Jakie chcecie zasady na WI???

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Re: Jakie chcecie zasady na WI???

Post autor: Kołek »

w zeszłym roku po raz pierwszy przyjechałem na WI i mam takie zdanie że jest to jedyny taki master parowy na którym można pograć niestandardowo.Najlepiej jak by miał zasady podobne do tych z zeszłego roku bo naprawdę zajebiście się grało. Nie zmieniajcie formatu i nie kombinujcie na początku sezonu było głosowanie i gdyby ludziom format nie pasował to by nie głosowali na WI.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

GRAMY:
4 bitwy
2x2000pkt
2 lordy
OGRANICZENIA:
Nie można łączyć armi z top4
max 14PD
max 3 oddzialy latające
Mi pasi :D
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Kozioł
Chuck Norris
Posty: 484

Post autor: Kozioł »

14 PD to mało, armia na 2k+ ma 12 PD w BP a teraz dodajesz kolejną na 2k+ i zwiększasz o 2 pd?? - to jest mag 2lvl bez itemów...

Dajcie chociaż 16 z ograniczenie że 1 armia może maksymalnie 12 żeby nie było że np wampiry sobie pojdą w samą magie a sojusznik już tylko coś do cc weźnie

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

GRAMY:
4 bitwy
2x2000pkt
2 lordy
OGRANICZENIA:
Nie można łączyć armi z top4
max 16PD (power stony nie sa liczone) i tak 4fun przekroczenie limitu to 5d6 karniaków za kazda kosc
max 3 oddzialy latające
Mi pasi :D
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :P :P :P :P :P :P
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Holan pisze: Natomiast co do samego formatu, to cały czas powtarzam, że tego zmieniać nie możemy, gdyż głosowaie było na konkretny format, a zmiany teraz byłyby oszustwem w stosunku do głosujących na nasz turniej.
e tam. nie takie rzeczy przechodzily :wink:
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

To ja poraz enty spórbuję zapodać mój pomysł, tak bardzo już skrytykowany przez Holana :)
sobota 2 bitwy porowe 2x 2k, czyli po staremu
niedziela 3 runda singiel, kazdy z soja gra singla z kimś kogo mu przypisze komp :) w sys. szwajcarskim.
4 runda parówka.

Co tracimy w tym systemie:
- 3 tunda to single i nie każdy się nastawia na grę samemu
- kto gra sam ma error ;)

Co zyskujemy:
- oszczędzamy 3 godziny, gdyż pierwsza niedzielna runda jest krótsza, przyjezdni skaczą z radości, ze nie muszą grać do 19 w niedziele ;)
- mamy 5 bitew, czyli lepsze tasowanie, power gracze się cieszą, wynik musi być bardziej miarodajny.
- Dobry sojusz = to sojusz dwóch dobrych graczy a nie jednego dobrego + familiar, co wymusza jedna runda singlowa.

Komplikacje:
- czy trzeba zmieniac tereny?
odp.
nie, gdyż stoły są 96/48 i w 3 rundzie dzielimy to na połowę, mapki po prostu muszą to uwzględniać.
- dlaczego akurat 3 runda ma być singlowa?
żeby było juz jakies przetasowanie, bo faktycznie, gdyby to zrobic w 1 rundzie, jeden team mógłby zrobić 40pkt na kimś dużo słabszym.
-to komplikuje zlożenie sojuszy, bo armie nie będą się uzupełniać i jednocześnie dawać radę na singlu.
bzdura skoro każy ma takie same zasady na ułożenie sojuszu, trzeba tylko troche inaczej złożyć rozpy niż dotychczas.
podzieliłem się z Wami moim nierealnym pomysłem :), aczkowiek imho najlepszym*** z mozliwych pod względem " sportowym"

czekam na zmieszanie z błotem. :))
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

to jest bardzo dobry pomysł

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Ciężko będzie grać na stole 48" armią ponad 2k.

Takie złożenie armii będzie ciężkie aby były singlem i parówką jednocześnie- 40 pkt za singiel i 60 za parówkę
Czy ta jedna runda nie wypaczy wyników parówki-40 pkt do zdobycia??

