No temat nie jest łatwy, dlatego też zapytałem.Byro pisze:W takim układzie temat jest cholernie ciężki. Niemniej i tak skłaniałbym się do jedynkowania cechy, a dopiero potem dodawaniu bonusów z przedmiotów. W końcu czar ten nie powoduje, że przedmiot staje się gorszy tylko jego użytkownik. Przedmiot wciąż daje mu dokładnie te same bonusy co zawsze.
To już trochę takie "pisanie", ale idąc tym tropem ja napiszę, ze przedmiot sprawia że użytkowik staje się lepszy, a czar to redukuje. Ale taka argumentacja to trochę błędne koło.
Ponadto - zwracam jeszcze raz uwagę, ze stosując zasadę "najpierw czar, potem modyfikatory" możemy mieć sytuacje jak opisałem powyżej.
Tak, ale tam są jakiejś "always" itp. a tu ich nie ma. Tylko że współczynnik spada do "1". Cały właśnie problem sprowadza się do tego braku jednoznacznego sprecyzowania, dzięki czemu taką argumentacją jak Błażeja można równie dobrze poprzeć moje stanowisko.Lukaszxx pisze:"bardzo podobne" pytanie pada w FAQ do woodów, co gdy w model trafiany na 6+ celuje model trafiający automatycznie - odp. rzuć na 4+ który przedmiot działa akurat w tej turze.
Na całe szczęscie grałem z Sergiuszem w Bielsku i ugadaliśmy na się na 4+ (chodziło o firestorm blade), wypadło na jego korzyść i graliśmy dalej w miłej atmosferze.
No właśnie.Lukaszxx pisze:tutaj to samo, akurat w żadnym miejscu nie jest to tak sprecyzowane żeby wyciągać aż tak jednoznaczne wnioski.
Weźmiecie na warsztat przy kolejnych uściśleniach? Bardzo uprzejmie proszę.Shino pisze:sprawa jest rzeczywiscie dosc sporna i trudno mi okreslic jak powinno byc
No momentami miałbym też takie wrażenie, ale to już zarzucanie kontrdyskutantowi złej woli, a tego wolałbym uniknąć. [/quote]Corvus Albus pisze:Jak dla mnie za dużo kombinujecie jak to obejść.
Służę uprzejmie.Byro pisze:Ok, przepraszam, może nieco zbyt agresywnie podszedlem do tematu, ale miło widzieć , że ktoś potrafi kulturalnie naprostować rozmówcę