Beastmen - 1650 pts
Beastmen - 1650 pts
Bray Shaman 2lvl – 160 pts
2 DS [50]
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Gorebull - 222pts
heavy armour , shield [12]
hunting spear (24" single bolt as bolt thrower S6 D3W no AS, s&s , shot after moving - not march) [50]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
2 Minotaurs - 252pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
1 Bloodkine (+1A) [20]
ramhorn helm (+1sv , every AS passes , the bearer may immediately make a bonus attack at his basic Strength) [15]
bitting blade (-1sv for enemy) [10]
2 Razorgor herd - 110
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
PD - 6
DD - 4 + 4DS
Na mniej jak 2000pts trudno zrobic cos ciekawego w Bestiach , jednak sprobowalem zapewnic w miare dobra obrone magiczna (nie biore fetysza ,gdyz szansa wylosowania Viletide jest srednio-mala) , mozliwosc wykorzystania 2 "machin" wojennych czyli bolt i stone throwera , dodatkowo toporki w centigorach ,czy bolt thrower u gorebulla na s&s.
Harpie moznaby ustawic tak by zdjely potencjalnie ciekawy do zdjecia sprzet przeciwnika w 1 turce , gorebulla moze bym dal do minotaurow coby ich to zabezpieczylo s&s-em ,zwiekszajac przy tym znaczaco potencjal jednostki.
Centigory w zaleznosci co wylosuja w Drunken bylyby silami "szybkiego" reagowania , tak samo razorgory ,chociaz te potworki to raczej taka ciekawostka .
Ungor raidersi do ochrony shamankow (chociaz czy tak slaba jednostka cokolwiek pomoze to nie wiem)
// 1646 pts
2 DS [50]
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Gorebull - 222pts
heavy armour , shield [12]
hunting spear (24" single bolt as bolt thrower S6 D3W no AS, s&s , shot after moving - not march) [50]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
2 Minotaurs - 252pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
1 Bloodkine (+1A) [20]
ramhorn helm (+1sv , every AS passes , the bearer may immediately make a bonus attack at his basic Strength) [15]
bitting blade (-1sv for enemy) [10]
2 Razorgor herd - 110
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
PD - 6
DD - 4 + 4DS
Na mniej jak 2000pts trudno zrobic cos ciekawego w Bestiach , jednak sprobowalem zapewnic w miare dobra obrone magiczna (nie biore fetysza ,gdyz szansa wylosowania Viletide jest srednio-mala) , mozliwosc wykorzystania 2 "machin" wojennych czyli bolt i stone throwera , dodatkowo toporki w centigorach ,czy bolt thrower u gorebulla na s&s.
Harpie moznaby ustawic tak by zdjely potencjalnie ciekawy do zdjecia sprzet przeciwnika w 1 turce , gorebulla moze bym dal do minotaurow coby ich to zabezpieczylo s&s-em ,zwiekszajac przy tym znaczaco potencjal jednostki.
Centigory w zaleznosci co wylosuja w Drunken bylyby silami "szybkiego" reagowania , tak samo razorgory ,chociaz te potworki to raczej taka ciekawostka .
