Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Re: Rozpiski WE

Post autor: Pitul »

"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Prosze o pomoc bo moja wiedza o WE jest nikła :mrgreen:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=22739
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Rozpiska na lokala - ma byc bardzo dużo różnych terenów czyli np. las ruiny wąwóz itp.
Wieć rozpiska taka na 1515 pkt :

Hero:

Noble @ 153
Alter, GW, LA, shiled
- Stone of Crystal Mere [30]
- Briarsheath [15]

Noble @ 134
BSB, LA, shiled
-Hail of Doom Arrow [30]
-Asyendi's Bane [10]

Spellsinger @ 175
Magic lvl 2, Lore of Ather Loren, General
- Dispel scroll [25]
-Calaingor's stave [25]

Core:
2x10 GG @ 120
3x8 Dryads @ 96

Special
5 WR @ 148
miusican, baner

2x7 WD @ 126

Rare:

5 WW @ 120
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

obetnij lvl z maga i zro z niego caddiego. A za pkt dodaj 6stego wilda lub wayów czy cos...
Co tu oceniac, dla mnie rozpa taka se. Bsb daje ci przerzuty czego? Dradiom? Imho zbędny.

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

BSB out na co on?
wymienić Nobla w WW z hoda
albo za pkt podkoksac oddziały, czyli dodatkowy wild i WW
albo 6 wildow full , albo goła 5tka;p
na te pkt mało lukoli jak dla mnie
po za tym biegacz co on ma robić u ciebie? :wink:

Awatar użytkownika
kubon
Falubaz
Posty: 1048

Post autor: kubon »

Nie brałem dużo łuków ponieważ będzie takie zatłoczenie terenów że pewnie i tak nie postrzelają za dużo ;)
W wildów nie chce się zabardzo bawić bo boje się że wpadną w jakieś ruiny i sie zblokują dlatego only one unit.
Co do Wayów to myśle że będą mogli się skitrać w jakichś ruinach i ostrzeliwawać przeciwnika - myślałem jeszcze o treemanie ale boje się że jak wlezie w jakieś bagno czy cos to sie zblokuje xP
A 2 lvl maga z kijkiem jeśli będzie dużo lasów to moze nieźle namieszać a nie lubie kiedy faza magi mija mi na niczym ;/
‎... And then God said 'Let metal bands have the most insanely awesome, twisted, kickass music videos known to man'.

And Satan said 'That's what I was thinking'.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jeśli będą takie tereny jak mówisz to za altera, wildów i łuki wziąłbym... driady.
Obrazek

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

jak duzo terenów to
2 x 2lvl magiczki
i bsb
drzewko
wywalic wildów

Awatar użytkownika
mikadorus
Mudżahedin
Posty: 232

Post autor: mikadorus »

WW albo skautów - ok. 2 oddziałów. Skauci ze sztandarem tnącym marsz. Inne rasy na terenach i jeszcze z ciętym marszem.. :mrgreen:
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

sprawdzałem ten sztandar i mam mieszane uczucia :?

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Mam trzy opcje na 2k (lokal w sobotę). Będę wdzięczny za opinie:
#1
Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]

Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 100
Total Army Cost: 1995

#2
Wood Elves Army

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]

Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

5 Waywatchers @ 120 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1998

#3
Wood Elves Army

Spellweaver @ 295 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]

Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

6 Wardancers @ 108 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 98
Total Army Cost: 1995

Zastanawiam się też nad daniem moonstone'a lordowi - raz dla ochrony, dwa dla zajmowania lub blokowania ćwiartek (mamy specjalne scenariusze punktujące).
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Czy to jest ten lokal z innymi zasadami dla piechoty?

Jeśli tak, to będzie tej piechoty na pewno dużo, pojawia się wiec pytanie o przydatność łuków (poza tym, ze jako jedyne w tej rozpie mogą zajmować objectivy). No i zobacz jakiego niesmowitego boosta dostają driady i większe unity wardancerów. Zrobiłbym całkowicie rozpiske pod kątem tych zasad, klasyczna rozpa tutaj nie jest aż tak dobra.
Obrazek

Robakh
Warzywo
Posty: 17

Post autor: Robakh »

a ja mam takie troszkę offtopowe pytanie
50 łuczników, da sie toto jakoś rozstawić?
gram na 40 i wiem, że jak nie ma górek to czasem trudno to jakoś rozsądnie pomieścić.

