Balancing Patch v 1.5
Moderator: Barbarossa
Re: Balancing Patch v 1.5
wiekszosc marudzacych naprawdo malo wie o OnG
1)zbroja -> pozwala wystawic BSB na butach. to juz 2 (slownie DRUGI) bohater potrafiacy wyciagnac 1+AS (procz tego broni sie juz tylko 5T) bo wardow w tej armii nie uswiadczysz. /ogolnie 2ga mag zbroja w armii/
a przerzut- nie bedzie mial az takiego znaczenia. Zycie pokazuje ze w zasadzie tylko bohaterowie zadaja jakiekolwiek obrazenia (ew. czasami jakis orcas w szarzy sie wespnie na wyzyn mozliwosci); najczesciej pierwszy szereg zielonych jest martwy zanim zdazy uderzyc. no i duzy AS pozostal-wiec na wiele jednostek ta opcja nie dziala
2)grzybek-fajna zabawka. prznajmniej uwalnia od totemu (ktorego tak naprawde nie za bardzo bylo komu nosic)
3)nerka-> ugrywalnia rydwany. bo z szarzami piechota to roznie bywa. Hate pozwala miec nadzieje na zabicie kilku undeadow,bo z demonami obejmie tylko bohaterow (za duzo atakow/inicjatywy)
4)broda->fajna,moze nawet BO wystawie? podstawowe zastosowania:
a)duza szaman nie utknie z animozji
b)warboss nie bedzie regularnie odjezdzal z bitew
c)byc moze pojawi sie jakis kozak co solo sprobuje swych sil
5)sztandar->moze i fajnie brzmi ale przypominam malkontentom ze w tej armii mag szmate wezmie albo bsb ,albo orc big uns,albo BO albo kawaleria (z czego ten przedmiot pozwalalby kawalerii rozprawic sie z wrightami->of korz po przezyciu ewentualnego S&S)-czyli jednostki nie pojawiajace sie zbyt czesto na stole.
Koszt-> calkowity koszt bohaterow sie nie zmieni (max=wartosc z AB+100+3x50) ale przy wycenie wlasciwej okazaloby sie ze znowu nic innego sie nie zmiesci.
Sloty->
speciale-tutaj luzik,mozna na cos wydawac punkty ponad pulap. nie mozliwe jest wystawienia nadmiarowego zestawu maszyny+rydwany. wiec dodatkow slot to ew.kawaleria/bo/squigi.
rare->tutaj ZAZNACZAM iz polaczenie 2x doom diver + cannon/manflaers jest niedozwolone. /bo slocik niemoze isc na maszny i DoW/ wiec dodatek moze byc przeznaczony na trolle/giganta. (pump wagon sie nie lapie chyba z powodow rydwanow ze speciali jedyna lyzka dziegciu w beczce miodu)
generalnie-> bardzo fajne zabaweczki. prawdopodobnie zmieniaja armie z -dla ogranej osoby- free frag na trudna w prowadzeniu. /pozwoli nawiazac walke...i osobiscie sklanialoby juz do proby realnej walki na turniejach/
i kwestia najwazniejsza:
byly 2 drogi-zostawic OnG na pastwe losu (i od swieta widywac gdzies w ogonku turniejowym jakiegos fanatyka) albo dokonac poprawek.
nie widze roznicy miedzy napisaniem 5 przedmiotow a zmiana kosztu polowy AB (koszt jednostek juz stanionych przez animozje/ przedmioty ktorych logiczne polaczenie jest drozsze niz pulapy na mag itemy).