Ungor raidersi do ochrony shamankow (chociaz czy tak slaba jednostka cokolwiek pomoze to nie wiem)
// 1646 pts
WFB playing since 1994
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Prawisz, iż Fetish nie potrzebny. Moim zdaniem, jest potrzebny i to bardzo. Dlaczego? Gdyż masz troszkę Lorów magii do wyboru( przykładowo Lore of Death), gdzie pocisków troszkę jest:) A Lore of the Wild na mniejsze pkt. jest dość trudny w użyciu.Bray Shaman 2lvl – 160 pts
2 DS [50]
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Bez sensu. Typ ma m6, w walce będzie naprawdę szybko, a dajesz takowemu broń do....strzelania. Polecam Axes of Khorgor:) Poza tym, zrób go bsbkiem.Gorebull - 222pts
heavy armour , shield [12]
hunting spear (24" single bolt as bolt thrower S6 D3W no AS, s&s , shot after moving - not march) [50]
Za mało ich i za bardzo "dopakowani" ulepszeniami. To ja już wolę 3 "gołych" z Ahw.2 Minotaurs - 252pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
1 Bloodkine (+1A) [20]
ramhorn helm (+1sv , every AS passes , the bearer may immediately make a bonus attack at his basic Strength) [15]
bitting blade (-1sv for enemy) [10]
W zalozeniu bylo wykorzystanie tylko beastmen army booku wiec Lore of the wild (przy zrobieniu armi na 2350 napewno bylby fetish na 4lvl magu i byc moze staff of darkoth + lore of death ,ale to moze kiedy indziej jak zrobie taka rozpiske)
Co do gorebulla to zastanwialem sie czy nie wziac tanszego wargora (o BSB zapomnialem wiec dzieki za przypomnienie) , byc moze spearka kiepska turniejowo ,ale w zalozeniu jak pisalem armia miala miec w miare duzo "machin" , a biorac bestial surge (da sie rzucic ten czar 2-oma shamanami w 1 turce?) dodaloby to 2x D6+1" dodatkowo czyli nawet bez marszu gorebulla moznaby nim zrobic 6 + (4/14) cali co chyba zle nie jest Ale faktem jest ,ze dobrze jak minotaury szybko dojda ,zaleznie z jaka armia sie walczy (czy posiada duzo strzeleckich jednostek)
Minotaurow malo , poczatkowo mialo ich byc 5-6 ,ale wolalem sprobowac z ghorros warhoofem wiec ich tam odjalem . Zawsze mozna pozbyc sie swiniakow i dodac 2 minosow .
Tak jak pisalem na 1650 trudno zrobic cos w miare optymalnego , a chcialem by armia miala tez jakis tam klimat do gry , bo chyba o zabawe chodzi a nie jedynie o to by armia byla "wygrywajaca"
Co do gorebulla to zastanwialem sie czy nie wziac tanszego wargora (o BSB zapomnialem wiec dzieki za przypomnienie) , byc moze spearka kiepska turniejowo ,ale w zalozeniu jak pisalem armia miala miec w miare duzo "machin" , a biorac bestial surge (da sie rzucic ten czar 2-oma shamanami w 1 turce?) dodaloby to 2x D6+1" dodatkowo czyli nawet bez marszu gorebulla moznaby nim zrobic 6 + (4/14) cali co chyba zle nie jest Ale faktem jest ,ze dobrze jak minotaury szybko dojda ,zaleznie z jaka armia sie walczy (czy posiada duzo strzeleckich jednostek)
Minotaurow malo , poczatkowo mialo ich byc 5-6 ,ale wolalem sprobowac z ghorros warhoofem wiec ich tam odjalem . Zawsze mozna pozbyc sie swiniakow i dodac 2 minosow .
Tak jak pisalem na 1650 trudno zrobic cos w miare optymalnego , a chcialem by armia miala tez jakis tam klimat do gry , bo chyba o zabawe chodzi a nie jedynie o to by armia byla "wygrywajaca"
Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, o 19:22 przez CAR2N, łącznie zmieniany 1 raz.
WFB playing since 1994
jak dla mnie bloodkine może brać jeden item magiczny co sugeruje liczba pojedyncza użyta w AB
poza tym dokładam się nogami i rękami do komentarzy, wyłączając użycie piesków( jak dla mnie to free ptk panikujące jeszcze armię - pozdro 600)
minoski przepakowane ptk - wystarczy zdjąć jednego i już są warzywkiem nie przecisną nawet klocka
po co aż 4 DS, piszesz że nie turniejowo, że dla fanu, jak dla mnie 4 DS to nie jest ani klimat ani fun,
poredukuj ptk na zbędne wydatki dopakuj raidersów , może coś z tego wyjdzie
btw gdzie będziesz trzymał szamanów ? w 5 ungorów ?
poza tym dokładam się nogami i rękami do komentarzy, wyłączając użycie piesków( jak dla mnie to free ptk panikujące jeszcze armię - pozdro 600)
minoski przepakowane ptk - wystarczy zdjąć jednego i już są warzywkiem nie przecisną nawet klocka
po co aż 4 DS, piszesz że nie turniejowo, że dla fanu, jak dla mnie 4 DS to nie jest ani klimat ani fun,
poredukuj ptk na zbędne wydatki dopakuj raidersów , może coś z tego wyjdzie
btw gdzie będziesz trzymał szamanów ? w 5 ungorów ?
