
A teraz ja mam pytanie ostatni jak składałem chieftaina dałem mu dwie bronie a potem jeszcze "blade of black fury" czy to oznacza że będzie miał 6 ataków tak jak w ab?? (możliwe że gdzieś jest to wytłumaczone ale nie znalazłem).
Moderator: Hoax
Builderowi nie ufaj w kwestii zasad, bo czasem jest fałszywy jak serce Judasza.sztajgerland pisze:to oznacza że będzie miał 6 ataków tak jak w ab?? (możliwe że gdzieś jest to wytłumaczone ale nie znalazłem).
wtf?sztajgerland pisze:Tam na początku jest napisane że mogą korzystać z jego ld nawet jak jest w środku jednostki a potem tylko że jeśli się nie styka.