Beastmen - 1650 pts
Beastmen - 1650 pts
Bray Shaman 2lvl – 160 pts
2 DS [50]
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Gorebull - 222pts
heavy armour , shield [12]
hunting spear (24" single bolt as bolt thrower S6 D3W no AS, s&s , shot after moving - not march) [50]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
2 Minotaurs - 252pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
1 Bloodkine (+1A) [20]
ramhorn helm (+1sv , every AS passes , the bearer may immediately make a bonus attack at his basic Strength) [15]
bitting blade (-1sv for enemy) [10]
2 Razorgor herd - 110
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
PD - 6
DD - 4 + 4DS
Na mniej jak 2000pts trudno zrobic cos ciekawego w Bestiach , jednak sprobowalem zapewnic w miare dobra obrone magiczna (nie biore fetysza ,gdyz szansa wylosowania Viletide jest srednio-mala) , mozliwosc wykorzystania 2 "machin" wojennych czyli bolt i stone throwera , dodatkowo toporki w centigorach ,czy bolt thrower u gorebulla na s&s.
Harpie moznaby ustawic tak by zdjely potencjalnie ciekawy do zdjecia sprzet przeciwnika w 1 turce , gorebulla moze bym dal do minotaurow coby ich to zabezpieczylo s&s-em ,zwiekszajac przy tym znaczaco potencjal jednostki.
Centigory w zaleznosci co wylosuja w Drunken bylyby silami "szybkiego" reagowania , tak samo razorgory ,chociaz te potworki to raczej taka ciekawostka .
Ungor raidersi do ochrony shamankow (chociaz czy tak slaba jednostka cokolwiek pomoze to nie wiem)
// 1646 pts
2 DS [50]
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Gorebull - 222pts
heavy armour , shield [12]
hunting spear (24" single bolt as bolt thrower S6 D3W no AS, s&s , shot after moving - not march) [50]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
2 Minotaurs - 252pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
1 Bloodkine (+1A) [20]
ramhorn helm (+1sv , every AS passes , the bearer may immediately make a bonus attack at his basic Strength) [15]
bitting blade (-1sv for enemy) [10]
2 Razorgor herd - 110
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
PD - 6
DD - 4 + 4DS
Na mniej jak 2000pts trudno zrobic cos ciekawego w Bestiach , jednak sprobowalem zapewnic w miare dobra obrone magiczna (nie biore fetysza ,gdyz szansa wylosowania Viletide jest srednio-mala) , mozliwosc wykorzystania 2 "machin" wojennych czyli bolt i stone throwera , dodatkowo toporki w centigorach ,czy bolt thrower u gorebulla na s&s.
Harpie moznaby ustawic tak by zdjely potencjalnie ciekawy do zdjecia sprzet przeciwnika w 1 turce , gorebulla moze bym dal do minotaurow coby ich to zabezpieczylo s&s-em ,zwiekszajac przy tym znaczaco potencjal jednostki.
Centigory w zaleznosci co wylosuja w Drunken bylyby silami "szybkiego" reagowania , tak samo razorgory ,chociaz te potworki to raczej taka ciekawostka .