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

nie rozumiem słowa wypacza użytego w tym kontekście ?? dlaczego gra singlowa ma być gorsza od parowej? :)
oczywiście można uśrednić wynik obu graczy, zeby był nadal total 80pkt w tym 20 za singla.
- co do stołu 48/48 to faktycznie mały minus, ale do przeżycia imho :)

Jest jeszcze 1 mały minus, albo raczej ryzykpo spadku frekwencji poprzez takie zmiany, wydaje mi się, że tego najbardziej obawiają sie organizatorzy. Dlatego włąsnie czekam na więcej opinii.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

turniej parowy-wkładasz singla za którego jest 40% pkt-armie nie są przystosowane do jednoczesnego grania singla i parowki, a wtedy można łatwo zyskać lub stracić te 40pkt

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

40 lub 20 i nie mow z góry, ze armie nie sa przystosowane :) to zależy jak złozysz rozpiski, doatkowy element taktyczny
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

pomysł Robsona jest do przedyskutowania.
tylko primo: mamy dwie rozpy na singla i na pary (specyfika robienia rozpy na parówkę jest tak że np. jedna z armii może nie mieć antymagii, strzelania itd.)
druga sprawa pomysł musi zostać zaakceptowany przez większość graczy - przymierzamy się do ankiety.

pozdro,
Ż.

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

ja mówię o problemach jakie mogą się pojawić.

Twój system promuje 2 silne armie w sojuszu, a nie złożenie nawet słabszych armii ale w sojuszu wychodzących na plus-szczególnie przy 40 pkt za single, przy 20 już mniej bolące.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Rzeczywiście pomysł Robsona jest warty przeduskutowania.

Lepsze 100 punktów z bitew do zdobycia niż 80. Problem, że ostatnia runda może dać ogromnego kopa niektórym parom i wywindować na podium. Ale można dać jakiś limit punktów do zdobycia (np. max 30) przez graczy.

No i nie mozna grać jedną armią ani w pojedynkę...

Ja tam jestem na tak.
Obrazek

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

No jakby 2 rozpy brac na turniej, na singiel i na parowke, to fajny pomysl.
+ max punktow do zdobycia fischa i ok.
Jestem za.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Również jestem za, tylko troche to psuje plany, bo np. ktoś chce jechac z osobą która ma armie i ją lubi, ale nie jest zbyt dobra, to traci punty. Ale ogólnie bardzo dobry pomysł!

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Lepsze 100 punktów z bitew do zdobycia niż 80.
A gdyby zagrać 4 singlowe bitwy i na koniec sojusz, to by było 180 pts do zdobycia...
Taki format jak dla mnie na pewno odpada
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

żadnego singla, WI to tradycyjnie parówa na duże punkty i raz do roku można w taki format pograć. Nie psujcie tradycji.
4x2k+ to tylko jeden z 10 masterów w roku. Owszem, przez 4 bitwy, może wygrać jakaś przypadkowa osoba, ale chyba coś takiego się nie stało do tej pory, prawda?

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

Robson pisze:
- kto gra sam ma error ;)
Pomysł do przedyskutowania jednak dla mnie dość dużym minusem jest, że nie można zagrać jedną armią na 4000+ (nie zależnie czy bedzie grała 1 osoba czy 2). Tradycją WI zawsze było, że była zawsze reszta graczy którzy wystawiali całą swoją armie np: rok temu było 7 takich teamów. Miałem pytania w ciągu roku od graczy czy będzie taka opcja na WI w 2010 i mówiłem że tak :? Moim zdaniem to jest problem #-o

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

swieta_barbara pisze:Ograniczenia sojuszy miedzy top4 armii (VC, Liz, DE, DoCh), 2x2222, czysty BP do 16 kosci, brak panik od sojuszniczych, 4 bitwy.
Pytanie jest czy nie dorzucić do Top4 jeszcze Skavenów, które moim zdaniem są bardzo mocne i dobrze uzupełniają się z tymi z Top4 tworząc bardzo wredne Teamy :?:

Zablokowany