chyba latwiej byloby napisac pelny homeArmyList (z pytaniem kto i w jakim czasie wykonalby b.duzej ilosci platestow)
pozostale zmiany:
VC-ok...nowsze armie moga obejsc tylko czarowaniem, duzy plus za wrighty(choc dla mnie od poczatku taki zapis bylby ok)
DE-a niech sobie jest i 2ga hydra. Hotek- ta zmiana ma swoje plusy jak i minusy
brakuje troche "umagicznienia" HE /albo z ksiazki albo ze sztandaru/
BTW:
do orgow-> bez nakladki na buildera nie ma opcji zrobienia rostera z wydrukiem. wiec bez kar za "solidna-recznie robiona rozpiske" spelniajaca wszystkie wymogi)
1)zbroja -> pozwala wystawic BSB na butach. to juz 2 (slownie DRUGI) bohater potrafiacy wyciagnac 1+AS (procz tego broni sie juz tylko 5T) bo wardow w tej armii nie uswiadczysz. /ogolnie 2ga mag zbroja w armii/
a przerzut- nie bedzie mial az takiego znaczenia. Zycie pokazuje ze w zasadzie tylko bohaterowie zadaja jakiekolwiek obrazenia (ew. czasami jakis orcas w szarzy sie wespnie na wyzyn mozliwosci); najczesciej pierwszy szereg zielonych jest martwy zanim zdazy uderzyc. no i duzy AS pozostal-wiec na wiele jednostek ta opcja nie dziala
2)grzybek-fajna zabawka. prznajmniej uwalnia od totemu (ktorego tak naprawde nie za bardzo bylo komu nosic)
3)nerka-> ugrywalnia rydwany. bo z szarzami piechota to roznie bywa. Hate pozwala miec nadzieje na zabicie kilku undeadow,bo z demonami obejmie tylko bohaterow (za duzo atakow/inicjatywy)
4)broda->fajna,moze nawet BO wystawie? podstawowe zastosowania:
a)duza szaman nie utknie z animozji
b)warboss nie bedzie regularnie odjezdzal z bitew
c)byc moze pojawi sie jakis kozak co solo sprobuje swych sil
5)sztandar->moze i fajnie brzmi ale przypominam malkontentom ze w tej armii mag szmate wezmie albo bsb ,albo orc big uns,albo BO albo kawaleria (z czego ten przedmiot pozwalalby kawalerii rozprawic sie z wrightami->of korz po przezyciu ewentualnego S&S)-czyli jednostki nie pojawiajace sie zbyt czesto na stole.
Koszt-> calkowity koszt bohaterow sie nie zmieni (max=wartosc z AB+100+3x50) ale przy wycenie wlasciwej okazaloby sie ze znowu nic innego sie nie zmiesci.
Sloty->
speciale-tutaj luzik,mozna na cos wydawac punkty ponad pulap. nie mozliwe jest wystawienia nadmiarowego zestawu maszyny+rydwany. wiec dodatkow slot to ew.kawaleria/bo/squigi.
rare->tutaj ZAZNACZAM iz polaczenie 2x doom diver + cannon/manflaers jest niedozwolone. /bo slocik niemoze isc na maszny i DoW/ wiec dodatek moze byc przeznaczony na trolle/giganta. (pump wagon sie nie lapie chyba z powodow rydwanow ze speciali jedyna lyzka dziegciu w beczce miodu)
generalnie-> bardzo fajne zabaweczki. prawdopodobnie zmieniaja armie z -dla ogranej osoby- free frag na trudna w prowadzeniu. /pozwoli nawiazac walke...i osobiscie sklanialoby juz do proby realnej walki na turniejach/
i kwestia najwazniejsza:
byly 2 drogi-zostawic OnG na pastwe losu (i od swieta widywac gdzies w ogonku turniejowym jakiegos fanatyka) albo dokonac poprawek.
nie widze roznicy miedzy napisaniem 5 przedmiotow a zmiana kosztu polowy AB (koszt jednostek juz stanionych przez animozje/ przedmioty ktorych logiczne polaczenie jest drozsze niz pulapy na mag itemy).
chyba latwiej byloby napisac pelny homeArmyList (z pytaniem kto i w jakim czasie wykonalby b.duzej ilosci platestow)
pozostale zmiany:
VC-ok...nowsze armie moga obejsc tylko czarowaniem, duzy plus za wrighty(choc dla mnie od poczatku taki zapis bylby ok)
DE-a niech sobie jest i 2ga hydra. Hotek- ta zmiana ma swoje plusy jak i minusy
brakuje troche "umagicznienia" HE /albo z ksiazki albo ze sztandaru/
BTW:
do orgow-> bez nakladki na buildera nie ma opcji zrobienia rostera z wydrukiem. wiec bez kar za "solidna-recznie robiona rozpiske" spelniajaca wszystkie wymogi)
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 10:00 przez quas, łącznie zmieniany 2 razy.
W końcu goboski będą trochę bardziej grywalne (czyt mniej losowe) i w końcu ludzie zaczną choć trochę się bać tej armii co już w tym temacie widać aż za dobrze Mogę się z każdym założyć (najlepiej o jakiegoś doomwheela 5 edycji... ), że za jakiś miesiąc, okaże się ni z tego ni z owego, że te przedmioty wcale nie są aż tak wygięte i nie dość, że ucichną wszyscy teraz krzyczący jaka to straszna ingerencja w zasady to pojawi się masa osób, które dalej będą sądziły, że orki są dużo słabsze od innych armii. Taka nasza polska przypadłość i tego nie zmienimy^^
@quas, mi nie chodzi o przegiecie przemdiotow tylko sama idee, do tej pory wykorzystywano modfyikacje zasad - nie tworzono nowych, IMO jest to dobra droga, to co teraz powstaje jest precedensem dla wielu innych akcji
czy jak skrzykne chlopakow z forum WoCh i zrobimy raban ze demony, a przynajmniej 0-1 furie powinny byc dopuszczone w specialach WoChu i bede o tym bez przerwy pierdzielil przez pol roku to oznacza ze tak bedzie? droga O&G pokazuje ze tak, a przeciez WoCh na duze singlowe punkty jest armia o podobnej mocy co nie modyfikowane orki...
uwazam ze obrana droga jest niewlasciwa, jestem za ugrywalnieniem orkow (sloty, modyfikacje (waagh=no fear)) ale tworzeniu nowych zasad jestem i zawsze bylem przeciwny
czy jak skrzykne chlopakow z forum WoCh i zrobimy raban ze demony, a przynajmniej 0-1 furie powinny byc dopuszczone w specialach WoChu i bede o tym bez przerwy pierdzielil przez pol roku to oznacza ze tak bedzie? droga O&G pokazuje ze tak, a przeciez WoCh na duze singlowe punkty jest armia o podobnej mocy co nie modyfikowane orki...
uwazam ze obrana droga jest niewlasciwa, jestem za ugrywalnieniem orkow (sloty, modyfikacje (waagh=no fear)) ale tworzeniu nowych zasad jestem i zawsze bylem przeciwny
Ponawiam prośbę o podanie właściwego linku do BP v. 1.5, ponieważ ten w pierwszym poście przekierowuje mnie na BP v. 1.4...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Ja jeszcze w takim razie poczekam trochę, aż nowa armia niszowa [ WE bo przecież jest nas coraz mniej i żeby wtoczyć się do top 10 to... ] dostanie marka slanesha zamiast ItP, s4 nie tylko na GG, jedyny! AS 1+, magiczną broń do HtH którą się opłaca wziąć, jakiś fajny sztandar, arcane zwiększający zdolności magiczne [ naturalnie wszystko w odpowiednich cenach coby nie psuć mi kombosów ] , bsb który może mieć kindreda, latacza w corach [ bo to teraz normalne ], naprawienie kindredow [ wardancer z innymi broniami, WR to samo + inne zbroje poza lightem ]...
lista życzeń każdej armii jest długa jednak bądzmy realistami.
fajnie że chłopakom z LS się chciało coś zrobić ale to chyba ciut za daleko poszli.
ja za mniejsze kłopoty z psychologią płace ogromną cenę nie mogąc uciekać od np szarży.
