Co do Krasnali, mozna im dac zasade ze maja + 1 CR jezeli bronia lub atakuja mury, beda wtedy jednostka obleznicza, moga miec tez +1 do wyniku na rozwalanie murow taranem, co do grywalnosci to pamietajmy ze w kazdej armi sa jednostki lepsze i gorsze nie musimy kazdej ugrywalniac.
Komentarz, oddzial flankujacy ktory ma za zadanie dodawac rany do combat resultu, jest potezny wiec zajmuje slot special, jako ze sa skirmishem i maja staty do walki nie maja sztandaru, i jest to celowe, cr maja miec z woundow.Norsmen Raiders............8 pts per model
M WS BS S T W I A Ld
4 4 3 4 3 1 3 2 8
Unit size: 5-15
Equipment: hand weapon
Special rules: skirmish, battle lust.
Battle lust: norse people belive that men become gods when at war, whenever unit of norse raiders winns a round of combat the unit gains frenzy, if they lose frenzy (because of lost combat round)they can gain it again.
Options:
Light armor +1
Shield +1
Additional hand weapon+1
Great Weapon +2
Champion +8
Musican +4
Ostatnie rzecz. Tu jest pomysl jak obliczac kosz ror'a jezeli bohater ma byc darmowym bonusem ALE jego koszt ma byc wliczony w oddzial, jest to alternatywna droga do opisanego przezemnie przedzej pomyslu upgradow (ktory nie da sie zastosowac do wszystkich)
Koszt modelu w odzdziale=bazowy koszt+hero/srednia ilosc modeli(pomiedzy min i max)
Koszt modelu w oddziale=bazowy koszt+hero/optymalna ilosc modeli dla danej formacji