Ungor raidersi do ochrony shamankow (chociaz czy tak slaba jednostka cokolwiek pomoze to nie wiem)
// 1646 pts
WFB playing since 1994
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Prawisz, iż Fetish nie potrzebny. Moim zdaniem, jest potrzebny i to bardzo. Dlaczego? Gdyż masz troszkę Lorów magii do wyboru( przykładowo Lore of Death), gdzie pocisków troszkę jest:) A Lore of the Wild na mniejsze pkt. jest dość trudny w użyciu.Bray Shaman 2lvl – 160 pts
2 DS [50]
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Bez sensu. Typ ma m6, w walce będzie naprawdę szybko, a dajesz takowemu broń do....strzelania. Polecam Axes of Khorgor:) Poza tym, zrób go bsbkiem.Gorebull - 222pts
heavy armour , shield [12]
hunting spear (24" single bolt as bolt thrower S6 D3W no AS, s&s , shot after moving - not march) [50]
Za mało ich i za bardzo "dopakowani" ulepszeniami. To ja już wolę 3 "gołych" z Ahw.2 Minotaurs - 252pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
1 Bloodkine (+1A) [20]
ramhorn helm (+1sv , every AS passes , the bearer may immediately make a bonus attack at his basic Strength) [15]
bitting blade (-1sv for enemy) [10]
W zalozeniu bylo wykorzystanie tylko beastmen army booku wiec Lore of the wild (przy zrobieniu armi na 2350 napewno bylby fetish na 4lvl magu i byc moze staff of darkoth + lore of death ,ale to moze kiedy indziej jak zrobie taka rozpiske)
Co do gorebulla to zastanwialem sie czy nie wziac tanszego wargora (o BSB zapomnialem wiec dzieki za przypomnienie) , byc moze spearka kiepska turniejowo ,ale w zalozeniu jak pisalem armia miala miec w miare duzo "machin" , a biorac bestial surge (da sie rzucic ten czar 2-oma shamanami w 1 turce?) dodaloby to 2x D6+1" dodatkowo czyli nawet bez marszu gorebulla moznaby nim zrobic 6 + (4/14) cali co chyba zle nie jest
Ale faktem jest ,ze dobrze jak minotaury szybko dojda ,zaleznie z jaka armia sie walczy (czy posiada duzo strzeleckich jednostek)
Minotaurow malo , poczatkowo mialo ich byc 5-6 ,ale wolalem sprobowac z ghorros warhoofem wiec ich tam odjalem . Zawsze mozna pozbyc sie swiniakow i dodac 2 minosow .
Tak jak pisalem na 1650 trudno zrobic cos w miare optymalnego , a chcialem by armia miala tez jakis tam klimat do gry , bo chyba o zabawe chodzi a nie jedynie o to by armia byla "wygrywajaca"![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do gorebulla to zastanwialem sie czy nie wziac tanszego wargora (o BSB zapomnialem wiec dzieki za przypomnienie) , byc moze spearka kiepska turniejowo ,ale w zalozeniu jak pisalem armia miala miec w miare duzo "machin" , a biorac bestial surge (da sie rzucic ten czar 2-oma shamanami w 1 turce?) dodaloby to 2x D6+1" dodatkowo czyli nawet bez marszu gorebulla moznaby nim zrobic 6 + (4/14) cali co chyba zle nie jest
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Minotaurow malo , poczatkowo mialo ich byc 5-6 ,ale wolalem sprobowac z ghorros warhoofem wiec ich tam odjalem . Zawsze mozna pozbyc sie swiniakow i dodac 2 minosow .
Tak jak pisalem na 1650 trudno zrobic cos w miare optymalnego , a chcialem by armia miala tez jakis tam klimat do gry , bo chyba o zabawe chodzi a nie jedynie o to by armia byla "wygrywajaca"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, o 19:22 przez CAR2N, łącznie zmieniany 1 raz.
WFB playing since 1994
jak dla mnie bloodkine może brać jeden item magiczny co sugeruje liczba pojedyncza użyta w AB
poza tym dokładam się nogami i rękami do komentarzy, wyłączając użycie piesków( jak dla mnie to free ptk panikujące jeszcze armię - pozdro 600)
minoski przepakowane ptk - wystarczy zdjąć jednego i już są warzywkiem nie przecisną nawet klocka
po co aż 4 DS, piszesz że nie turniejowo, że dla fanu, jak dla mnie 4 DS to nie jest ani klimat ani fun,
poredukuj ptk na zbędne wydatki dopakuj raidersów , może coś z tego wyjdzie
btw gdzie będziesz trzymał szamanów ? w 5 ungorów ?
poza tym dokładam się nogami i rękami do komentarzy, wyłączając użycie piesków( jak dla mnie to free ptk panikujące jeszcze armię - pozdro 600)
minoski przepakowane ptk - wystarczy zdjąć jednego i już są warzywkiem nie przecisną nawet klocka
po co aż 4 DS, piszesz że nie turniejowo, że dla fanu, jak dla mnie 4 DS to nie jest ani klimat ani fun,
poredukuj ptk na zbędne wydatki dopakuj raidersów , może coś z tego wyjdzie
btw gdzie będziesz trzymał szamanów ? w 5 ungorów ?