ja za moje wardy [mówię o m. itemach, zreszta i tak chyba z dwa są grywalne ] płace t3 i praktycznie brakiem SV,
mam mobilność i magiczne ataki, jednak przeciw armii która magicznie kombinuje to nie mam żadnego warda ani standardowo AS.
orkasy maja b. kiepsko z nowymi armiami, a WE cały czas zyskują widze, nie? Z demonami różowo, VC bez problemu [ szczególnie jak już zniesiono 0-2 ghoule, drakenhoff odzyskany i "nieco" magię im ugrywalniono ... ], lizaki loozik, szczórki nochem się wciąga, DE wiadomo free frag...
modyfikacja części zasad i zdolności [ jak animozja np ] oraz nawet sloty [ choć pewnie będzie jak koledzy mówią ] jest ok, ale z przedmiotami przegieliście szczególnie że wciąż pamiętam :
- tego nie zrobimy bo nie chcemy ingerować za głęgoko w AB ani tworzyć własnych.
no to chyba się to właśnie rypnęło.
choć w sumie, jeśli te modyfikacje coś dadzą to czekam, aż Panowie z LS usiądą nad WE.
mój kodex, chyba zdecydowanie najpóźniej wyjdzie, będę więc oczekiwał ugrywalnienia leśniaków w stosunku do armii nowszych.
lista życzeń każdej armii jest długa jednak bądzmy realistami.
fajnie że chłopakom z LS się chciało coś zrobić ale to chyba ciut za daleko poszli.
ja za mniejsze kłopoty z psychologią płace ogromną cenę nie mogąc uciekać od np szarży.
ja za moje wardy [mówię o m. itemach, zreszta i tak chyba z dwa są grywalne ] płace t3 i praktycznie brakiem SV,
mam mobilność i magiczne ataki, jednak przeciw armii która magicznie kombinuje to nie mam żadnego warda ani standardowo AS.
orkasy maja b. kiepsko z nowymi armiami, a WE cały czas zyskują widze, nie? Z demonami różowo, VC bez problemu [ szczególnie jak już zniesiono 0-2 ghoule, drakenhoff odzyskany i "nieco" magię im ugrywalniono ... ], lizaki loozik, szczórki nochem się wciąga, DE wiadomo free frag...
modyfikacja części zasad i zdolności [ jak animozja np ] oraz nawet sloty [ choć pewnie będzie jak koledzy mówią ] jest ok, ale z przedmiotami przegieliście szczególnie że wciąż pamiętam :
- tego nie zrobimy bo nie chcemy ingerować za głęgoko w AB ani tworzyć własnych.
no to chyba się to właśnie rypnęło.
choć w sumie, jeśli te modyfikacje coś dadzą to czekam, aż Panowie z LS usiądą nad WE.
mój kodex, chyba zdecydowanie najpóźniej wyjdzie, będę więc oczekiwał ugrywalnienia leśniaków w stosunku do armii nowszych.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Powiem szczerze, ze jestem troche zawiedziony nowym BP. Chodzi mi o O&G. Za zmiana slotow bylem i jestem jak najbardziej, ale wymyslanie swoich przedmiotow - w dodatku mega mocnych za smieszne punkty uwazam za slaby pomysl... Teraz do kazdej armii LS ma zamiar wypuszczac "swoje przedmioty" ?? Zastanawiam sie i mozliwe, ze na kohortowych turniejach te przedmioty beda zbanowane.
Reszta rzeczy jest mysle ok , mam nadzieje , ze nowy INdy Chd nie okaze sie nagle wygietym w kosmos i bedzie trzeba go banowac.
Reszta rzeczy jest mysle ok , mam nadzieje , ze nowy INdy Chd nie okaze sie nagle wygietym w kosmos i bedzie trzeba go banowac.
moim zdaniem wprowadzanie nowych przedmiotow to pomylka... EOT
jesli juz moge miec liste zyczen/sugestii odnosnie OK...:
- dac yheteem thick skinned - lub innego sejwa
- przesunac maneaterow do speciali
- butcher/hunter generalem
- obnizyc chociaz koszt pktowy niektorych modeli
- ironguci ws 4 - w koncu to elyta ...
- cos zrobic z magia zeby butcher tak po d...e nie dostawal
- wiecej traperow
dzieki za uwage...
jesli juz moge miec liste zyczen/sugestii odnosnie OK...:
- dac yheteem thick skinned - lub innego sejwa
- przesunac maneaterow do speciali
- butcher/hunter generalem
- obnizyc chociaz koszt pktowy niektorych modeli
- ironguci ws 4 - w koncu to elyta ...
- cos zrobic z magia zeby butcher tak po d...e nie dostawal
- wiecej traperow
dzieki za uwage...
przed chwila korzystalem.kamelot pisze:Ponawiam prośbę o podanie właściwego linku do BP v. 1.5, ponieważ ten w pierwszym poście przekierowuje mnie na BP v. 1.4...
sciagnelo sie bez problemu.
Thurion-> bez urazy ale OnG bez patcha sa na poziomie ogrow. potem jest dlugo,dlugo nic a dopiero potem zaczynaja sie armie srednie na poziomie WoCh. vide wyniki turniejow z obsada 20+ osob.
sloty sa. dodatkowe zasady (bo z wyjatkiem waaagh ich nie ma)/modyfikacja kosztow sa IMO bardziej ingerujace w zasady. Szczegolnie ze jak sie wczytasz w cala kompozycje armii to zaden potworek sie nie wlania. Rownie dobrze moznab napisac->wybierz bohatera, on i jego oddzial sa ItP albo general i kazdy oddzial OnG w 12" od niego maja ethernal hate na undead/demonic. Taka forma bylaby bardziej dopuszczalna? (bo to mniej wiecej to samo,a wszstkiego raczej sie miec nie bedzie)
choc to jest jakas forma precedensu (LS musi nadal trzymac rece na pulsie). Za to po ograniu/wjsciu kolejnch AB niektore obostrzenia sa ciete-to tez dobra droga.
nie przypuszczam zeby w/w wyeebalo w kosmos potege OnG (jezeli nawet to sie zedytuje cos i po sprawie).
i mimo iz nie jestem do konca obiektywny (zielona krew) to np w 8 ed patrzac z perspektywy przyzwoitego AB (oby) nie chcialbym patrzec na wyrugowanie z obiegu innej armii
(argument Polhammera to raczej odpada przy raczej powszechnej akceptacji BP)
Dobra robota, Panowie z LS! Brawa za smialosc zmian i przelamanie tabu "świetosci tekstów GW". Wreszcie mozemy zaczac mowic o "grze dla graczy".
Slusznie, ze VC dostały troche ulgi (serio, zaczeły tego potrzebować po wyjściu Lizaków i Skavenów). Mnie osobiscie najbardziej cieszy mozliwosc wziecia jednoczesnie Wraithow i Varga, choc i poluzowanie przy Drakenhoffie i Helmie da znowu kopa tej armii. Czarowanie jest mocniejsze, ale dla mnie to ma juz mniejsze znaczenie. Moze znowu bedzie mi sie chcialo wyjac trupy z szafy....
Widze, ze trzeba bedzie sie zainteresowac wreszcie tymi CHD, zeby mnie ktos nowym AB/ kompletnie nie zaskoczyl na turnieju.
No i na koniec - moi kochani zielonoskorzy.
Zmiany na duzy plus, ale kto sie boi, ze nagle czolowki masterow zostana zalane zieloną hordą? Ja nie mam takich obaw. Myśle, że teraz przestaniemy po prostu byc free fragiem, trampolina na ktorej robi sie 20pkt zeby skoczyc na wyzszy stoł. Bedzie mozna powalczyc, ale zmiany naprawde nie zrobia z tej armii drugich demonów. Ja kminie na na rozpa po tych zmianach juz druga dobę i wierzcie mi, ze narazie zadnego turbo komba nie udalo mi sie zmontować.
