http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia.html
Barb nie wykonal uroczystego zalozenia nowego tematu a mysle, ze cos takiego jest potrzebne a przynajmniej nie zaszkodzi.
To tyle

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
uscislenie jest niepotrzebne- FAQ wyjasnia jak doomwheel szarzujebigpasiak pisze:m) Doomwheel nie wpada w przeciwnika bez deklaracji szarży: musi zadeklarować szarżę normalnie, jak każdy inny oddział, by móc szarżować.
Czy to znaczy że koło musi widzieć żeby szarżować?
No cóż, jak wskazuje nam ładnie, kolorem żółtym, zapis dotyczący deklaracji szarży przez Doomwheel'a, to uściślenie zostało zmienione w ostatniej wersji uściśleń. A jako, że najnowsza wersja uściśleń pojawiła się w Kwietniu, a FAQ do szczurów 8 Marca, to trzeba sensownie założyć, że LS miało jakiś większy plan, wprowadzając go ze świadomością treści FAQ szczurków.bigpasiak pisze:No tak tylko że idąc tokiem "normalnych szarż" to cel trzeba widzieć...
Inaczej jej nie zadeklarujesz bo nie ma podstaw.
Dobrze rozumiesz, dokładnie o to chodzi. Masz ld 5 i stubborna, choćbyś się zesrał i tak masz 5. (co mądrzejszym przypominam, że przy fear&outnumber i tak zdajecie tylko na 2x1Rakso_The_Slayer pisze:rozumiem, że brak modyfikatorów Stubborna dotyczy też np. efektów czarów obniżających Ld.
Ten temat był omawiany w "Sędziowskim rynsztoku" gdzieś w okolicach stycznia i z tego co pamiętam większość osób stwierdziła, że jest inaczej niz mówisz. "Niemodyfikowany ld" dotyczy tego, że wynik combata nie modyfikuje testu względem twojego ld, ALE jeśli zostanie rzucony czar lub wziety przedmiot modyfikujący ld to na taki zmodyfikowany ld (przez przedmiot lub czar a nie wynik combata - to jest różnica!) zdajesz niemodyfikowany test stubborna.Shyym pisze:Dobrze rozumiesz, dokładnie o to chodzi. Masz ld 5 i stubborna, choćbyś się zesrał i tak masz 5. (co mądrzejszym przypominam, że przy fear&outnumber i tak zdajecie tylko na 2x1Rakso_The_Slayer pisze:rozumiem, że brak modyfikatorów Stubborna dotyczy też np. efektów czarów obniżających Ld.)
Uściślenia pisze:Niektóre przedmioty pozwalają na przerzut/modyfikację rzutu 2 na tabelce miscast (Infernal Puppet, Cupped Hands of the Old Ones). Nie można oddziaływać na efekt miscasta (Carstein Ring).
Teraz pytanie:RB pisze:The wizard is annihilated and immediately removed as casualty, regardless of any protective magic item or special rule he might have.