Najbardziej podoba mi się środkowa, ale to dlatego, że jestem klimaciarzem :)

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Robakh - da się, ba są takie gagatki co i 70 wystawić potrafią :mrgreen:

Kalesoner - tak to ten turniej. Przeciw piechocie nie sprawdzają Ci się łucznicy? Duże unity tancerzy są strasznie fajne, o ile przeciwnik nie ma mocnego ostrzału. Inaczej strasznie trzeba się z nimi ukrywać. Jakbyś Ty to złożył, najlepiej mi napisz z komentarzem dlaczego tak, a nie inaczej:D
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Doman-
Wodzirej
Posty: 775
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Doman- »

50 powinno dać rade, przy większych ilościach mogą pojawić się małe schody...

@ksch

jak dla mnie 2
drzewko jest bsb jest
ja wymieniłbym jednych wildów, na tancerzy 8)
we wszystkich rozpach licho z tancerzami, co jest ? coś się stało? :wink:
nie sprawdzali się ostatnio czy jak?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Hm, wiesz nawet nie to, że się nie sprawdzają. Na równe 2k z czegoś trzeba zrezygnować póki co padło na WD, ale chyba najlepiej sprawdza mi się układ speciali 2-2.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Mi żadna z nich nie podchodzi... Nie mój styl, ja bym wszystko zmienił :/
Bo tak to nie ma do czego się doczepic, to co..
ja ostatnio grałem na 50, da się zmieścić, na luzie :)

Robakh
Warzywo
Posty: 17

Post autor: Robakh »

Może jak będzie wychodził nowy kodeks do WE, to dadzą nam armijną, że Glade Guardsi strzelaja zawsze z dwóch szeregów :)
wtedy bedzie szał ciał i uprzęży i beedzie sie wystawiac od 100 w zwyż :twisted:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

ksch pisze: Kalesoner - tak to ten turniej. Przeciw piechocie nie sprawdzają Ci się łucznicy? Duże unity tancerzy są strasznie fajne, o ile przeciwnik nie ma mocnego ostrzału. Inaczej strasznie trzeba się z nimi ukrywać. Jakbyś Ty to złożył, najlepiej mi napisz z komentarzem dlaczego tak, a nie inaczej:D
Najpierw najważniejsze zasady tego tura:
Podczas wszystkich bitew będą obowiązywać następujące zasady(z plotek 8ed):
1. Piechota niewalcząca od boku/tyłu uderza z dodatkowego szeregu (nie można deklarować, ataków w dodatkowy szereg np. w Slanna w Temple Guardach)
2. Straty w walce oddziałów walczących od przodu w pierwszej kolejności pochodzą z niewalczących modeli.

Przykład:
15(3x5) Długobrodych walczy od przodu (10 modeli może uderzyć) z 6 psami Khorna. Po atakach psów ginie 6 krasnali jednak nadal 9 modeli może oddać.

SCENARIUSZE:
Do jednostek kontrolujących/punktujących należą (ścinanie kontroli bez zmian):
1. Nieprzyzwana corowa piechota rank-and-file o US 5+
Była o tym dyskusja, skirmisz tez jest rank & file o ile dobrze pamiętam.

10 driad wypłaca w szarży 20 ataków, zaszarżowane wypłacają niewiele mniej! Podobnie tancerze 10 tancerzy wypłaca 30 ataków, przecież to jest kosmiczny boost, dla bardzo i tak mocnej piechoty WE, dlatego dziwie się że zrobiłeś takie rozpiski. Nawet 8mki robią sie bardzo groźne.


Spellweaver @ 325 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Wardancers @ 151 Pts; Musician
8 Wardancers @ 151 Pts; Musician
7 Wardancers @ 126 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
Cannon @ 85 Pts
Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 98
Total Army Cost: 1998

Driady, bo są swietne, zwłaszcza jak wystarczy, ze dostawisz sie 4ema, zeby atakowały wszystkie! Podobnie tancerze. Działa na LT, magowie nasuczają popychaczki z loren na tancerzy i driady, do tego suwasz lasek.
Zadania wildów, czyli zabijanie maszynek przejmuja driady.
Z przyjemnościa bym zagrał tą rozpą na te zasady.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Ja pierdole, dlatego ja bym nigdy tym nie zagrał.

Zablokowany