Slusznie, ze VC dostały troche ulgi (serio, zaczeły tego potrzebować po wyjściu Lizaków i Skavenów). Mnie osobiscie najbardziej cieszy mozliwosc wziecia jednoczesnie Wraithow i Varga, choc i poluzowanie przy Drakenhoffie i Helmie da znowu kopa tej armii. Czarowanie jest mocniejsze, ale dla mnie to ma juz mniejsze znaczenie. Moze znowu bedzie mi sie chcialo wyjac trupy z szafy....
Widze, ze trzeba bedzie sie zainteresowac wreszcie tymi CHD, zeby mnie ktos nowym AB/ kompletnie nie zaskoczyl na turnieju.
No i na koniec - moi kochani zielonoskorzy.
Zmiany na duzy plus, ale kto sie boi, ze nagle czolowki masterow zostana zalane zieloną hordą? Ja nie mam takich obaw. Myśle, że teraz przestaniemy po prostu byc free fragiem, trampolina na ktorej robi sie 20pkt zeby skoczyc na wyzszy stoł. Bedzie mozna powalczyc, ale zmiany naprawde nie zrobia z tej armii drugich demonów. Ja kminie na na rozpa po tych zmianach juz druga dobę i wierzcie mi, ze narazie zadnego turbo komba nie udalo mi sie zmontować.
Jako gracz O&G powiem tak - jestem happy
Postulowaliśmy dodanie orkom slotów i zostało to wprowadzone (poza faktem że ścięto rydwany, ale trudno).
Było też kilka innych propozycji zmian jednostek, jednak LS postanowiła pójść dalej i zrobić eksperyment.
Też na początku byłem sceptycznie nastawiony, ale tak to jest z nowościami.
Wydaje mi się jednak, że warto najpierw pograć, a potem zacząć narzekać. Przecież jak się okaże, że te itemy są zbyt mocarne, to będzie można to zmienić. Cieszy mnie odważny krok ze strony LS. Napewno lepsze to niż nic nie robienie i czekanie na nowe booki, podczas gdy na turniejach jest taka monotonia na stołach że szok.
Także czas zacząć playtesty. Na komentarze i krytykę przyjdzie czas potem.
Postulowaliśmy dodanie orkom slotów i zostało to wprowadzone (poza faktem że ścięto rydwany, ale trudno).
Było też kilka innych propozycji zmian jednostek, jednak LS postanowiła pójść dalej i zrobić eksperyment.
Też na początku byłem sceptycznie nastawiony, ale tak to jest z nowościami.
Wydaje mi się jednak, że warto najpierw pograć, a potem zacząć narzekać. Przecież jak się okaże, że te itemy są zbyt mocarne, to będzie można to zmienić. Cieszy mnie odważny krok ze strony LS. Napewno lepsze to niż nic nie robienie i czekanie na nowe booki, podczas gdy na turniejach jest taka monotonia na stołach że szok.
Także czas zacząć playtesty. Na komentarze i krytykę przyjdzie czas potem.
usmiechnolem sie do warbossa. dal slowo honoru ze nie bedzie odwiedzal sasiednich stolow w czasie wlasnych bitew.No i na koniec - moi kochani zielonoskorzy.
Zmiany na duzy plus, ale kto sie boi, ze nagle czolowki masterow zostana zalane zieloną hordą? Ja nie mam takich obaw. Myśle, że teraz przestaniemy po prostu byc free fragiem, trampolina na ktorej robi sie 20pkt zeby skoczyc na wyzszy stoł. Bedzie mozna powalczyc, ale zmiany naprawde nie zrobia z tej armii drugich demonów. Ja kminie na na rozpa po tych zmianach juz druga dobę i wierzcie mi, ze narazie zadnego turbo komba nie udalo mi sie zmontować.