Bray Shaman 2lvl – 155 pts
hagtree fetish [20]
DS [25]
Lore of Death
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Lore of Wild
Gorebull - 233pts
heavy armour , BSB [33]
Axes of Khorgor(+1A ,re-roll any missed to hit rolls in close combat) [40]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
5 Minotaurs - 325pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
5 Ungor Raiders - 30
PD - 6
DD - 4 + 3DS
// 1645
W takim zestawieniu Gorebull zapewne dolaczylby minosy , shamany w otoczeniu 2 ungor raiders jednostek (ten 5cio osobowy moznaby uzyc do ambusha)
Moze i te 4DS nie jest klimatyczne ,ale wyrzniecie magia jednostek zanim dojda tez nie jest ciekawe
Taki zestaw lepszy ?
hagtree fetish [20]
DS [25]
Lore of Death
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Lore of Wild
Gorebull - 233pts
heavy armour , BSB [33]
Axes of Khorgor(+1A ,re-roll any missed to hit rolls in close combat) [40]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
5 Minotaurs - 325pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
5 Ungor Raiders - 30
PD - 6
DD - 4 + 3DS
// 1645
W takim zestawieniu Gorebull zapewne dolaczylby minosy , shamany w otoczeniu 2 ungor raiders jednostek (ten 5cio osobowy moznaby uzyc do ambusha)
Moze i te 4DS nie jest klimatyczne ,ale wyrzniecie magia jednostek zanim dojda tez nie jest ciekawe
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Taki zestaw lepszy ?
WFB playing since 1994
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Wygląda solidniej:)
Jest jednak parę ALE:
1)5 Minosów+Gorebull zajmują zajebiście dużo miejsca, nie dostawisz ich wszystkich do wrogiego oddziału(zazwyczaj!). Proponuję 2 oddziały po 3;)
2)Nie wiem czy Centki się sprawdzą, ja nie testowałem:)
3)Magia jest ultra-klimatyczna! Zwłaszcza, jak jebniesz ifkę i zetniesz pół wrogiego oddziału.
Co do reszty, wygląda to fajnie. Zamieniłbym jednak Lore of the Wild na death na drugim shamanie. Czemu? Większa szansa na Doom & Darkness!, który to spell jest zajebiście synergiczny z Bestiami:) Sądzę, iż sam przekonasz się, dlaczego.
Jest jednak parę ALE:
1)5 Minosów+Gorebull zajmują zajebiście dużo miejsca, nie dostawisz ich wszystkich do wrogiego oddziału(zazwyczaj!). Proponuję 2 oddziały po 3;)
2)Nie wiem czy Centki się sprawdzą, ja nie testowałem:)
3)Magia jest ultra-klimatyczna! Zwłaszcza, jak jebniesz ifkę i zetniesz pół wrogiego oddziału.
Co do reszty, wygląda to fajnie. Zamieniłbym jednak Lore of the Wild na death na drugim shamanie. Czemu? Większa szansa na Doom & Darkness!, który to spell jest zajebiście synergiczny z Bestiami:) Sądzę, iż sam przekonasz się, dlaczego.
co to jest chalice of darkness bo nie widze tego w armybooku ?war2bone pisze:zamiast 2 DS chalice of darkness
a od tego sa ungory żeby zasłaniały strzelanie/ magie
3 minoski + gorebull wystarczą, za resztę raidersów, ewentualnie 2 świniaki
ungory sa za wolne by zaslonic cokolwiek , a kombinowanie z tym spowolniloby centaury czy minoski
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
swiniaki sa ciekawa opcja i sa wymienne pkt z minosami jak kto woli
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
btw testowo odpowiednio wyposazony gorebull + 5 minoskow(atakujace tak by sie jak najwiecej stykalo ,vel 2 grupy minosow po 3) z great weapon potrafia teoretycznie zdjac steam tanka w turze szarzy przy odrobienie szczescia nie tracac nikogo od impact czolgu;) jakby byla wieksza rozpiska to doombull robi to jeszcze latwiej majac odpowiednia magiczna zabawke
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
WFB playing since 1994
1 - warhoof jest special championem, jak chesz go mieć w rozpie upewnij sie ze możesz. (W naszym Krakowskim bardzie jest dozwolony wiec luz) Jak już na nim grasz to więcej centków ... po coś go chyba wziołeś nie ?
