Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=22682
Zapraszam do komentowania
Zapraszam do komentowania
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
Prosze o pomoc bo moja wiedza o WE jest nikła
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=22739
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=22739
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Rozpiska na lokala - ma byc bardzo dużo różnych terenów czyli np. las ruiny wąwóz itp.
Wieć rozpiska taka na 1515 pkt :
Hero:
Noble @ 153
Alter, GW, LA, shiled
- Stone of Crystal Mere [30]
- Briarsheath [15]
Noble @ 134
BSB, LA, shiled
-Hail of Doom Arrow [30]
-Asyendi's Bane [10]
Spellsinger @ 175
Magic lvl 2, Lore of Ather Loren, General
- Dispel scroll [25]
-Calaingor's stave [25]
Core:
2x10 GG @ 120
3x8 Dryads @ 96
Special
5 WR @ 148
miusican, baner
2x7 WD @ 126
Rare:
5 WW @ 120
Wieć rozpiska taka na 1515 pkt :
Hero:
Noble @ 153
Alter, GW, LA, shiled
- Stone of Crystal Mere [30]
- Briarsheath [15]
Noble @ 134
BSB, LA, shiled
-Hail of Doom Arrow [30]
-Asyendi's Bane [10]
Spellsinger @ 175
Magic lvl 2, Lore of Ather Loren, General
- Dispel scroll [25]
-Calaingor's stave [25]
Core:
2x10 GG @ 120
3x8 Dryads @ 96
Special
5 WR @ 148
miusican, baner
2x7 WD @ 126
Rare:
5 WW @ 120
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
Nie brałem dużo łuków ponieważ będzie takie zatłoczenie terenów że pewnie i tak nie postrzelają za dużo
W wildów nie chce się zabardzo bawić bo boje się że wpadną w jakieś ruiny i sie zblokują dlatego only one unit.
Co do Wayów to myśle że będą mogli się skitrać w jakichś ruinach i ostrzeliwawać przeciwnika - myślałem jeszcze o treemanie ale boje się że jak wlezie w jakieś bagno czy cos to sie zblokuje xP
A 2 lvl maga z kijkiem jeśli będzie dużo lasów to moze nieźle namieszać a nie lubie kiedy faza magi mija mi na niczym ;/
W wildów nie chce się zabardzo bawić bo boje się że wpadną w jakieś ruiny i sie zblokują dlatego only one unit.
Co do Wayów to myśle że będą mogli się skitrać w jakichś ruinach i ostrzeliwawać przeciwnika - myślałem jeszcze o treemanie ale boje się że jak wlezie w jakieś bagno czy cos to sie zblokuje xP
A 2 lvl maga z kijkiem jeśli będzie dużo lasów to moze nieźle namieszać a nie lubie kiedy faza magi mija mi na niczym ;/
... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
And Satan said 'That's what I was thinking'.
WW albo skautów - ok. 2 oddziałów. Skauci ze sztandarem tnącym marsz. Inne rasy na terenach i jeszcze z ciętym marszem..
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
Mam trzy opcje na 2k (lokal w sobotę). Będę wdzięczny za opinie:
#1
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 100
Total Army Cost: 1995
#2
Wood Elves Army
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1998
#3
Wood Elves Army
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 98
Total Army Cost: 1995
Zastanawiam się też nad daniem moonstone'a lordowi - raz dla ochrony, dwa dla zajmowania lub blokowania ćwiartek (mamy specjalne scenariusze punktujące).
#1
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 100
Total Army Cost: 1995
#2
Wood Elves Army
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1998
#3
Wood Elves Army
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
5 Wild Riders @ 130 Pts
6 Wardancers @ 108 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 98
Total Army Cost: 1995
Zastanawiam się też nad daniem moonstone'a lordowi - raz dla ochrony, dwa dla zajmowania lub blokowania ćwiartek (mamy specjalne scenariusze punktujące).
Czy to jest ten lokal z innymi zasadami dla piechoty?
Jeśli tak, to będzie tej piechoty na pewno dużo, pojawia się wiec pytanie o przydatność łuków (poza tym, ze jako jedyne w tej rozpie mogą zajmować objectivy). No i zobacz jakiego niesmowitego boosta dostają driady i większe unity wardancerów. Zrobiłbym całkowicie rozpiske pod kątem tych zasad, klasyczna rozpa tutaj nie jest aż tak dobra.
Jeśli tak, to będzie tej piechoty na pewno dużo, pojawia się wiec pytanie o przydatność łuków (poza tym, ze jako jedyne w tej rozpie mogą zajmować objectivy). No i zobacz jakiego niesmowitego boosta dostają driady i większe unity wardancerów. Zrobiłbym całkowicie rozpiske pod kątem tych zasad, klasyczna rozpa tutaj nie jest aż tak dobra.
Robakh - da się, ba są takie gagatki co i 70 wystawić potrafią
Kalesoner - tak to ten turniej. Przeciw piechocie nie sprawdzają Ci się łucznicy? Duże unity tancerzy są strasznie fajne, o ile przeciwnik nie ma mocnego ostrzału. Inaczej strasznie trzeba się z nimi ukrywać. Jakbyś Ty to złożył, najlepiej mi napisz z komentarzem dlaczego tak, a nie inaczej:D
Kalesoner - tak to ten turniej. Przeciw piechocie nie sprawdzają Ci się łucznicy? Duże unity tancerzy są strasznie fajne, o ile przeciwnik nie ma mocnego ostrzału. Inaczej strasznie trzeba się z nimi ukrywać. Jakbyś Ty to złożył, najlepiej mi napisz z komentarzem dlaczego tak, a nie inaczej:D
50 powinno dać rade, przy większych ilościach mogą pojawić się małe schody...
@ksch
jak dla mnie 2
drzewko jest bsb jest
ja wymieniłbym jednych wildów, na tancerzy
we wszystkich rozpach licho z tancerzami, co jest ? coś się stało?
nie sprawdzali się ostatnio czy jak?
pozdrawiam
@ksch
jak dla mnie 2
drzewko jest bsb jest
ja wymieniłbym jednych wildów, na tancerzy
we wszystkich rozpach licho z tancerzami, co jest ? coś się stało?
nie sprawdzali się ostatnio czy jak?
pozdrawiam
Hm, wiesz nawet nie to, że się nie sprawdzają. Na równe 2k z czegoś trzeba zrezygnować póki co padło na WD, ale chyba najlepiej sprawdza mi się układ speciali 2-2.
Najpierw najważniejsze zasady tego tura:ksch pisze: Kalesoner - tak to ten turniej. Przeciw piechocie nie sprawdzają Ci się łucznicy? Duże unity tancerzy są strasznie fajne, o ile przeciwnik nie ma mocnego ostrzału. Inaczej strasznie trzeba się z nimi ukrywać. Jakbyś Ty to złożył, najlepiej mi napisz z komentarzem dlaczego tak, a nie inaczej:D
Była o tym dyskusja, skirmisz tez jest rank & file o ile dobrze pamiętam.Podczas wszystkich bitew będą obowiązywać następujące zasady(z plotek 8ed):
1. Piechota niewalcząca od boku/tyłu uderza z dodatkowego szeregu (nie można deklarować, ataków w dodatkowy szereg np. w Slanna w Temple Guardach)
2. Straty w walce oddziałów walczących od przodu w pierwszej kolejności pochodzą z niewalczących modeli.
Przykład:
15(3x5) Długobrodych walczy od przodu (10 modeli może uderzyć) z 6 psami Khorna. Po atakach psów ginie 6 krasnali jednak nadal 9 modeli może oddać.
SCENARIUSZE:
Do jednostek kontrolujących/punktujących należą (ścinanie kontroli bez zmian):
1. Nieprzyzwana corowa piechota rank-and-file o US 5+
10 driad wypłaca w szarży 20 ataków, zaszarżowane wypłacają niewiele mniej! Podobnie tancerze 10 tancerzy wypłaca 30 ataków, przecież to jest kosmiczny boost, dla bardzo i tak mocnej piechoty WE, dlatego dziwie się że zrobiłeś takie rozpiski. Nawet 8mki robią sie bardzo groźne.
Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
8 Wardancers @ 151 Pts; Musician
8 Wardancers @ 151 Pts; Musician
7 Wardancers @ 126 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 98
Total Army Cost: 1998
Driady, bo są swietne, zwłaszcza jak wystarczy, ze dostawisz sie 4ema, zeby atakowały wszystkie! Podobnie tancerze. Działa na LT, magowie nasuczają popychaczki z loren na tancerzy i driady, do tego suwasz lasek.
Zadania wildów, czyli zabijanie maszynek przejmuja driady.
Z przyjemnościa bym zagrał tą rozpą na te zasady.