BO zaczynaja machac lapami...ale tutaj wstrzymuje entuzjazm.
za to calkiem mozliwe ze po 2,5 roku skleje wreszcie Orc Boar Boyzow.
pierwsze playtesty pokaza jak sie to ma do rzeczywistosci. itemy w zasadzie daja jakkiekolwiek zasady na jednostkach /oprocz fear elves,animosity,stupidity/.
Fakt, calkiem niespodziewanie, przy nowych przedmiotach, Boar Boyz zaczynaja wyglądac sensownej. Dobrze, ze juz mam 12 pomalowanych.quas pisze:za to calkiem mozliwe ze po 2,5 roku skleje wreszcie Orc Boar Boyzow.
.
Dokladnie, dokładnie. Mam teraz kilka dni wolnego. Kto chce dostac oklep od nowych, lepszych orków?Także czas zacząć playtesty. Na komentarze i krytykę przyjdzie czas potem.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 11:07 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.
Tu chyba chodzi o kwestie o których wspomniał thurion, dlaczego Wochem mamy sobie nie zażyczyć lataczy i forsekanów w skirmishu? Nie chodzi o jakość tych przedmiotów, chociaż mogłyby być trochę droższe, ale o "sens" ich wprowadzenia.bless pisze: No i na koniec - moi kochani zielonoskorzy.
Zmiany na duzy plus, ale kto sie boi, ze nagle czolowki masterow zostana zalane zieloną hordą?
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.
Ogólnie podobają mi się te zmiany i uważam, że Thurion trochę przesadza z tym nagłym wzrostem potęgi orków.
Mimo wszystko trochę mu się nie dziwię. Wprowadzenie nowych przedmiotów to trochę daleko idące zmiany. Szczególnie, że po zmianach proponowanych przez JH już było chyba nienajgorzej?
Też życzę WoChowi furii w specialach albo chociaż forsakenów w skirmishu.
Mimo wszystko trochę mu się nie dziwię. Wprowadzenie nowych przedmiotów to trochę daleko idące zmiany. Szczególnie, że po zmianach proponowanych przez JH już było chyba nienajgorzej?
Też życzę WoChowi furii w specialach albo chociaż forsakenów w skirmishu.
A mógłby ktoś podać dokładny link do pliku pdf?
Jak klikam w "pobierz tutaj" to pojawia się jakiś błąd, a potem kilkam znowu i pojawia się stara wersja...
Jak klikam w "pobierz tutaj" to pojawia się jakiś błąd, a potem kilkam znowu i pojawia się stara wersja...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
A ja chcę automatycznie trafiającego ratlinga, sztormówe włączaną o ture, grywalnych stormverminów, skirmish na night runnersach, jakieś sensowne magiczne przedmioty, przerzuty na dzwonku jak dawniej i lizaka(jakiś czupaczups może być ) coby mi się gra nie znudziła...
Czemu wszyscy nagle tak się przestraszyli orków? z powodu 5 czy 6 nowych przedmiotów? Jeszcze nikt nie grał na nowych zasadach, a już jest krzyk, płacz i jesień średniowiecza. Ktoś krzyczy o WE, ktoś o blokowaniu tego na turniejach... chryste najpierw zagrajcie i się przekonajcie
Thurion: ligę tworzysz TY czy OGÓŁ graczy? Pokaż mi chociaż 1 osobę, która nie znając nowego bp sądzi, że orki nie są słabsze od innych armii, czy też nie mają trudniej niż inne armie? Proszę o chociaż 1 taką osobę, bo do chaosu znajdę choćby na tym forum ładnych parę osób...
Powtórzę się: jeszcze nikt nie grał na nowych zasadach, więc na jakiej podstawie uważacie to za przegięcie? Na jakiej podstawie chcecie to już teraz banować na turniejach?
Edit
Izo: sens jest taki, że WoCh sobie całkiem dobrze radzi i bez lataczy natomiast jak radziły sobie orki do tej pory?
