Balancing Patch v 1.5

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Re: Balancing Patch v 1.5

Post autor: Marcins »

choćby nie ściąganie ograniczeń...
też wystarczy albo:
''nie można powtarzać czarów''
i w tym momencie wc są ścięte że aż miło... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Marek G pisze:No sa 2 opcje, albo ciac 5-6 armii do poziomu tych srednich, albo demony/vc do tych 3-4 troche mniej mocnych.
Wybralismy te druga opcje. Ciecie DE to bylby koszmar, tam wszystko jest mocne.

Forum a rzeczywistosc :D
To jest jasne, ze po pojawieniu sie nowych opcji, kazdy kombinuje z nimi, sens obciecia hydry pokaze sie na turniejach a nie na forum...
Piszesz tak jakbyś nie miał doświadczenia, a chyba tak nie jest, co? :wink: Skoro u DE jest wszystko mocne to faktyczmie zdjęcie ograniczenia 0-1 z Hydry to baaaardzo dobry pomysł =D> niech DE w końcu zaczną coś wygrywać, bo plewne są. [-X Gdzie są ograniczenia abominacji i szturmówki? Może też za słabe, aby przycinać? Mam VC i odnoszę wrażenie, że za bardzo im poluzowaliście. Jak dla mnie powinniście skupić się na ograniczeniach typu 0-1, 0-2 jednostki na armię, a nie dodawać nowe przedmioty, chyba nie od tego jesteście? I równa się raczej do średniego poziomu.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

popieram ograniczenia typo to zajmuje 1pd to 3dd i ta jednostka jest 0-1 były ok.
i uważam że abominacji nie należy ograniczać jest zbyt losowa :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

marcinmysz pisze:
choćby nie ściąganie ograniczeń...
też wystarczy albo:
''nie można powtarzać czarów''
i w tym momencie wc są ścięte że aż miło... :mrgreen:
No nie przesadzajmy :mrgreen:
marcinmysz pisze:popieram ograniczenia typo to zajmuje 1pd to 3dd i ta jednostka jest 0-1 były ok.
i uważam że abominacji nie należy ograniczać jest zbyt losowa :mrgreen:
A szturmówkę da się wyłączyć, co? :wink:

Widzę, że pomimo nowego BP humorek dopisuje :wink:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

A co was tak boli, że hydra nie jest już 0-1? Zmienia to coś? Aż taka przegięta jest? No bez przesady... :roll:
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

mnie boli to jak daleko posunęło się LS w kwestii O&G...

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Gram O&G. To nie znaczy, że nie moge byc obiektywny.

Zgadzam się, że można dyskutować czy ulepszanie armii poprzez magiczne przedmioty to dobry pomysł. Każdy ma tu swoje zdanie co jest najlepszą opcją. Fakt jest jeden. Dla armi takich jak O&G czy OK nie da się nic zrobić poprzez kosmetyczne zmiany. Trzeba przestać być delikatnym albo olać ten temat.

Co do przemiotów. Są wygięta fakt. Tylko:
1. Ile wygiętych przedmiotów/kombosów/jednostek jest w dowolnie wybranej armii topowej (nie pytam o to jaki jest używany, ale jakie odstają od "normy")?
2. Co w O&G jest wygiętego, co jest średniego, a co jest do niczego nie podobne (tak owszem maszyny są dobre, ale nimi bitew sie nie wygrywa)?
3. Gdzie są te mordercze komba i rozpiski (Morrok szacun za to co robisz ze skavenami, ale Twoja wygięta rozpa O&G to jakiś cyrk)?

Mam wrażenie, że częśc forumowiczów patrzy na te przedmioty przez pryzmat armii topowych. Śmiem twierdzic, że większośc nie miała okazji grać tak naprawdę z O&G (odpowiedzcie sobie na pytanie dlaczego) w innym wydaniu niż "średniawy entuzjasta klimatu" (większość to nie wszyscy dla czepialskich). Przedmioty świetne, ale to nadal to same plewne jednostki. Jak ktoś zbierze oklep od tych cudów proponowanych tutaj to jest pała i tyle.

Trzeba dać sprawdzić jak to działa i potem oceniac tak naprawdę, bo teraz dzielimy skórę na niedźwiedziu.

PS1: Uffff... Przebrnąłem przez cały temat. Im bliżej końca tym sensowniej. Gracze, którzy nie zdali paniki przed BP 1.5 udali się do najbliższej krawędzi stołu. Chociaz dawka idiotyzmu zawarta w wielu postach nadal zwala z nóg.

PS2: Drogi forumowiczu zanim wypowiesz sie w temacie przeczytaj go. Dzięki temu nie będziesz robił z siebie idioty.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Arbaal pisze:
Nie sadze, by teraz wszyscy gracze DE nagle zrezygnowali z bolcow i zaczlei grac 2 hydrami.
Od momentu wyjścia BP 1.5 na forum można zobaczyć obecnie 6 rozpisek De na duże pkt i w każdej jest 2x hydra.
gdybym potrafił to bym sobie ten tekst wrzucił do sygnaturki :lol2: swoją drogą to podejrzewam że obecnie nawet Maciuś z Klanu robi rozpy z 2 Hydrami :wink:

a tak ad rem - kluczową sprawą jest złoty środek... zawsze. Brak O&G ( i kilku innych armii), strasznie zubaża grę turniejową, dlatego trzeba coś z tym fantem zrobić... póki LS nie przegnie pały ma moje pełne poparcie a tak BTW proponuję by forumowi wojownicy zaproponowali sensowne usprawnienia do O&G albo jeszcze lepiej niech zagrają nimi na turnieju bez BPR-a :D

w każdym razie za duży minus uważam brak organiczenia Hellpita - przecież Blady z płonącymi atakami zostaje przez nią społowiony :shock: drugiej już nie zje :| to jest wytwór chorej wyobraźni który powinien kosztować minimum 350 pkt... są armie które nie bardzo mają co z tym zrobić - zwłaszcza VC, choć i Doch nie ma lekko - i to może być jedyny argument za jej pozostawieniem :mrgreen:

żółwik,
Ż.

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

Marudzicie, że orki za bardzo dokoksane więc sprubuję was zrozumieć

1. Sloty
- jako rare możemy wziąśc tylko giganta albo trolle, pierwszy to "miętka faja" a drugie są głupie i trzeba je niańczyć
- dodatkowy special nie będący maszyną ani rydwanem to BO, które są najsłabszą z elit w cenie tej najlepszej(BG), albo squigi (coś potrafią, ale to żadna przegina) albo kawa która również do przegiętych nie należy.

2. Itemy
- Shinguards of Sneaky Shino(1+ i przeżuty) silny przedmiot, pod nieobecność płonących ataków dzięki niemu mamy JEDEN model w armii, który może coś zrobić jednostkom regenerującym się. Przeżut ward save jest fajny, ale cierpią na nim zasadniczo jedynie demony i bretka. Fajnie ale czy przegięte ? Mamy dzięki niemu jedną twardą postać do walki wręcz(pamiętajmy, że wciąż nie mamy fajnych mag. broni)
- Beard of Barbus(immune to fear,terror,animosity) nic w nim silnego, za 10 pkt (na bohaterze) mamy jeden oddział taki jak w niektórych armiach wszystkie. I to kosztem innego ench. itema czyli bounda na magu albo kb/+1 at/mag. dzika na postaci walczącej. W tym przypadku wychodzimy gorzej niż gdyby wprowadzono zasadę armijną/zmodyfikowano by zasady jednostek.
- Yellow Kidney Stone of Xet(możliwośc szarży bez testu fear/torror i hate na undeady i demony w 12'') Jak wyżej należy pamiętać, że bierzemy ten item kosztem innych ench. itemów. Przy naszym żałośnie niskim Ld mamy strefę 12' wokół bohatera w której możemy normalnie szarżować(prawie gamebreaker prawda ?) hate dotyczy tylko najsilniejszych armii a nie zdawanie feara nie dotyczy sytuacjii gdy to my jesteśmy szarżowani, więc wciąż grożą nam fale paniki zgarniające całą armię. Bez przegięć tutaj
- Yan Khel Mushroom(premia do rozpraszania) Zgadzam się, że bardzo silny przedmiot. Pamiętajmy jednak, że w przeciwieństwie do banneru który zastępuje można go łatwo wyeliminować. Szamana z tym przedmiotem zjeść bez problemu może każdy fast.
- Banner of Gholan(masa ataków wszarży) Na piechocie drogi i mało użyteczny bo straszliwie ciężko coś złapać piechotą z 8 calami zasięgu szarży. Na kawalerii kosztuje mnóstwo punktów a jest ona miękka i zaszarżowana składa się jak domek z kart.

Podsumowując
Nie rozumiem, gdzie są te przegięcia. Dodatkowe sloty nie przeginają naszej armii bo możemy w nie wziąść jednostki mocno przeciętne. A przedmioty poza zasłużonym poprawieniem psychologii armii zwiększają nam dispel pool(ale szamana łatwo zdjąć) dają nam sztandar fajny na papierze ale cholernie ciężki do zastosowania i fajną zbroję.
Proszę mi wyjaśnić gfdzie tu przegięcia albo przestać marudzić.

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

nikt nie mówi że orkasy po tych zmianach są przegięte tylko że nie tędy droga...do udoskonalenia orkasów... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

argumentacja dlaczego taka droga anie inna pojawiła się na tym podforum co najmniej dwa razy. Nie zauważyłem, żeby ktoś zaproponował inną drogę i uzasadnił dlaczego jest lepsza z odwołaniem do argumentacji LS. Na razie to czcze marudzenie dla samego marudzenia.