Bray Shaman 2lvl – 155 pts
hagtree fetish [20]
DS [25]
Lore of Death
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Lore of Wild
Gorebull - 233pts
heavy armour , BSB [33]
Axes of Khorgor(+1A ,re-roll any missed to hit rolls in close combat) [40]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
5 Minotaurs - 325pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
5 Ungor Raiders - 30
PD - 6
DD - 4 + 3DS
// 1645
W takim zestawieniu Gorebull zapewne dolaczylby minosy , shamany w otoczeniu 2 ungor raiders jednostek (ten 5cio osobowy moznaby uzyc do ambusha)
Moze i te 4DS nie jest klimatyczne ,ale wyrzniecie magia jednostek zanim dojda tez nie jest ciekawe
Taki zestaw lepszy ?
hagtree fetish [20]
DS [25]
Lore of Death
Bray Shaman 2lvl – 160pts
2 DS [50]
Lore of Wild
Gorebull - 233pts
heavy armour , BSB [33]
Axes of Khorgor(+1A ,re-roll any missed to hit rolls in close combat) [40]
Cygor - 275pts
hurl attack (shooting attack each turn if it were a stone thrower , no minimum range , may move in the same turn it uses this ability , but not march)
6 Harpies - 84
scouts
5 Minotaurs - 325pts
shield
musician [10]
standard bearer [20]
5 Centigors - 311pts (count as core unit)
throwing axes , standard bearer , musician
1 Ghorros Warhoof
mansmasher (unsaved wound = D3W)
skull of the unicorn lord (magic resistance 2)
the sons of ghorros (+1WS centigors unit)
6 Ungor Raiders - 36
6 Ungor Raiders - 36
5 Ungor Raiders - 30
PD - 6
DD - 4 + 3DS
// 1645
W takim zestawieniu Gorebull zapewne dolaczylby minosy , shamany w otoczeniu 2 ungor raiders jednostek (ten 5cio osobowy moznaby uzyc do ambusha)
Moze i te 4DS nie jest klimatyczne ,ale wyrzniecie magia jednostek zanim dojda tez nie jest ciekawe
Taki zestaw lepszy ?
WFB playing since 1994
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Wygląda solidniej:)
Jest jednak parę ALE:
1)5 Minosów+Gorebull zajmują zajebiście dużo miejsca, nie dostawisz ich wszystkich do wrogiego oddziału(zazwyczaj!). Proponuję 2 oddziały po 3;)
2)Nie wiem czy Centki się sprawdzą, ja nie testowałem:)
3)Magia jest ultra-klimatyczna! Zwłaszcza, jak jebniesz ifkę i zetniesz pół wrogiego oddziału.
Co do reszty, wygląda to fajnie. Zamieniłbym jednak Lore of the Wild na death na drugim shamanie. Czemu? Większa szansa na Doom & Darkness!, który to spell jest zajebiście synergiczny z Bestiami:) Sądzę, iż sam przekonasz się, dlaczego.
Jest jednak parę ALE:
1)5 Minosów+Gorebull zajmują zajebiście dużo miejsca, nie dostawisz ich wszystkich do wrogiego oddziału(zazwyczaj!). Proponuję 2 oddziały po 3;)
2)Nie wiem czy Centki się sprawdzą, ja nie testowałem:)
3)Magia jest ultra-klimatyczna! Zwłaszcza, jak jebniesz ifkę i zetniesz pół wrogiego oddziału.
Co do reszty, wygląda to fajnie. Zamieniłbym jednak Lore of the Wild na death na drugim shamanie. Czemu? Większa szansa na Doom & Darkness!, który to spell jest zajebiście synergiczny z Bestiami:) Sądzę, iż sam przekonasz się, dlaczego.
co to jest chalice of darkness bo nie widze tego w armybooku ?war2bone pisze:zamiast 2 DS chalice of darkness
a od tego sa ungory żeby zasłaniały strzelanie/ magie
3 minoski + gorebull wystarczą, za resztę raidersów, ewentualnie 2 świniaki
ungory sa za wolne by zaslonic cokolwiek , a kombinowanie z tym spowolniloby centaury czy minoski a rozszczelane ungory chyba by powodowaly panike u niektorych
swiniaki sa ciekawa opcja i sa wymienne pkt z minosami jak kto woli
btw testowo odpowiednio wyposazony gorebull + 5 minoskow(atakujace tak by sie jak najwiecej stykalo ,vel 2 grupy minosow po 3) z great weapon potrafia teoretycznie zdjac steam tanka w turze szarzy przy odrobienie szczescia nie tracac nikogo od impact czolgu;) jakby byla wieksza rozpiska to doombull robi to jeszcze latwiej majac odpowiednia magiczna zabawke
WFB playing since 1994
1 - warhoof jest special championem, jak chesz go mieć w rozpie upewnij sie ze możesz. (W naszym Krakowskim bardzie jest dozwolony wiec luz) Jak już na nim grasz to więcej centków ... po coś go chyba wziołeś nie ?