Czemu wszyscy nagle tak się przestraszyli orków? z powodu 5 czy 6 nowych przedmiotów? Jeszcze nikt nie grał na nowych zasadach, a już jest krzyk, płacz i jesień średniowiecza. Ktoś krzyczy o WE, ktoś o blokowaniu tego na turniejach... chryste najpierw zagrajcie i się przekonajcie
Thurion: ligę tworzysz TY czy OGÓŁ graczy? Pokaż mi chociaż 1 osobę, która nie znając nowego bp sądzi, że orki nie są słabsze od innych armii, czy też nie mają trudniej niż inne armie? Proszę o chociaż 1 taką osobę, bo do chaosu znajdę choćby na tym forum ładnych parę osób...
Powtórzę się: jeszcze nikt nie grał na nowych zasadach, więc na jakiej podstawie uważacie to za przegięcie? Na jakiej podstawie chcecie to już teraz banować na turniejach?
Edit
Izo: sens jest taki, że WoCh sobie całkiem dobrze radzi i bez lataczy natomiast jak radziły sobie orki do tej pory?
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, o 11:16 przez gillead, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie wiem czy ominięcie Helfow i innych armii bylo celowe czy po prostu o nich zapomnieliscie.
Uwalniacie czarowanie/drakenhoffy i helmy w vc tak latwo jakby to wlasnie BoH byl win itemem w rozgrywce. A uwierzcie, nie jest takim itemem. Czy naprawde uwazacie ze czarujące Helfy sa tak niebezbieczne ze trzeba je ujebac?
zdjecie 1pd daloby wiele mozliwosci turniejowych. A wcale magia nie byłaby silniejsza od magii Lizakow, darkelfow, skavenow,vampirow.
pozdrawiam
Uwalniacie czarowanie/drakenhoffy i helmy w vc tak latwo jakby to wlasnie BoH byl win itemem w rozgrywce. A uwierzcie, nie jest takim itemem. Czy naprawde uwazacie ze czarujące Helfy sa tak niebezbieczne ze trzeba je ujebac?
zdjecie 1pd daloby wiele mozliwosci turniejowych. A wcale magia nie byłaby silniejsza od magii Lizakow, darkelfow, skavenow,vampirow.
pozdrawiam
1. Nie widzę ograniczeń skavenów?
2. Zmiany w OG bardzo fajne. Ludzie kochani, skończcie pierdolić że te koszty punktowe są z dupy! Ta biedna armia bez sejwów i żałosną liderką teraz ma coś sensownego. Te przedmioty w armii typu DE powinny kosztować po 50 - 70 pts... tylko że to są badziewne orki. Brawo dla twórców za dobre wybranie kosztu punktowego co do możliwości armii.
3. Zmiany w wampirach co do rozpiski wygrywającej mastery jest niewielka, o ile jakakolwiek. Można z kolei teraz złożyć rozpę bardzo prostą i swego czasu znienawidzoną... jakiś głupi defens na 2x20 GG z dożywieniam na skull stafie i fafnastu kostkach. Błee, zły ruch imho.
4. Absolutnie nie rozumiem zdjęcia 0-1 z Hydry.
pozdrawiam
Furion
2. Zmiany w OG bardzo fajne. Ludzie kochani, skończcie pierdolić że te koszty punktowe są z dupy! Ta biedna armia bez sejwów i żałosną liderką teraz ma coś sensownego. Te przedmioty w armii typu DE powinny kosztować po 50 - 70 pts... tylko że to są badziewne orki. Brawo dla twórców za dobre wybranie kosztu punktowego co do możliwości armii.
3. Zmiany w wampirach co do rozpiski wygrywającej mastery jest niewielka, o ile jakakolwiek. Można z kolei teraz złożyć rozpę bardzo prostą i swego czasu znienawidzoną... jakiś głupi defens na 2x20 GG z dożywieniam na skull stafie i fafnastu kostkach. Błee, zły ruch imho.
4. Absolutnie nie rozumiem zdjęcia 0-1 z Hydry.
pozdrawiam
Furion