Dragon Age - dziś premiera ktoś kupił?
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Dragon Age - dziś premiera ktoś kupił?
A gdzie "Ale zajebiste screeny, epickie, a ten ostatni to już w ogóle"
A ogra pocisnąłem normalnie, zdispellowalem jego ulti, a pozniej wbiłem mu się od boku konnicą. Wykończyłem go dużą runką.
A ogra pocisnąłem normalnie, zdispellowalem jego ulti, a pozniej wbiłem mu się od boku konnicą. Wykończyłem go dużą runką.
W życiu bym na to nie wpadł Domyślam się, że nie wynika to z opisu tej umiejętności ? Próbowałem tylko wycia psa, ale nic to nie dawało. Zresztą przeszedłem tą walkę za 4 razem chyba, więc nie było źle...Raczej słabo to zaplanowałeś . Gdy ogr kogoś łapie Alister musi go ogłuszyć tarcza
Ja słyszałem o 80h graniaZ zapowiedzi wynikało iż gry starcza na 160h( głównego wątku) a ja ją przeszedłem po 50ciu z osiągnięciem 75% ukończonych pobocznych zadań ... to trochę słabo .
No raczej, że dobre screeny.A gdzie "Ale zajebiste screeny, epickie, a ten ostatni to już w ogóle"
Bawi mnie trochę ilość posoki na ciałach postaci w tej grze. Zwłaszcza gdy moja postać + pies byli nią ochlapani od stóp do głów po walce z 5 szczurami na początku gry
What ?A ogra pocisnąłem normalnie, zdispellowalem jego ulti, a pozniej wbiłem mu się od boku konnicą. Wykończyłem go dużą runką.
Ogry mają to do siebie, że mogą podnieść i zadusić postać, która ma poniżej 50%HP. Generalnie warto w taktyce ustawić każdemu, żeby brał potionka przy hp<50% Ewentualnie w przypadku Morri lepiej ustawić jej wyssanie życia. Taktyka z bieganiem jest spoko, ale sprawdza się tylko na wolniejsze stwory. Z takim smokiem to już trzeba mądrze skille stosować, zwłaszcza wszelkie zamrożenia/ogłuszenia.
Co do zmian ludzi w party - ja póki co gram zestawem Morri (mag ofensywny), Leilana (skrzynki, osłabianie wrogów z dystansu), Alistar (tank, chociaż mógłby byc mocniejszy, zwiększę mu życie jak dobiję siłę do 36) i ja (wojownik z 2 brońmi i nastawieniem na szybkość). Nie używam innych postaci, zostawiam je sobie na ewentualne przejście gry inna klasą
Co do zmian ludzi w party - ja póki co gram zestawem Morri (mag ofensywny), Leilana (skrzynki, osłabianie wrogów z dystansu), Alistar (tank, chociaż mógłby byc mocniejszy, zwiększę mu życie jak dobiję siłę do 36) i ja (wojownik z 2 brońmi i nastawieniem na szybkość). Nie używam innych postaci, zostawiam je sobie na ewentualne przejście gry inna klasą
uwaga spoiler !!!!
w misji Paragon of Her Kind (u skrzatów), po walce z królową pająków i przeczytaniu pamiętnika wyjścia do Dead Trench należy szukać na północy w tej samej lokacji - piszę to bo wczoraj szukałem tego %$#@!^&$ korytarzyka ze 2 godziny... a najlepsze jest że journal pisze że należy się cofnąć do innej lokacji to tak by oszczędzić Wam nerwów... a gra jest rewelacyjna - 3 magów w teamie niszczy system nawet na najwyższym poziomie - forcefield, zamrażanie i Mana Clasch to ZUO
żółwik,
Ż.
w misji Paragon of Her Kind (u skrzatów), po walce z królową pająków i przeczytaniu pamiętnika wyjścia do Dead Trench należy szukać na północy w tej samej lokacji - piszę to bo wczoraj szukałem tego %$#@!^&$ korytarzyka ze 2 godziny... a najlepsze jest że journal pisze że należy się cofnąć do innej lokacji to tak by oszczędzić Wam nerwów... a gra jest rewelacyjna - 3 magów w teamie niszczy system nawet na najwyższym poziomie - forcefield, zamrażanie i Mana Clasch to ZUO
żółwik,
Ż.
