1 Noble; Genaeral
elf steed
RB
heavy armor
shield
halberd
1 Mage 2lvl
DS
DS
1 Mage 1lvl
Rof
10x Archers
14x White lions; fcg
6x Silver helms
shield
1 Tiranoc chariot
1 RBT
1 RBT
całość 1200/1200
1200 wysokich
Szczerze powiem, że ja tego nie widzę. Po pierwsze jak dla mnie 3 boh na takie punkty to już za dużo. I albo pakujemy się w magię (2 magów) albo idziemy do przodu (BSB i caddy). Napisz jak chcesz tym zagrać bo nie mam koncepcji. Pewnie bardziej defensywnie (magia), reaver. Myślę, że przy takim rozwiązaniu przydałby się BoS i trochę inne złożenie na magach. Na małe punkty ten przedmiot w kombinacji z dwójką magów sporo daje.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ja na male pkt mam sposob magiczny taki, Mag 2lvl RoF Silver Wand mag 1lvl DS RoC i do tego BoS na jakims oddziale. Jest to naprawde turbo magia na takie pkt, przeciwnik zostawia zawsze z 2 kosci na boundy, max 2 kosciu mu zostaja a my mamy jeszcze lacznie 3 spelle, 2 z 3 kosci i jeden z 1/2 kosci. Na malym magu fire i malego fireballa i lecim.
Ale na BP sie nie zmiesci 2 magow 2 boundy i BoS ;D Jedyne co bym zmienil w tej rozpisce to zamienil przedmioty na magach , Wybieranie czarow na maga 2lv, 2ds na maga 1lv. moze wywal tez jednego SH i za te ptk wsadz SW na maga z 2 scrolami, to zawsze troche zwoelszy Twoj potencjal magiczny.Pograj potestuj powinno byc dobrze ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ja też tego nie widzę
jak chcesz revera to bym go dał na orle
jak chcesz revera to bym go dał na orle
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą