynówce mają rację bytu, tak jako kontra, czy też np jako armie do przetrzymania przeciwnika.
Wiem, że głosowania są modne i można się polansić przedstawiając swoje pomysły, ale uważam, że najprostsze systemy są najlepsze.
Zresztą jakiekolwiek przycięcia wspierają najmocniejsze składy, gdyż bez względu na to jakie będą ograniczenia i tak ci najmocniejsi wymaksują rozpiski, gdyż mają większy dostęp do figurek/armii.
Podoba mi się ten system, który do tej pory był na DMP,
ale jeśli wejdą jakieś ograniczenia, to oczywiście my też się do nich dopasujemy

Pozdrawiam
Holan
A ja jestem za jakimiś ograniczeniami, chociażby tymi z BPR. Nie po to jadę na turniej, żeby grać bitwę z rozpiską, a nie z żywym człowiekiem.
pozdrawiam
Furion
pozdrawiam
Furion
Osobiście uważam, że bez względu na to czy są przycięcia, czy nie to i tak skill decyduje.
Wiele razy miałem okazję widzieć jak słaby gracz z wymaxowaną rozpą dostawał bęcki i na odwrót.
Nigdy nie gra się z rozpą, a z graczem.
BP+R niestety jest słaby, gdyż dopakowuje niektóre armie za bardzo, a niektóre są zbyt mocno pojechane. Może po wprowadzeniu porawek coś z tego będzie.
Poza tym wydaje mi się, że w wypadku drużynówek ograniczenia są dla mięczaków.
Pozdrawiam
Holan
Wiele razy miałem okazję widzieć jak słaby gracz z wymaxowaną rozpą dostawał bęcki i na odwrót.
Nigdy nie gra się z rozpą, a z graczem.
BP+R niestety jest słaby, gdyż dopakowuje niektóre armie za bardzo, a niektóre są zbyt mocno pojechane. Może po wprowadzeniu porawek coś z tego będzie.
Poza tym wydaje mi się, że w wypadku drużynówek ograniczenia są dla mięczaków.

Pozdrawiam
Holan
A jeśli kapitan z drużyny (tutaj Matek) nie gra już w battla i DMP ma głęboko w poważaniu to może głosować inna osoba z teamu? ^^
Pytanie Holan czy przy limited nie ma większego niezbalansowania. Przecież to własnie tam wychodzą największe różnice pomiędzy demonami,vc,empire a resztą.
Ja uważam, ze turniej nic by nie stracił jeżeli byłoby bp+r. Dostawianie również było by bardzo podobne.
Prawdę masz jednak mówiąc, że nigdzie indziej, a na drużynówkach limited ma największe zastosowanie.
Obie opcje mają plusy i minusy. Niech wypowie się lud.
Ja uważam, ze turniej nic by nie stracił jeżeli byłoby bp+r. Dostawianie również było by bardzo podobne.
Prawdę masz jednak mówiąc, że nigdzie indziej, a na drużynówkach limited ma największe zastosowanie.
Obie opcje mają plusy i minusy. Niech wypowie się lud.
i tutaj zaczyna sie makabra czyli pierdylion kazylionow opinii wszystkich graczy...zafael pisze:jak dla mnie system BP+limited
z ewentualnym, choć niekoniecznie, przycieciem do max 3ch magów w armii to idealna opcja
lekko modeluje rozpiski, nie ingerujac zbytnio w gre, ani pomysły graczy.
ty bys chcial BP+Limited, a ja uwazam ze np w przypadku DE, ktore nawet z BP+R nie sa w ogole pociete, byloby to juz mega przegieciem
sa jasne wyprobowane systemy:
Limited
BP+R (IMO BP bez R na duze pkt nie ma racji bytu)
Euro
WI/MB Comp
osobiste moje zdanie jest takie ze system jaki bedzie kompletnie mi powiewa, poki bedzie on w miare ograny i przetestowany na turniejach
nie robmy z tego tematu wishlistu
pzdr
Ostatnio zmieniony 27 maja 2009, o 22:41 przez thurion, łącznie zmieniany 2 razy.
A inne pytanie, Białystok opuścił DMP 2008, lecz na 2007,6, był obecny... czy zostaje pominięty w głosowaniu ;p z powodu braku składu na ostatniej drużynówce ? [w tym roku 100% się stawiamy, myślę, że mówie w imieniu całej drużyny].
Zalezy jakie. Fajne opcje magiczne z 20 PD są pocięte.a ja uwazam ze np w przypadku DE, ktore nawet z BP+R nie sa w ogole pociete,
Zawsze decydował. Jak byłem mały, to grałem swoimi DE na 2 kościach dispella z armiami full magicznymi i nie przegrywałem. Ale jak chcecie z cisnieniowej druzynówki zrobic lightowego singla (bo do tego sprowadza się przycinanie armii - z każdym miec równe szanse) przy browarze i kiełbachach, to się dostosuję.Tak jak Bless pisał. Wrogowie armijni i tak będą. Lepiej, żeby było na starcie 8:12 niż 2:18. Niech skill więcej decyduje.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Jankiel pisze:Zawsze decydował. Jak byłem mały, to grałem swoimi DE na 2 kościach dispella z armiami full magicznymi i nie przegrywałem. Ale jak chcecie z cisnieniowej druzynówki zrobic lightowego singla (bo do tego sprowadza się przycinanie armii - z każdym miec równe szanse) przy browarze i kiełbachach, to się dostosuję.Tak jak Bless pisał. Wrogowie armijni i tak będą. Lepiej, żeby było na starcie 8:12 niż 2:18. Niech skill więcej decyduje.

Na Limited parę armii odstaje, ale jest wyzwanie, by im dokopać. Na różne BPRy wiele armii ma "równe szanse", ale i tak najbardziej dopakowane są podręczniki same w sobie bardzo dobrze zbalansowane, z niewielką ilością słabych punktów (Nowe DE). Nie ma co ukrywać, że w obliczu pocięcia Demonów i VC to DE wyrastają do miana Nemesis, ale zasługa w tym tylko i wyłącznie BPR. No, ale coraz więcej osób tą armią gra, więc chyba jest ogólna akceptacja tego zjawiska:D
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Jankiel
Trafiają do mnie te argumenty odnośnie limited na DMP. Jest jedna taka drużynówka w roku i można na niej pograć bez balansu. Największy sens dostawiania jest wtedy jak armie są od siebie różne. Możliwe, że te różnice są zbyt małe przy bp+r.
Trafiają do mnie te argumenty odnośnie limited na DMP. Jest jedna taka drużynówka w roku i można na niej pograć bez balansu. Największy sens dostawiania jest wtedy jak armie są od siebie różne. Możliwe, że te różnice są zbyt małe przy bp+r.