Dziwne pytania o dziwne goliny(Nocne Gobliny)
Moderator: Kołata
Dziwne pytania o dziwne goliny(Nocne Gobliny)
Witam wszystkich zainteresowanych(lub zniechęconych) armią stworzoną przez Border P. czyli Nocnymi goblinami.
Widziałem też poprzednie pomysły likaona(a żebyś zdechł za porzucenie pomysłu armii Czarnych Orków! )
Sam jestem jednym z współautorów(jaskiniowa menażeria i sztandar rdzy to moje pomysły ).
Armia jest bardzo fajna, tylko żeby nią grać trzeba zrobić od groma i ciut ciut konwersji, ale mnie to nie zraziło i używam jej do uzupełnienia mojej orkowej(czy też raczej goblinowej) armii.
Na razie zmontowałem tyle modeli by grać w całości na nocnikach Likaona, więc bezczelnie korzystam sobie z zasady Hordy Łaa!(dwa cory, jeden spec i rare orki mogą wziąść od nocników) i gram na O&G, to całkiem fajne kombo, wreszczcie można mieć jednostki kobamatowe na poziomie a nie grać na samych czakach . Szczególnie podobają mi się trolle w specach, to jest TO.
Z moich testów wynika:
Tysiąletni/Straożytny squig : ciapa do potęgi N-tej, niby w walce fajny ale rzadko dochodzi bi łatwo go rozstrzelać i rozmagować
Wiedźmołapy: wreszcie orki mają coś co ogniste i magiczne ataki, o dodatkowych kościach rozproszenia nie wspomnę
Moja ulubiona kombinacja na 2000+ wygląda tak:
Lord- Goblinowy szaman(oczywiście nocny)(dwa power stone i dwa scrolle)
BBOB(szczęki imbada, najlepszy topór bashy)
Gobliński szaman (2x grybki i scroll)
Gobliński szaman (2x scrolle)
Rary
Olbrzym i Doomdiver
lub
Zębaczolot(N) i Doomdiver
lub
Tysiącletni(N) i doomdiver
Spece
Trolle(N), moja jaskiniowa Menażeria(N) lub wiedźmołapy(N)
Hopgobliny
Czuki x 2
Czuki x 2
Core
20x orków debeściaków ze sztandarem dającym kości rozproszenia
35x nocników na zasadach nocnych goblinów(N)(Full Wypas!)
10x batgoliny(N)
20x nocnych goblinów na zasadach O&G(Fanole x 3)
20x nocnych goblinów na zasadach O&G(Fanole x 3)
Czy to dobre kombo? Czy ktoś ma lepsze pomysł?
PS.
Jeszcze raz Likaon żeby cię tir przejechał za wycofanie się projektu armii czarnych orków
Widziałem też poprzednie pomysły likaona(a żebyś zdechł za porzucenie pomysłu armii Czarnych Orków! )
Sam jestem jednym z współautorów(jaskiniowa menażeria i sztandar rdzy to moje pomysły ).
Armia jest bardzo fajna, tylko żeby nią grać trzeba zrobić od groma i ciut ciut konwersji, ale mnie to nie zraziło i używam jej do uzupełnienia mojej orkowej(czy też raczej goblinowej) armii.
Na razie zmontowałem tyle modeli by grać w całości na nocnikach Likaona, więc bezczelnie korzystam sobie z zasady Hordy Łaa!(dwa cory, jeden spec i rare orki mogą wziąść od nocników) i gram na O&G, to całkiem fajne kombo, wreszczcie można mieć jednostki kobamatowe na poziomie a nie grać na samych czakach . Szczególnie podobają mi się trolle w specach, to jest TO.
Z moich testów wynika:
Tysiąletni/Straożytny squig : ciapa do potęgi N-tej, niby w walce fajny ale rzadko dochodzi bi łatwo go rozstrzelać i rozmagować
Wiedźmołapy: wreszcie orki mają coś co ogniste i magiczne ataki, o dodatkowych kościach rozproszenia nie wspomnę
Moja ulubiona kombinacja na 2000+ wygląda tak:
Lord- Goblinowy szaman(oczywiście nocny)(dwa power stone i dwa scrolle)
BBOB(szczęki imbada, najlepszy topór bashy)
Gobliński szaman (2x grybki i scroll)
Gobliński szaman (2x scrolle)
Rary
Olbrzym i Doomdiver
lub
Zębaczolot(N) i Doomdiver
lub
Tysiącletni(N) i doomdiver
Spece
Trolle(N), moja jaskiniowa Menażeria(N) lub wiedźmołapy(N)
Hopgobliny
Czuki x 2
Czuki x 2
Core
20x orków debeściaków ze sztandarem dającym kości rozproszenia
35x nocników na zasadach nocnych goblinów(N)(Full Wypas!)
10x batgoliny(N)
20x nocnych goblinów na zasadach O&G(Fanole x 3)
20x nocnych goblinów na zasadach O&G(Fanole x 3)
Czy to dobre kombo? Czy ktoś ma lepsze pomysł?
PS.
Jeszcze raz Likaon żeby cię tir przejechał za wycofanie się projektu armii czarnych orków
Dwa sloty na czaki to nie jest amia na samych czakach, a jakie dobre rzeczy mają orki w specach:
-herdy niby mogą sporo wytrzymać ale nic nie robią
-czarne orki za swą cenę do są do niczego
-jazda dzików też jest lipna
-hoppery(jedyny dobry ale zebranie 10 jest kosztowne)
-klopa jest średnia ale ujdzie
-orkowy rydwan tylko po bohatera
-goblińskie rydwany są jeszcze gorsze niż orkowe
-herdy niby mogą sporo wytrzymać ale nic nie robią
-czarne orki za swą cenę do są do niczego
-jazda dzików też jest lipna
-hoppery(jedyny dobry ale zebranie 10 jest kosztowne)
-klopa jest średnia ale ujdzie
-orkowy rydwan tylko po bohatera
-goblińskie rydwany są jeszcze gorsze niż orkowe
Jeśli jest twoim zdaniem średnia to nie umiesz po prostu strzelać. Na daleki zasięg masz taką samą szansę, że zaliczysz centrala jak, że trafisz czuką. A przy zniosie katapulty też często coś trafiają. Efekt jednego strzału z katapy jest większy od 2 czuk.EvilOne pisze:-klopa jest średnia ale ujdzie
To ja Ci powiem bez bicia, że ja też tak miałem. Po tym jak je wystawiłem dla testu to okazało się, że strzelanie nie jest takie straszne. Owszem czasem zdarzy sie misfire albo nie możesz zaliczyc centrala, ale celowanie wcale nie jest takie trudne. Pocwicz to też je pokochasz.EvilOne pisze:Przyznjaę się bez bicia nie umiem strzelać z dział i katapult, i ma złe wspomnienia z nimi związane
Uchylam się do prośby Deather, co za dużo to nie zdrowo. (wrzućcie to do tematu nocne gobliny coś kombinują)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii