Cicho bo jeszcze cię likaon usłyszyKal_Torak pisze:No chyba, że rzeczywiście wracamy do 6 edycji albo w końcu pojawi się wybawiciel, który napisze nowe booki ;P

Moderator: Barbarossa
Cicho bo jeszcze cię likaon usłyszyKal_Torak pisze:No chyba, że rzeczywiście wracamy do 6 edycji albo w końcu pojawi się wybawiciel, który napisze nowe booki ;P
o znalazło się.1. Sloty
- jako rare możemy wziąśc tylko giganta albo trolle, pierwszy to "miętka faja" a drugie są głupie i trzeba je niańczyć
- dodatkowy special nie będący maszyną ani rydwanem to BO, które są najsłabszą z elit w cenie tej najlepszej(BG), albo squigi (coś potrafią, ale to żadna przegina) albo kawa która również do przegiętych nie należy.
Podsumowując
Nie rozumiem, gdzie są te przegięcia. Dodatkowe sloty nie przeginają naszej armii bo możemy w nie wziąść jednostki mocno przeciętne.
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Barbarossa gdzie indziej pisze: Tłumaczyłem, że wprowadzamy przedmioty, a nie zmiany zasad, właśnie po to, żeby się nie myliło i było łatwiej spamiętać różne rzeczy. Jest to naprawdę łatwa konstrukcja mentalna. Kiedy modyfikowaliśmy zasady (np. ograniczenie, że wskrzeszenie można rzucić skutecznie dwa razy na oddział), ludziom się to pierdoliło. Mi się też to chrzaniło, bo jeden weekend grałem na zasady Euro, drugi na BP i jako autor BP miałem problemy z pamiętaniem co jakiś czas, że trzeci raz regimentu wskrzesić nie mogę. Natomiast przedmioty naprawdę łatwo jest spamiętać. Zamiast mnożenia zasad, które oddalą Orki od ich "kodeksowej" wersji, dajemy lekkostrawną przystawkę w postaci przedmiotów - dzięki temu zarówno grając na zasady BP, jak i potem na zasady ETC, albo po prostu na Limited, ludzie będą pamiętać, co ich armia może, ile ataków ma Black Ork itd.
Czy możecie podważyć logikę powyższego? Jeśli tak, zapraszam -może wymyślicie jakąś lepszą formułę zmian. Nigdy nie zamykam się na konstruktywną krytykę. Natomiast prawda jest taka, że:
1 - słabe armie można albo naprawić, albo pogodzić się z tym, że ich na turniejach zasadniczo nie ma
2 - naprawianie armii przy pomocy manipulacji slotami to jak naprawianie zegarka młotkiem. Dać OnG sloty jak HE - będziecie mieli armie w stylu 16 balist 4 doom divery. Po co to komu? Zabronić maszyn w tych slotach - nic się nie zmieni, ot zamiast jednego oddziału fanoli będzie jeden oddział boar boyzów czy co tam.
Wybraliśmy więc dodanie modyfikacji zasad w postaci przedmiotów magicznych.
Jeśli chodzi o pytanie "dokąd to zmierza", z przyjemnością na nie odpowiem:
- Pożądany poziom poweru armii "nowych" wyznaczają kodeksy Lizaków, DE i Skavenów niemodyfikowane (lub modyfikowane w minimalnym zakresie, by nie była możliwa gra rozpiskami w stylu regiment 50 szejdów z 4 assassinami "odporny na Warhammera").
- DoCh i VC będą lekko ścinane, by obniżyć je do tego poziomu. Skaveny na dwóch abominacjach są pod obserwacją.
- Wszystkim nowym armiom przysługuje ok. 3-miesięczny okres obserwacji przed dokonaniem cięć
- Armie z poziomu siły Bretonii, WoCh, WE czy Dwarfów nie będą na razie ruszane. Bez względu na koncerty życzeń.
- Obserwujemy przez dwa miesiące działanie zmian do OnG na turniejach. Jeśli zostanie to odebrane pozytywnie - wprowadzamy podobne rozwiązanie dla Ogrów.
Krasie mają dobre wyniki na turniejach. Dlatego nikogo nie obchodzą. Może nie osiągają podium, ale zazwyczaj dość dobrze plasują się w górnej połowie.Grazbird pisze:czy też może w porównaniu do "zielonego lobby" nie potrafimy krzyczeć i naciskać na Was wystarczająco mocno?
Co za idiotyczny argument?!Fluffy pisze:Kocham takie stwierdzenia bez pokrycia. Zrób rozpiske na ludziach i pokaż mi jak sie wygrywa n z DE. Przeciez pikemani atakują az z 4 szeregów!
Podforum twożenia zasad na warseer-rze ( http://www.warseer.com/forums/forumdisp ... order=desc ) ma to drobne ogarniczenie, że liczy tylko 3 strony ( czyli nowsze tematy spychają starsze w niepamięć ) i topicu o dogsach już tam nie ma. Ale jak mówiem mam te pliki w PDF-ie na kompie. Daj mi maila na PW to ci wyślę.Infernal Puppet bardzo zainteresowałeś mnie tym AB. Dasz radę zamieścić linka. Jeśli już nie działa to może byś go przesłał do mnie? Jeśli rzeczywiście jest tak dobrze napisany jak mówisz to rzeczywiście możnaby go przedstawić LS i udostępnić pod jakimś linkiem wraz z tematem, w którym możnaby podyskutować nad jego zawartością.
Jakie koncerty życzeń ? Domaganie się malych, ale bardzo potrzebnych zmian to koncert życzeń- Armie z poziomu siły Bretonii, WoCh, WE czy Dwarfów nie będą na razie ruszane. Bez względu na koncerty życzeń.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Masz, rację, gram ta armią, co się bede odzywał.DoW bardzo dobrze radzą sobie z DE. A że Ty Fluffy chcesz wystawiać pikinierów, no to sorry.
A Twoim zdaniem GW jak robi swoje podręcznikiDeliberitus886 pisze:Autorskie AB nie mają racji bytu ponieważ koncepcje w nich zawarte zostały stworzone przez jedną osobę która po prostu stworzył swoją koncepcje armii i tyle nie podpierając tego żadną wiedzą i nie testując niczego w grze , po prostu taki wytwór niema racji bytu ponieważ jest nie wywarzony i z reguły przegięty nie oddaje w ogóle klimatu armii taki od czapy skrypt.