2 - zapomnij o lore of the wild .
3 - 5 minosów ? Varinastari dobrze radzi obetnij to. No chyba ze chcesz to ustawiać jak na zdjećiach w AB (albo jak Orgy) 3 z tyłu 2 z przodu z BSB
(mocno słaba opcja) A wpadnaie mionskami w ST to samozagłada niestety (impakty)
2 - zapomnij o lore of the wild .
3 - 5 minosów ? Varinastari dobrze radzi obetnij to. No chyba ze chcesz to ustawiać jak na zdjećiach w AB (albo jak Orgy) 3 z tyłu 2 z przodu z BSB
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Robilem symulacje ze steam tankiem akurat zadal 1 impact ,ktory nawet nie zranil ,a gorebull+5/6 minoskow zadalo lacznie 13 woundow czolgowi (great weapon daje S7 czyli 3+ i save 5+ czolgu + frenzy + steel claws na gorebullu to dodatkowe D3 ataki przy rzuceniu 6tki ignoruje AS , itd) domebull teoretycznie jest jeszcze lepszy bo wali D3 impacty na poczatku na 5+ , potem 6 atakow z S10 (specjal item) co daje 4-5 woundow bo nie ma za bardzo czolg sejvaDibo pisze:1 - warhoof jest special championem, jak chesz go mieć w rozpie upewnij sie ze możesz. (W naszym Krakowskim bardzie jest dozwolony wiec luz) Jak już na nim grasz to więcej centków ... po coś go chyba wziołeś nie ?
2 - zapomnij o lore of the wild .
3 - 5 minosów ? Varinastari dobrze radzi obetnij to. No chyba ze chcesz to ustawiać jak na zdjećiach w AB (albo jak Orgy) 3 z tyłu 2 z przodu z BSB(mocno słaba opcja) A wpadnaie mionskami w ST to samozagłada niestety (impakty)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czemu zapominac o lore of the wild ? Wg mnie sa tam fajne czary , takie klimatyczne zaleznie od przeciwnika , co tez trzeba sobie zdawac sprawe,ze kazda rozpiska bedzie zla jesli bedzie sie brac pod uwage ze dana armia walczy ze wszystkimi armiami
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Pozatym wydaje mi sie ,ze armia bestyjek jest lepsza na ponad 2000pts, bo mozna wiecej pokombinowac ,na male pkt minoski trzeba brac raczej jak trolle czyli po 3 bez bajerow
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
WFB playing since 1994
A nie jest przypadkiem tak ze jak wpadną minoski to każdy z nich dostaje d6s6 ?? Głowy sobie nie dam uciąć ale tak mi sie wydaje. Gdyby było tak jak mówisz d6 w cały oddział to wtedy OK i ST jest wsysany nosem.
Dlaczego zapomnij o Lorze Wild ? Bo pozostałe dostepne lory są poprostu lepsze![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dlaczego zapomnij o Lorze Wild ? Bo pozostałe dostepne lory są poprostu lepsze
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Napisalem do GW zapytanie ,bo jeszcze w 2008r na forach pisali co innego ,ale jesli kazdy dostaje to jest lipa . Ogolnie steam tank jest chyba za bardzo przykapowany jak na 300pts ,mozna jedynie probowac z razorgorkami w szarzy (S6 ,A4) tylko ze moga przepasc na terror tescie
Jedynie Ghorgon moze chyba zniszczyc ST by killing blow , o ile to w tej edycji mozliwe , bo tez roznie czytalem.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
WFB playing since 1994