1)zbroja -> pozwala wystawic BSB na butach. to juz 2 (slownie DRUGI) bohater potrafiacy wyciagnac 1+AS (procz tego broni sie juz tylko 5T) bo wardow w tej armii nie uswiadczysz. /ogolnie 2ga mag zbroja w armii/
a przerzut- nie bedzie mial az takiego znaczenia. Zycie pokazuje ze w zasadzie tylko bohaterowie zadaja jakiekolwiek obrazenia (ew. czasami jakis orcas w szarzy sie wespnie na wyzyn mozliwosci); najczesciej pierwszy szereg zielonych jest martwy zanim zdazy uderzyc. no i duzy AS pozostal-wiec na wiele jednostek ta opcja nie dziala
2)grzybek-fajna zabawka. prznajmniej uwalnia od totemu (ktorego tak naprawde nie za bardzo bylo komu nosic)
3)nerka-> ugrywalnia rydwany. bo z szarzami piechota to roznie bywa. Hate pozwala miec nadzieje na zabicie kilku undeadow,bo z demonami obejmie tylko bohaterow (za duzo atakow/inicjatywy)
4)broda->fajna,moze nawet BO wystawie? podstawowe zastosowania:
a)duza szaman nie utknie z animozji
b)warboss nie bedzie regularnie odjezdzal z bitew
c)byc moze pojawi sie jakis kozak co solo sprobuje swych sil
5)sztandar->moze i fajnie brzmi ale przypominam malkontentom ze w tej armii mag szmate wezmie albo bsb ,albo orc big uns,albo BO albo kawaleria (z czego ten przedmiot pozwalalby kawalerii rozprawic sie z wrightami->of korz po przezyciu ewentualnego S&S)-czyli jednostki nie pojawiajace sie zbyt czesto na stole.
Koszt-> calkowity koszt bohaterow sie nie zmieni (max=wartosc z AB+100+3x50) ale przy wycenie wlasciwej okazaloby sie ze znowu nic innego sie nie zmiesci.
Sloty->
speciale-tutaj luzik,mozna na cos wydawac punkty ponad pulap. nie mozliwe jest wystawienia nadmiarowego zestawu maszyny+rydwany. wiec dodatkow slot to ew.kawaleria/bo/squigi.
rare->tutaj ZAZNACZAM iz polaczenie 2x doom diver + cannon/manflaers jest niedozwolone. /bo slocik niemoze isc na maszny i DoW/ wiec dodatek moze byc przeznaczony na trolle/giganta. (pump wagon sie nie lapie chyba z powodow rydwanow ze speciali

generalnie-> bardzo fajne zabaweczki. prawdopodobnie zmieniaja armie z -dla ogranej osoby- free frag na trudna w prowadzeniu. /pozwoli nawiazac walke...i osobiscie sklanialoby juz do proby realnej walki na turniejach/
i kwestia najwazniejsza:
byly 2 drogi-zostawic OnG na pastwe losu (i od swieta widywac gdzies w ogonku turniejowym jakiegos fanatyka) albo dokonac poprawek.
nie widze roznicy miedzy napisaniem 5 przedmiotow a zmiana kosztu polowy AB (koszt jednostek juz stanionych przez animozje/ przedmioty ktorych logiczne polaczenie jest drozsze niz pulapy na mag itemy).
chyba latwiej byloby napisac pelny homeArmyList (z pytaniem kto i w jakim czasie wykonalby b.duzej ilosci platestow)
pozostale zmiany:
VC-ok...nowsze armie moga obejsc tylko czarowaniem, duzy plus za wrighty(choc dla mnie od poczatku taki zapis bylby ok)
DE-a niech sobie jest i 2ga hydra. Hotek- ta zmiana ma swoje plusy jak i minusy
brakuje troche "umagicznienia" HE /albo z ksiazki albo ze sztandaru/
BTW:
do orgow-> bez nakladki na buildera nie ma opcji zrobienia rostera z wydrukiem. wiec bez kar za "solidna-recznie robiona rozpiske" spelniajaca wszystkie wymogi)