Zapraszam do komentowania

Moderator: Gremlin
Najpierw najważniejsze zasady tego tura:ksch pisze: Kalesoner - tak to ten turniej. Przeciw piechocie nie sprawdzają Ci się łucznicy? Duże unity tancerzy są strasznie fajne, o ile przeciwnik nie ma mocnego ostrzału. Inaczej strasznie trzeba się z nimi ukrywać. Jakbyś Ty to złożył, najlepiej mi napisz z komentarzem dlaczego tak, a nie inaczej:D
Była o tym dyskusja, skirmisz tez jest rank & file o ile dobrze pamiętam.Podczas wszystkich bitew będą obowiązywać następujące zasady(z plotek 8ed):
1. Piechota niewalcząca od boku/tyłu uderza z dodatkowego szeregu (nie można deklarować, ataków w dodatkowy szereg np. w Slanna w Temple Guardach)
2. Straty w walce oddziałów walczących od przodu w pierwszej kolejności pochodzą z niewalczących modeli.
Przykład:
15(3x5) Długobrodych walczy od przodu (10 modeli może uderzyć) z 6 psami Khorna. Po atakach psów ginie 6 krasnali jednak nadal 9 modeli może oddać.
SCENARIUSZE:
Do jednostek kontrolujących/punktujących należą (ścinanie kontroli bez zmian):
1. Nieprzyzwana corowa piechota rank-and-file o US 5+