2 - zapomnij o lore of the wild .
3 - 5 minosów ? Varinastari dobrze radzi obetnij to. No chyba ze chcesz to ustawiać jak na zdjećiach w AB (albo jak Orgy) 3 z tyłu 2 z przodu z BSB (mocno słaba opcja) A wpadnaie mionskami w ST to samozagłada niestety (impakty)
2 - zapomnij o lore of the wild .
3 - 5 minosów ? Varinastari dobrze radzi obetnij to. No chyba ze chcesz to ustawiać jak na zdjećiach w AB (albo jak Orgy) 3 z tyłu 2 z przodu z BSB (mocno słaba opcja) A wpadnaie mionskami w ST to samozagłada niestety (impakty)
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Robilem symulacje ze steam tankiem akurat zadal 1 impact ,ktory nawet nie zranil ,a gorebull+5/6 minoskow zadalo lacznie 13 woundow czolgowi (great weapon daje S7 czyli 3+ i save 5+ czolgu + frenzy + steel claws na gorebullu to dodatkowe D3 ataki przy rzuceniu 6tki ignoruje AS , itd) domebull teoretycznie jest jeszcze lepszy bo wali D3 impacty na poczatku na 5+ , potem 6 atakow z S10 (specjal item) co daje 4-5 woundow bo nie ma za bardzo czolg sejva chociaz wszystko zalezne jest tez od tego kogo czolg walnie impactem ,bo tak jak dawalem link gdzies , liczy sie impact w jednostke a ogolniej w wybrana 1 tegeske z jednostki (mozna rzucic kostkami losow w kogo) - fajnie jakby to ktos doprecyzowal z GWDibo pisze:1 - warhoof jest special championem, jak chesz go mieć w rozpie upewnij sie ze możesz. (W naszym Krakowskim bardzie jest dozwolony wiec luz) Jak już na nim grasz to więcej centków ... po coś go chyba wziołeś nie ?
2 - zapomnij o lore of the wild .
3 - 5 minosów ? Varinastari dobrze radzi obetnij to. No chyba ze chcesz to ustawiać jak na zdjećiach w AB (albo jak Orgy) 3 z tyłu 2 z przodu z BSB (mocno słaba opcja) A wpadnaie mionskami w ST to samozagłada niestety (impakty)
Czemu zapominac o lore of the wild ? Wg mnie sa tam fajne czary , takie klimatyczne zaleznie od przeciwnika , co tez trzeba sobie zdawac sprawe,ze kazda rozpiska bedzie zla jesli bedzie sie brac pod uwage ze dana armia walczy ze wszystkimi armiami
Pozatym wydaje mi sie ,ze armia bestyjek jest lepsza na ponad 2000pts, bo mozna wiecej pokombinowac ,na male pkt minoski trzeba brac raczej jak trolle czyli po 3 bez bajerow
WFB playing since 1994
A nie jest przypadkiem tak ze jak wpadną minoski to każdy z nich dostaje d6s6 ?? Głowy sobie nie dam uciąć ale tak mi sie wydaje. Gdyby było tak jak mówisz d6 w cały oddział to wtedy OK i ST jest wsysany nosem.
Dlaczego zapomnij o Lorze Wild ? Bo pozostałe dostepne lory są poprostu lepsze
Dlaczego zapomnij o Lorze Wild ? Bo pozostałe dostepne lory są poprostu lepsze
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Napisalem do GW zapytanie ,bo jeszcze w 2008r na forach pisali co innego ,ale jesli kazdy dostaje to jest lipa . Ogolnie steam tank jest chyba za bardzo przykapowany jak na 300pts ,mozna jedynie probowac z razorgorkami w szarzy (S6 ,A4) tylko ze moga przepasc na terror tescie Jedynie Ghorgon moze chyba zniszczyc ST by killing blow , o ile to w tej edycji mozliwe , bo tez roznie czytalem.
WFB playing since 1994