DaBoss
Chuck Norris
Posty: 604
Lokalizacja: rezydent Zadu Trolla w Trójmieście

Post autor: DaBoss »

Wielkie gratulacje dla LS za oderwanie się z szablonowego myślenia i za poprawienie tego co już dawno powinno być poprawione. Powodzenia z dalszymi zmianami.

Pozdrawiam



PS.GW nie chce słuchać graczy to czemu gracze mają słuchać GW.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Zdaje sobie sprawę że moje zdanie niewiele znaczy ale i tak na pisze
Orki na plus. Magiczne itemy trzeba będzie tylko po testować i ewentualnie doszlifować.
VC IMO nieco za mocno poluzowane
Ja tam wole spotkać 4 BT niż 2x hydre
Chadacja- no wreszcie :D

Na koniec dodam że osobiście wolałbym zmiany kompozycyjne, ale jeśli system itemów się sprawdzi to trudno, niech będzie :)
Mam tylko nadzieje że nie okaże się nagle że są dodawane do każdej armii która ma problemy na jakiejś płaszczyźnie rozgrywki.
No ale wierzę w LS

p.s.
Panowie zejdźcie z LS, Tylko dzięki nim da się normalnie grać. Większość z was chyba o tym nie pamięta. Oni próbują coś zrobić i za to jestem im wdzięczny
LS brawo =D>
p.s.2
Ale jak spróbujecie takie zmiany robić w moich HE to zatłukę :)
I sold my soul for rock'n roll

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

PS.GW nie chce słuchać graczy to czemu gracze mają słuchać GW.
bo wydaje booki sprzedaje figurki i bez niego nie byłoby batla a bez LS by się obeszło :mrgreen:

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Co z tego? Sami mówią, iż piszą Ab nie myśląc o turniejach.
Zatem ktoś musi myśleć za nich.
Nowy Bp to bezpardonowy krok w przód, oby tak dalej.

green
Pseudoklimaciarz
Posty: 21

Post autor: green »

Szemkel pisze: PS1: Uffff... Przebrnąłem przez cały temat. Im bliżej końca tym sensowniej. Gracze, którzy nie zdali paniki przed BP 1.5 udali się do najbliższej krawędzi stołu. Chociaz dawka idiotyzmu zawarta w wielu postach nadal zwala z nóg.
Po przeczytaniu całości zgadzam się w 100% najbardziej denerwuje to że mówią o naszym biadoleniu, ja mam to gdzieś mogę grać i bez BP ale jak wyjdą nowe dopakowane Orki to ci sami krzykacze będą chcieli nas obcinać.

Wracając do tematu trudno się nie zgodzić z Deatherem to co inni mają za free my dostajemy w promocyjnych cenach jak ktoś uważa ze to za dużo niech pogra O&G. Po przemyśleniach dochodzę do wniosku że to dobra droga rozwoju BP zobaczymy co będzie dalej.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

marcinmysz pisze:nikt nie mówi że orkasy po tych zmianach są przegięte tylko że nie tędy droga...do udoskonalenia orkasów... :mrgreen:
tzn ktoredy?
danie dodatkowych punktow ktore bez wiekszej liczby slotow bede mogl wydac na kolejne topowe jednostki core? (no tak...skoro jest przeciwnik z ktorym boyz sobie nie poradzi to spokojnie zje go 2 boyzow?)
bigpasiak pisze:choćby nie ściąganie ograniczeń...
taka juz jest ta armia (IMO najsolidniejszy podrecznik tej edycji). w sile armii nie widze roznicy gdy naprzeciwko sa 2 hydry albo strzelanie ktorej salwa przycmiewa slonko.
potem juz jest kwestia stylu prowadzenia danej rozpiski.

jedyna zmiana jest taka ze pojawia sie 2-3 "basis" rozpiskowe z wariantami (czyli nadal mocne ale nie na jedno kopyto)

VC-ogra sie. To ciagle jest element zmienny, zbytnie rozbestwienie=pojawia sie jakies zapiski.

BP z zalozenia mial ciac najwieksze potworki. Przycinanie np DoCh,DE musialoby byc mega ostre, tak mniej wiecej na 1 wizje armii (chcesz sie wychylic i nie mozesz bo obostrzenie 4 z akapitu 6 ci zabrania)
No i co ciekawe larum sie porobilo podobne jak w czasie zarzucenia pomyslu stworzenia wogole jakiegokolwiek patcha. :lol2:

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

skoro można dawać przedmioty to można również je odbierać to jest obłęd
dotychczasowe bp to było coś co miało rację bytu właśnie pokroju podobnego powinny być wersje następne... :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

To siadaj i pisz lepszą wersje cwaniaczku jeden #-o
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Marcins
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

dajcie mi trochę czasu to coś wymyślę...

ODPOWIEDZ