NA każdego bosa trzeba znaleźć taktykę stosowną do prowadzonej drużyny.
JA grę przeszedłem elfim magiem, nastawianym na walkę czarami żywiołów i specjaliście w leczeniu (darmowe zdejmowanie drużynie ran jest przydatne).
Sposób prosty, ale sprawdzony, zamieniamy kolesia w kamień lub zamrażamy i ciskamy w niego kamienną pięścią - postać roztrzaskuje się (jeżeli ktoś z drużyny trafi krytykiem, rezultat jest taki sam). Oczywiście nie zawsze się udaje i nie działa na bossów.
Krew można na szczęście wyłączyć, uważam że jest jej czasami za dużo i psuje to wizerunek postaci.
JA grę przeszedłem elfim magiem, nastawianym na walkę czarami żywiołów i specjaliście w leczeniu (darmowe zdejmowanie drużynie ran jest przydatne).
Sposób prosty, ale sprawdzony, zamieniamy kolesia w kamień lub zamrażamy i ciskamy w niego kamienną pięścią - postać roztrzaskuje się (jeżeli ktoś z drużyny trafi krytykiem, rezultat jest taki sam). Oczywiście nie zawsze się udaje i nie działa na bossów.
Krew można na szczęście wyłączyć, uważam że jest jej czasami za dużo i psuje to wizerunek postaci.
Jezu PG w Dragon Ageu?
a i fajna sprawa jeśli chodzi o unloki specjalizacji - wybierasz specjalizacje np. wybierając "złą" opcję w rozmowie a potem load i sumienie czyste a specjalizacja zostaje.
można bawić się arkane warriorem, daje radę i trochę się nim bawię - mam nawet sejva z wojowniczymi magami i tankiem ale ja wybrałem to samo co TY, mag to mag - przy czym spirit healer to podstawa (a wybór specjalizacji jest umiarkowany). Zestaw czarów dowolny choć mrożenie i fire balle, mana clash i klatka to podstawa. Fajne jest to że tak naprawdę każda szkoła oferuje coś sympatycznego - możliwości jest multum
czekam na Mody z nowymi kampaniami
Ż.
można bawić się arkane warriorem, daje radę i trochę się nim bawię - mam nawet sejva z wojowniczymi magami i tankiem ale ja wybrałem to samo co TY, mag to mag - przy czym spirit healer to podstawa (a wybór specjalizacji jest umiarkowany). Zestaw czarów dowolny choć mrożenie i fire balle, mana clash i klatka to podstawa. Fajne jest to że tak naprawdę każda szkoła oferuje coś sympatycznego - możliwości jest multum
czekam na Mody z nowymi kampaniami
Ż.
Trochę gram, ale mało bo czasu brak niestety.
Czy dają radę hybrydy mag/wojownik, złodziej/wojownik ? W sensie mam maga lub złodzieja ale pakuje dużo w siłę i kondycję i pcham do walki, a czarować wciąż potrafi. Bo chyba nie ma limitów, że mag nie może nosić jakiejś zbroi o ile tylko ma wystarczającą siłę ?
Czy dają radę hybrydy mag/wojownik, złodziej/wojownik ? W sensie mam maga lub złodzieja ale pakuje dużo w siłę i kondycję i pcham do walki, a czarować wciąż potrafi. Bo chyba nie ma limitów, że mag nie może nosić jakiejś zbroi o ile tylko ma wystarczającą siłę ?
Niby nie ma jednak będziesz miał na nich kosmiczne zmęczenie jak założą ciężką . Ewentualnie średnia kolcza która zmniejsza ten współczynnik gdy masz pełen set .ismael pisze: Czy dają radę hybrydy mag/wojownik, złodziej/wojownik ? W sensie mam maga lub złodzieja ale pakuje dużo w siłę i kondycję i pcham do walki, a czarować wciąż potrafi. Bo chyba nie ma limitów, że mag nie może nosić jakiejś zbroi o ile tylko ma wystarczającą siłę ?